اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
1
1
1
1
1
1
1
1

هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD700 1TB

ای دیتا - ADATA
/images/static/free-shipping.jpg
مشخصات
شناسه محصول 29128
خرید محصول

نقد و بررسی

هارد اکسترنال ای دیتا ADATA HD700 1TB

حافظه اکسترنال ای دیتا مدل HD700 ظرفیت ۱ ترابایت

  HD700 با طراحی حرفه ای یکی از مناسب ترین هاردهای بادوام برای تجربیات ماجراجویانه است. این محصول از سیلیکون بسیار بادوام بهره می برد که مقاومت در حد استانداردهای نظامی و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با IP56 را تضمین می کند. در کنار محافظت سه لایه، استفاده از رمزنگاری ۲۵۶ بیت AES برای محافظت داده ها و سرعت USB 3.0 باعث شده تا HD700 محصولی مقاوم و سریع برای ذخیره سازی در سطوح مختلف باشد.

با قابلیت ضد ضربه، ضد آب و ضدگردوغبار، قوی تر ظاهر شوید

  HD700 مطابق با استاندارد IEC IP56 برای ضد آب و ضد گرد و غبار بودن تست شده و گواهینامه ها را با موفقیت کسب کرده است. HD700 در مقابل نفوذ ذرات ریز گرد و غبار نفوذ ناپذیر است و در برابر فشار بالای آب به خوبی مقاومت می‌کند. در صحرا، کوهستان، رودخانه و دریا، HD700 ایمنی داده های شما را تضمین می کند.

محافظت سه لایه برای مقاومت در برابر ضربه

  پوشش HD700 درون محافظی مقاوم از سیلیکون است. سه لایه محافظت فیزیکی برای این محصول در نظر گرفته شده است: پیکربندی و اتصالات محکم داخلی، روکش پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه و لایه سیلیکونی قابل جدا شدن. ساختار درونی به نحوی طراحی شده است که درایو و اتصالات کمترین قطعات شوک پذیر را داشته باشند. HD700 به دلیل انطباق با استاندارد MIL-STD-810G 516.6 می تواند در مقابل افتادن ناگهانی یا اثرات حین فعالیت روزانه مقاومت کند.

فایل های حجیم دارید؟ نگران نباشید

  اکنون زمان آن رسیده است از تجربیات متعدد خود، خاطراتی با کیفیت و جزئیات بیشتر ثبت کنید. لذا به فایل هایی حجیم با ظرفیت ذخیره سازی بالا نیاز خواهید داشت. HD700 تا ۲ ترابایت ظرفیت دارد و بهترین محصول ذخیره سازی قابل حمل است که می توانید حین ماجراجویی به همراه داشته باشید.

محافظت با سنسور G-Shock

  سنسور G-Shock به محافظت از داده ها کمک شایانی می کند. اگر HD700 ناگهان دچار شوک شود، سنسور G-Shock بصورت خودکار فعال شده و رنگ قرمز ال ای دی نشان دهنده محافظت از داده هاست. هنگامی که شوک برطرف شد، سنسور با تشخیص این وضعیت و نشان دادن ال ای دی به رنگ آبی (ثابت یا چشمک زن) وضعیت عادی عملیات را اعلام می کند.  

مشخصات محصول

مشخصات
سرعت چرخش هد5400 دور در دقیقه
قابلیت رمزگذاری پیشرفتهدارد
سایز هد2/5 اینچی
مقاوم در برابر گرد و غباردارد
مقاوم در برابر شوکدارد
نشانگر LEDدارد
ظرفیتیک ترابایت - 1TB

نظرات کاربران

نظر تا اکنون ثبت شده