راهنمای ثبت سفارش و سوالات متداول

خواهشمندیم در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل ، قبل از تماس با بخش های پشتیبانی ، ابتدا پاسخ مشکل خود را در این صفحه جستجو کنید. در صورت حل نشدن مشکل و رفع نشدن ابهامات ، شما همکاران گرامی میتوانید با تلفن های پشتیبانی که در انتهای این صفحه قرار داده شده تماس حاصل فرمایید.

نکاتی که حتما باید در ثبت نام و ثبت سفارش در آن دقت نمایید : 

سعی کنید از آخرین ورژن مرورگرهایی مانند موزیلا فایر فکس و گوگل کروم استفاده نمایید.
پس از اعمال افزایش یا کاهش تعداد در سبد خرید حتما روی گزینه بروز رسانی سبد خرید کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.
لطفا بین مرحله انتخاب محصولات مورد نظرتان و نهایی کردن سفارش فاصله زمانی ایجاد نکنید چون ممکن است موجودی محصول مورد نظر شما در انبار به پایان برسد و مجبور به حذف و جایگزینی کالاها شوید.

سوالات درباره ی حساب کاربری و انتخاب محصول :

چگونه در سایت تکنوسان حساب کاربری بسازم ؟

ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شده ، سپس از سمت راست منوی بالا ، روی ثبت نام کلیک کنید .

 

نحوه خرید

سپس در صفحه ی جدید آدرس ایمیل معتبر و کلمه ی عبور دلخواه خود را جهت ثیت نام در سایت وارد فرمایید .


بعد از این کار حساب شما ساخته شده و مرحله ثبت نام به پایان رسیده است و می توانید با استفاده از منوی بالای صفحه کالاهای مورد نیاز خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه کنید.

  • اگر در این مرحله با پیغام “این ایمیل قبلا در سایت ثبت شده است” به معنای آن است که شما قبلا در سایت ثبت نام کرده اید و برای ورود به سایت باید به سمت راست منوی بالای صفحه قسمت ورود مراجعه کنید. در قسمت ورود با وارد کردن ایمیل و رمز خود می توانید وارد سایت شوید. هم چنین اگر پسورد خود را فراموش کرده اید می توانید در قسمت ورود، در پایین صفحه، فراموشی رمز عبور را کلیک کنید تا ایمیلی حاوی لینک ریست پسورد به ایمیل شما فرستاده شود.

چگونه سفارش خود را  در سایت تکنوسان ثبت کنم؟

برای ثبت سفارش ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید ، ( نحوه ساخت حساب نیز در بالا توضیح داده شده است )

سپس محصولاتی که می خواهید را به سبد خرید اضافه کرده و پس از آن وارد سبد خرید ( منوی سمت راست بالا ) شده و تکمیل سفارش فرمائید . بعد از انجام این مراحل همکاران ما جهت تسویه و ارسال با شما تماس خواهند گرفت .

چگونه محصولات مورد نظرم را پیدا کنم؟

انتخاب محصول مورد نظر جهت افزودن به سبد کالا در تکنوسان به سه حالت امکان پذیر است :

1- پیدا کردن محصول از کادر جستجوی بالای صفحه با تایپ کردن نام یا بارکد انحصاری محصول .

نحوه خرید

2- بالای ابزار نوار جستجو ، گروه بندی محصولات قرار دارد که با قرار دادن نشان‏گر موس بر روی هر یک از آنها ، دسته بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده می‌‏‏شود.

نحوه خرید

3- استفاده از ابزارها و بخش های در دسترس

ابزارها و بخش هایی در سایت وجود دارد مانند ، آخرین محصولات ، محصولات پیشنهادی ، محصولات تصادفی ، پیشنهادهای ویژه که می توانید جهت انتخاب محصولات خود از این بخش ها نیز استفاده فرمائید .

