اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
1
1
1
1

نرم افزار حسابداری پاتریس

Patris Accounting Software

/images/static/free-shipping.jpg
مشخصات
شناسه محصول 20461
خرید محصول

محصولات مرتبط

تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

نقد و بررسی

نرم افزار حسابداری پاتریس

نرم افزار حسابداری و انبارداری پاتریس

این نرم افزار توسط شرکت نرم افزاری پاتریس که در سال ۱۳۸۱ برای نظم بخشیدن و دسترسی سریع به سیستم حسابداری دقیق، ساده و کارآمد برای فروشگاه های و شرکت های کوچک و بزرگ تائسیس شده است. شرکت پاتریس به دلیل اشراف به نیاز فروشگاه ها و شرکت ها توانسته حسابداری با امکانات بالا و قابلیت شخصی سازی بسیار که با توجه به نیاز خود قادر خواهید بود بخش های مورد نیاز را فعال کنید و اگر به مواردی نیاز ندارید هزینه اضافی بابت آنها پرداخت نکنید و آنها را غیر فعال سازید. این نرم افزار از زبان های فارسی، انگلیسی، عربی و کردی پشتیبانی می کند.

شرکت نرم افزاری پاتریس امروزه بیش از هزاران کاربر دارد که به صورت هم روزه به نیاز ها و مشکلات آنها پاسخ می دهد که این مسئله خیال شما را بابت پشتیبانی و پاسخ دهی متخصصان این شرکت آسوده خواهد کرد. این بسته اصلی ترین قسمت نرم افزار حسابداری و انبارداری پاتریس می باشد که شامل کلیه عملیات حسابداری و انبارداری پایه (خرید - فروش - دریافت - پرداخت - بانک و چک و ...) می باشد.

با این نرم افزار بعد از ثبت فاکتورها کلیه عملیات مالی و انبار آن بصورت اتوماتیک ثبت شده و در قسمت گزارشات قابل نمایش است.بزرگترین مزیت پاتریس سهولت در هنگام کار است و سعی شده با گذاشتن امکانات گرافیکی محیط روان و دلپذیری برای کاربر ایجاد شود. این بسته همراه با قفل سخت افزاری و فیلم آموزشی و سی دی نصب ارائه می شود. در نرم افزار پایه قسمت های پیشرفته مانند شبکه و تولید و حقوق و دستمزد و فروش مویرگی غیرفعال است و باید برای خریداری آن مبالغ اضافه تری پرداخت کرد.

مشخصات محصول

مشخصات
نوع محصولنرم افزار حسابداری

نظرات کاربران

نظر تا اکنون ثبت شده