اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

مودم همراه سیمکارتی TP-LINK M7350 4G

TP-LINK M7350 4G Portable Modem

تی پی لینک - TP-LINK
/images/static/free-shipping.jpg
مشخصات
شناسه محصول 16767
خرید محصول

نقد و بررسی

مودم همراه سیم کارتی TP-LINK M7350 4G

مودم ۴G سیمکارتی تی پی لینک مدل M7350 V4

مودم سیمکارتی M7350 یکی از محصولات تولیدی برند تی پی لینک است که با ویژگی های منحصر به فردش هر کاربری را برای خرید آن وسوسه می‌ کند. مودم TP LINK M7350 یک مودم کاملا قابل حمل است که می‌ تواند به کمک فناوری ۴G همزمان تا ۱۰ دستگاه مختلف را پشتیبانی کند. همچنین با توجه به پشتیبانی این مدل از سیمکارت، امکان متصل شدن به شبکه های ۲G و ۳G نیز وجود دارد که برای کسانی که به نسل چهارم شبکه های ارتباطی دسترسی ندارند خبر خوشحال کننده ای خواهد بود. تی پی لینک اما در طراحی این مدل نهایت دقت را در کنار فشردگی به کار برده که حاصل آن یک مودم پرتابل با ابعاد کوچک و وزن سبک ۲۵۹ گرمی می باشد، امکان ارسال و دریافت پیامک نیز در مودم تی پی لینک M7350 به چشم می‌ خورد که در پنل تنظیمات مودم در دسترس است.

فراتر از یک مودم معمولی

شرکت تی پی لینک برای این مدل از یک نمایشگر ۱٫۴ اینچی از نوع TFT استفاده کرده که اطلاعاتی مثل مقدار آنتن دهی، میزان سیگنال، نوع اتصال شبکه، وضعیت اینترنت، مقدار شارژ باقی مانده، دریافت پیامک و مقدار سرعت اینترنت را به نمایش می‌گذارد. انرژی مورد نیاز این مودم از طریق یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپری تامین می‌شود که قادر است تا ۸ ساعت پشتیبانی لازم را انجام دهد.

از طرفی هم امکان شارژ این دستگاه بوسیله فندکی خودرو وجود دارد که تمام نگرانی های کاربر برای تامین انرژی این دستگاه برطرف می‌کند. سه کلید کنترلی نیز روی بدنه این مدل دیده می‌شود که کلید اول وظیفه خاموش و روشن کردن دستگاه، کلید دوم وظیفه ی نمایش منو و انتخاب آنها و کلید سوم نیز برای ریست دستگاه به کار می‌روند. سیم کارت مورد استفاده در این دستگاه نیز از نوع معمولی بوده و دو مبدل نیز برای تبدیل سیم کارت های میکرو و نانو به همراه محصول ارائه می شوند.

مشخصات محصول

مشخصات
قابلیت حملدارد
نوع محصولمودم سیم کارت خور
کلید هاخاموش و روشن، ریست، منو
سرعت دانلود150Mbps
سرعت آپلود50Mbps
پشتیبانی از کارت حافظهتا 32 گیگابایت
استاندارد WirelessIEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n
قدرت انتقال2.4G <20dbm
DHCPDHCP server, DHCP Client List
ابعاد16 × 66 × 106 میلی‌متر
وزن259 گرم
فرکانس2.4GHz
رابط هاMicro USB برای شارژ اسلات سیم کارت کارت Micro SD
نوع آنتنآنتن داخلی
امنیت بی سیمSupport WPA-PSK/WPA2-PSK, Black List, Enable/Disable SSID Broadcast
باتری2000 میلی آمپر ساعت
صفحه نمایش1.4 اینچ
نوع صفحه نمایشTFT

نظرات کاربران

نظر تا اکنون ثبت شده