چگونه محصولات مورد نظرم را به سبد خرید اضافه کنم؟

بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر خود می توانید به دو روش آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

1- بدون وارد شدن به صفحه محصول و با کلیک روی تصویر سبد فروشگاهی ( تصویر پایین )

 

2- وارد شدن به صفحه خود محصول و کلیک بر روی گزینه افزودن به سبد خرید

  • اگر به جای قیمت با متن مشاهده قیمت مخصوص اعضا مواچه شده اید برای دیدن قیمت ها نیاز دارید تا به بخش ورود رفته و وارد حساب خود شوید.
  • اگر قیمت را مشاهده نمی کنید و متن عدم موجودی در انبار در کنار عکس محصول قید شده، به معنای آن است که موجودی کالا به اتمام رسیده و شما قادر به انتخاب کالا نخواهید بود.

چگونه تعداد محصولات سبد خرید را کم یا زیاد کنم؟

برای اضافه کردن تعداد اقلام یک محصول و یا حذف آن از سبد خرید ، پس از ورود به سبد خرید با تغییر عدد مقابل قیمت محصول می توانید تعداد آن را ویرایش و با قراردادن عدد صفر آن را حذف کنید. پس از انجام هر عملیاتی در سبد خرید حتما روی گزینه بروز رسانی سبد خرید کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

چگونه مشخصات کاربری و ایمیلم را ویرایش و حسابم را مدیریت کنم؟

شما میتوانید بعد از وارد شدن به حساب کاربری خود بر روی نام حساب کاربری خود که در بالای سمت راست صفحه سایت (عکس پایین مشخص شده)  کلیک و وارد قسمت اکانت من شده و نسبت به تغییر اطلاعاتی مانند آدرس ها ،  اطلاعات حساب كاربری و … اقدام نمایید.

 

 

چگونه به اطلاعات سفارش های قبلی دسترسی داشته باشم؟

بعد از ورود به حساب کاربری و وارد شدن به بخش اکانت من (در قسمت های قبل توضیح داده شده) سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق سفارش های شما نشان داده ‏شود.

رمز عبورم را فراموش کرده ام. چگونه آن را بازیابی کنم؟

اگر در هنگام ورود به حساب کاربری ، گذر واژه خود را فراموش کرده اید میتوانید در پایین فیلد کلمه عبور گزینه فراموشی گذر واژه را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن ایمیل معتبری که با آن ثبت نام را انجام دادید ، لینک بازیابی گذر واژه را در ایمیل خود پس از چند دقیقه دریافت کرده و با کلیک برا روی آن وارد صفحه تغییر گذر واژه شوید.

نکته : حتما از ایمیل معتبر و درست استفاده کنید تا در اطلاع رسانی سفارش و بازیابی پسورد دچار مشکل نشوید .

مراحل بازیابی  گذرواژه را به درستی انجام داده ام اما ایمیلی برایم ارسال نشد؟

ابتدا حتما از صحت ایمیل وارد شده اطمینان حاصل فرمایید. به کاراکتر های وارد شده دقت و در ابتدای آدرس ایمیل از WWW استفاده نکنید .

لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

نمیتوانم قیمت بعضی از محصولات را مشاهده کنم؟

اگر با متن ( مشاهده قیمت مخصوص اعضا ) مواجه شدید باید ابتدا در سایت ثبت نام کرده و یا در صورت اینکه قبلا ثبت نام کرده اید، وارد حساب خود شوید.

سوالات درباره ی شرایط ثبت سفارش :

شرایط ثبت سفارش در تکنوسان به چه صورت می باشد؟ آیا میتوانم به صورت تکی خرید کنم؟

مجموعه تکنوسان برای سهولت در امر خرید ، و خدمات دهی برای همکاران و مغازه داران گرامی فعالیت میکند.
با توجه به این موضوع خرید از سایت فروش عمده تکنوسان تنها برای این عزیزان بوده می باشد ، از ارسال سفارش برای مشتریان معمولی و خریدهای زیر 300,000 تومان معذوریم.

