اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
1
1

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور TSCO TS-2358

TSCO TS-2358 Bluetooth Speaker

تسکو - TSCO
/images/static/free-shipping.jpg
مشخصات
شناسه محصول 23541
خرید محصول

نقد و بررسی

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور TSCO TS-2358 + گارانتی

امروزه اسپیکر های بلوتوثی، هم در میان لوازم جانبی و گجت ها، و هم در میان ابزار ها پخش موسیقی به وسیله های معروفی تبدیل شده اند. قابلیت حمل، نیاز نداشتن به سیم و اتصال بدون سیم، وزن سبک، حجم و اندازه کوچک و… همگی باعث شده اند تا این اسپیکر ها هم برای افرادی که در منزل و برای کار یا بازی کردن به یک اسپیکر نیاز دارند به سمت این اسپیکر ها جذب شوند و هم افرادی که که مدام به سفر یا گردش می روند و حتی برای مهمانی ها بسیار کارآمد شود و به همین دلیل روز به روز به طرفداران این گجت ها افزوده می شود. اسپیکر TSCO TS-2358 یکی از این نوع اسپیکر هاست که می تواند در بسیاری از اوقات شما را همراهی کند.

اسپیکر بلوتوثی رم و فلش خور TSCO TS-2358 + گارانتی

بر روی بدنه اسپیکر TSCO TS-2358 یک شیار مخصوص مموری کارت های اس دی طراحی شده تا شما بتوانید با استفاده از یکی از این رم های میکرو به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین یک پورت USB هم در کنار این شیار تعبیه شده که به شما اجازه می دهد با استفاده از یک فلش مموری موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید.

البته نگران نباشید اگر علاقه ای به استفاده از روش های بالا ندارید یا به هر دلیلی دسترسی به یکی از این رم ها ندارید می توانید از طریق ورودی کابل AUX که در پشت این اسپیکر تعبیه شده یا با استفاده از اتصال بلوتوث این کار را انجام دهید. بنابراین اسپیکر TSCO TS-2358 قابلیت پخش موسیقی از رم میکرو، بلوتوث و کابل صدارا دارد.

در این اسپیکر یک میکروفون داخلی هم به کار رفته که به شما امکان مکالمه تلفنی را می دهد. همچنین یک گیرنده رادیویی هم برای گوش دادن به برنامه های رادیویی به کار رفته.

 فروشگاه اینترنتی تکنوسان نمایندگی فروش محصولات شرکت تسکو

مشاهده دیگر محصولات شرکت تسکو در فروشگاه اینترنتی تکنوسان

مشخصات محصول

مشخصات
رابطجک ۳٫۵ میلی متری صدا USB بلوتوث
محدوده توانتا 4.9 وات
پشتیبانی از رادیودارد
برد اتصال بلوتوث10 متر
ابعاد45 × 50 × 140 میلی‌متر
حساسیت سیگنال به نویز80 دسی بل
شیار کارت حافظهدارد
میکروفون و امکان مکالمهدارد
نسخه بلوتوث2.1
توان خروجی کلی3 وات
نوع محصولاسپیکر شارژی اسپیکر بلوتوثی

نظرات کاربران

نظر تا اکنون ثبت شده