اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
1
1
1
1
1
1
1
1
1
1

موس بی سیم TSCO TM-614W

TSCO TM 614w Wireless Mouse

تسکو - TSCO
ویژگی‌ها
نوع حسگر : اپتيکال
جنس بدنه : پلاستیک
نوع اتصال : بی سیم
/images/static/free-shipping.jpg
مشخصات
شناسه محصول 38953
خرید محصول

محصولات مرتبط

تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

نقد و بررسی

موس بی سیم TSCO TM-614W + گارانتی

موس به عنوان یکی از کالاهای بسیار پر مصرف در جامعه امروزی ما مطرح میشود به صورتی که شرکت های سازنده هر روز برای بهبود کیفیت محصولات خود راه جدیدی را پیش میگیرند. شرکت تسکو نیز به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر ایرانی با تولید محصولات با کیفیت در زمینه کالاهای کامپیوتری شناخته شده است که موس TSCO TM-614W نیز یکی از محصولات همین شرکت است. موس TSCO TM-614W به وسیله یک دانگل USB به دستگاه شما متصل میشود که می تواند تا برد ده متر پاسخ گوی شما باشد و مخصوصا برای افرادی که به علت داشتن مانیتورهای بزرگ مجبور به داشتن فاصله از سیستم می باشند بسیار مناسب است. طراحی این موس ارگونومیک بوده و برای استفاده اکثر افراد الخصوص گیمرها که مدت زمان زیادی را با موس کار می کنند مناسب می باشد. حسگر موس TSCO TM-614W از نوع اپتیکال می باشد که دارای دقت ۱۶۰۰dpi قابل تنظیم می باشد.

این موس دارای ۶ دکمه است که بجز یه دکمه اصلی چپ ، راست و اسکرول دارای دکمه های تنظیم DPI و  Back/Forward می باشد. شما می توانید با دکمه های  Back و Forward راحتر میان صفحات باز خود حرکت کنید و از آن ها به عنوان شورت کات هایی برای انجام دست بردن به سوی کیبورد به صورت پیاپی بهره ببرید.

شما می توانید از کلید تنظیم DPI برای جابه جایی میزان دقت بین دو میزان  ۱۰۰۰ و ۱۶۰۰ استفاده نمایید که کاربرد آن زمانی مشخص می شود و بیشتر به چشم خواهد آمد که زمانی که شما در حال طراحی هستید و قصد دارید با دقت بیشتری و سرعت کمتر حرکت موس کار کنید شما می توانید با کاهش DPI از طراحی خویش لذت ببرید و یا اگر قصد جابه جایی سریع در بین صفحات وب می باشید با افزایش سرعت موس به وسیله این کلید میان این صفحات حرکت کنید.

موس بی سیم TSCO TM-614W + گارانتی

ابعاد و طراحی TSCO TM-614W به گونه ای است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و ظاهر زیبای آن نیز شما را به خود جذب خواهد کرد تا بیش از پیش از کار لذت ببرید. این محصول با یک سال گارانتی شرکت توسن سیستم شرق ارائه می شود تا شما بتوانید با ذهنی آسوده از سلامتی و خدمات پس از فروش محصول به تهیه این محصول از تکنوسان به عنوان نمایندگی فروش محصولات تسکو بپردازید.

شرکت توسن سیستم شرق در سال ۱۳۸۱ شمسی تاسیس شد. فعالیت این شرکت در راستای عرضه تجهیزات کامپیوتری تعریف شد که برگرفته از دانش، سوابق کاری و تجربه موسسان و هیئت مدیره این شرکت بود که همگی در این زمینه حرف هایی برای گفتن داشتند و زمینه مساعدی می خواستند تا بتوانند مواردی را که به آن اعتقاد داشتند، تحقق بخشند. دیر زمانی نپایید تا تحولات مجموعه مسیر خود را یافت و تا هم اکنون این تحولات در ابعاد جدیدتری ادامه دارد.

مشاهده لیست محصولات TSCO در تکنوسان

مشخصات محصول

مشخصات
نوع رابطدانگل USB
قابلیت کارکردن با هر دو دستدارد
نوع حسگراپتيکال
ابعاد39 × 65 × 108 میلی‌متر
دقت1600dpi
وزن200 گرم
فرکانس2.4 گیگاهرتز
تعداد کليدها6 عدد
برد ماوس10 متر
کلید روشن و خاموشدارد
ساير قابليت‌هاامکان فعالیت در دو دقت 1000 و 1600 دارای دکمه تغییر DPI دارای دکمه‌های Back و Forward
جنس بدنهپلاستیک
نوع اتصالبی سیم
محدوده دقت (DPI)800 تا 1600

نظرات کاربران

نظر تا اکنون ثبت شده