منظور از خرید و یا سفارش همکاری چیست؟

چون یکی از شرایط خرید از تکنوسان سفارش بالای 300 هزار تومان میباشد بعضی از افراد به اشتباه فقط به مبلغ سفارش خود توجه کرده و به نوع اقلام سفارش داده دقت نمی کنند.
به طور مثال بعضی اجناس مانند هارد های اکسترنال ، اسپیکر های چند تکه و … قیمت نسبتا بالایی دارند و با انتخاب یک یا دو قلم از این نوع اجناس مبلغ کل سفارش شما را بالای 300 هزار تومان میبرند اما این نوع سفارش ها اصطلاحا همکاری نمیباشد. در کل سفارش شما علاوه بر رعایت شرط بالاتر بودن مبلغ کلی سبد خرید از 300 هزار تومان باید به صورت عمده و دارای تنوع جنس نیز باشد.

آیا حتما باید از هر قلم جنس تعداد بالا سفارش دهم تا قیمت آن به قیمت عمده نزدیک شود؟

خیر ، یکی از ویژگی های تکنوسان این است که شما بعد از رعایت دو مورد شرایطی که بالا توضیح داده شد ( مبلغ کلی سفارش و سفارش همکاری ) ، هر نوع محصولی را به هر تعداد انتخاب کنید همان قیمت کف و عمده برای شما فاکتور می شود.

نکته : در سفارش های خاص و و در موارد ویژه ای که تعداد سفارش به طور قابل توجهی بالاست امکان پایین آمدن قیمت به هماهنگی بخش فروش نیز وجود دارد.

آیا امکان خرید حضوری از مجموعه تکنوسان امکان پذیر است؟

بله ، ما این امکان را فراهم نموده ایم که شما همکاران گرامی به راحتی بتوانید خرید خود را از مجموعه تکنوسان انجام دهید. برای هماهنگی خرید حضوری میتوانید با شماره تلفن گویای 66176287-021 ( بخش فروش ) تماس گرفته و نسبت به حضور در مجموعه و همکاری بیشتر تماس حاصل فرمایید.

آیا میتوانم سفارش را به صورت تلفنی و تلگرامی اعلام کنم ؟

به دلیل ترافیک بسیار بالای سفارشات و به منظور تسریع در مراحل پردازش و ارسال سفارش و کاهش اشتباهات احتمالی پیشنهاد میکنیم برای ثبت سفارش از سایت تکنوسان استفاده نمایید تا از ویژگی های :

  • سهولت و سرعت در مراحل ثبت و ارسال سفارش شما
  • موجودی بروز انبار
  • تنوع بیش از 9000 قلم محصولات
  • توضیحات کامل و تصاویر محصولات
  • اطلاع از پیشنهادها و فروش ویژه
  • و ….

برخوردار شوید.

آیا می‌توانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟

بله ، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت تکنوسان با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

در صورت ناموجود بودن محصولی ، شما میتوانید از کالاهای مشابه ای که در سایت مشخص شده استفاده نمایید.

نکته : البته در مورد کالاهایی نظیر سخت افزار ، لپ تاپ،  پرینتر و … میتوان کالایی را در صورت ناموجود بودن با هماهنگی با بخش فروش تهیه کرد.

چگونه میتوانم نکات و یادداشت های مهم درباره اجناس را همراه با سفارش درج کنم ؟

شما می توانید در مرحله آخر ثبت سفارش و در صفحه تسویه حساب در قسمت توضیحات تکمیلی > یادداشت سفارش ، توضیحات خود را درج کنید.

مشکلات و ارورهای مربوط به نهایی کردن سفارش :

اخطار ها :

  • متاسفانه تعداد کافی ( محصول ***** ) در انبار موجود نیست. خواهشمندیم سبد خرید خود را ویرایش کنید. عذرخواهی ما را بابت این مشکل پذیرا باشید.

راه حل : همان طور که از متن ارور پیداست مشکل از موجود نبودن کالای مشخص شده در انبار ماست . علت این ارور این میباشد که بین مرحله انتخاب محصولات مورد نظرتان و نهایی کرن سفارش فاصله زمانی ایجاد شده و موجودی محصول مورد نظر شما در انبار به پایان رسیده است . شما می بایست عدد مشخص شده در مقابل قیمت محصول را به عدد صفر (0) تغییر داده و و بر روی گزینه بروز رسانی سبد کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

  • ****** یک گزینه الزامی است.

    راه حل : مشاهده این اخطار به منظور پر نبودن قسمتی که در متن اخطار نمایش داده شده می باشد. و با پرکردن صحیح آن مشکل حل میشود. دقت کنید فیلد های ستاره دار حتما پر شوند.

بعد از انتخاب محصولات مورد نظرم درسایت ، در هنگام نهایی کردن محصول سبد خرید من خالی نمیشود؟

ابتدا از اینکه هیچ گونه ارور یا متنی با مضمون اخطار در یافت نمی کنید اطمینان حاصل فرمایید.
اگر از این موضوع مطمئن شدید و هنوز هم بعد از زدن گزینه نهایی کردن سفارش هنوز سبد شما خالی نمیشود با زدن کلید های ترکیبی Ctrl + F5 بر روی کیبورد ، صفحه مرورگر شما اصطلاحا ریفرش میشود بعد از بارگذاری کامل مشکل شما حل میشود. در صورت انجام تمام مراحل و باقیماندن مشکل با تلفن های پشتیبانی امور سایت تماس بگیرید.

سوالات درباره ی ارسال سفارش‌ ها : 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسالی که شما مشخص میکنید متفاوت است . اما تکنوسان تمهیداتی اندیشیده که سفارش شما با کم ترین هزینه ممکن به دست شما برسد. درباره این روش ها در موارد پایین توضیح داده شده است.

ارسال بار به چه شهر هایی رایگان میباشد؟

در حال حاضر ارسال بار برای شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان و شیراز رایگان می باشد.

روش های ارسال بار چگونه است ؟

تکنوسان روش هایی برای سهولت و کم شدن هزینه های ارسال در نظر گرفته تا شما بسته به نیازتان روش ارسال را انتخاب کنید :

ارسال با باربری 

ارسال با پیک

ارسال با پست

ارسال با تیپاکس

تحویل به صورت حضوری : شما میتوانید بعد از ثبت سفارش و مطمئن شدن از آماده بودن بار برای ارسال در بازه ی زمانی مشخص برای تحویل آن به صورت حضوری اقدام نمایید. برای هماهنگی با بخش فروش تماس بگیرید.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله ، همانطور که در موارد قبلی اشاره شد این امکان فراهم است.

چطور وضعیت سفارش خودم را پیگیری کنم؟

بعد از انجام مراحل ثبت اولین سفارش توسط شما ، به طور معمول بعد از گذشت 1 یا 2 روز کاری ، همکاران ما در بخش فروش و حسابداری برای تایید اقلام سفارش و انجام هماهنگی های لازم ( نوع ارسال ، نحوه پرداخت مبلغ سفارش و … ) با شما تماس خواهند گرفت و نیاز به پیگیری توسط شما نخواهد بود. بعد از انجام این مرحله ، سفارش شما با روشی که اعلام کردید برای شما ارسال می گردد.

نکته : بعد از ارسال اولین سفارش مراحل ارسال و ثبت سفارش بسیار راحت تر و با سرعت بیشتری انجام میگیرد.

من شرایط و قوانین ثبت سفارش را رعایت کردم اما با گذشت بیش از دو روز کاری با من تماس گرفته نشده ؟

اگر از رعایت قوانین ثبت سفارش که در قسمت (شرایط ثبت سفارش ) توضیح داده شد مطمئن هستید و بعد از گذشت 1 یا 2 روز کاری با شما تماس گرفته نشد میتوانید با شماره تلفن گویای 66176287-021 ( بخش فروش ) تماس گرفته و مشکل خود را اعلام نمایید.

سفارش من از تکنوسان ارسال شده و به باربری تحویل داده شده چگونه از وضعیت سفارشم مطلع شوم ؟

اگر بعد از مرحله ارسال سفارش توسط تکنوسان نیاز به پیگیری وضعیت سفارش خود داشتید میتوانید نسبت به روشی که برای ارسال سفارش انتخاب کردید از گزینه های پایین اقدام نمایید.

شماره تماس و اطلاعات باربری ها      شماره تماس و اطلاعات پیک ها    

 پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.
همچنین این زمان به مدت زمان ارسال توسط باربری ها و پیک ها و … وابسته است.
به طور معمول بعد از گذشت 1 یا 2 روز کاری از ثبت سفارش و تایید آن توسط شما سفارش شما جمع و آمده ارسال مشود.

سوالات درباره ی پرداخت مبلغ سفارش :

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

به علت ماهیت سایت تکنوسان ( عمده فروشی و همکار فروشی ) ، و امکان متغیر بودن سفارش اولیه شما نسبت به سفارشی که برای ارسال تایید می کنید ، وجود درگاه مستقیم اینترنتی برای پرداخت وجه سفارش امکان پذیر نمی باشد. بعد از ثبت سفارش توسط شما همکاران ما با شما تماس گرفته و راه های مطمئن پرداخت را به شما معرفی می کنند.

 

علت تماس برای تایید سفارش بعد از ثبت سفارش چیست ؟

به دلیل ترافیک بالای سفارشات و ماهیت پخش عمده (استعلام، خرید حضوری و …) ، امکان تطابق صد در صدی موجودی سبد خرید شما و موجودی انبار فعلا امکان پذیر نمی باشد. بعد از ثبت سفارش با شما تماس گرفته خواهد شد و مبلغ فاکتور اجناس موجود برای واریز مبلغ و ارسال اعلام خواهد شد.

 

سوالات درباره ی گارانتی و خدمات پس از فروش :

  • اکثر فلش مموری و حافظه های موجود در سایت دارای گارانتی لایف تایم هستند.

  • کالاهای برندهای معتبر دارای گارانتی مصرف کننده می باشند. توجه داشته باشید پیگیری های مربوط به گارانتی این محصولات بر عهده مصرف کننده می باشد. در صورتی که بنا به دلایلی شما همکار گرامی مایل به پیگیری گارانتی هستید توجه داشته باشید بنا به سیاست گارانتی شرکت های مختلف ، امکان تعمیر یا تعویض کالای معیوب وجود دارد. حتما این مورد را با مشتری خود مطرح کنید.

  • کالاهای کامپیوتری دارای گارانتی همکار می باشند.

  • کالاهای موبایلی و کالاهایی که دارای وارد کننده مشخصی نمی باشند تنها دارای گارانتی کیفیت می باشند به این معنا اگر درصد خیلی بالایی از این کالا دارای مشکل باشد شامل گارانتی می شوند. در غیر اینصورت خرابی چند قلم به دلیل سود کم پخش کننده بر عهده مغازه دار می باشد و شما همکار گرامی در قیمت گذاری برای فروش کالاهای موبایلی درصدی رو به عنوان درصد خرابی در نظر داشته باشید.

 شماره های تماس و پشتیبانی :

تماس با شماره تلفن گویای 66176287-021 میتوانید با بخش هایی که در زیر مشخص شده ارتباط برقرار کنید :

عدد 1 : پشتیبانی فروش

عدد 2 : فروش سخت افزار

عدد 3 : حسابداری

عدد 4 : ارسال

عدد 5 : کارانتی

عدد 6 : پشتیبانی سایت

خرید از سایت تکنوسان مخصوص همکاران و مغازه داران محترم می باشد رد کردن

خرید از سایت تکنوسان مخصوص همکاران و مغازه داران محترم می باشد رد کردن