اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

تی پی لینک (TP-LINK)

بدون شک همه ما با غول دنیای مودم، تی پی لینک آشنایی داریم؛ برندی که برای خیلی از ما حرف اول را در دنیای تجهیزات شبکه می زند. تی پی لینک (TP-LINK) سال 1996 در کشور چین تاسیس شد و طولی نکشید که به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. این برند پش از چند سال تلاش فراوان در سال 2005 وارد بازار جهانی شد و پس از آن توانست به یکی از محبوب ترین های دنیای شبکه تبدیل شود. در حال حاضر این برند در بیش از 170 کشور دنیا فعالیت می کند و میلیون ها نفر از تجهیزات شبکه این برند استفاده می کنند. محبوبیت این برند به قدری است که طبق آمار حدود 42 درصد از بازار تجهیزات شبکه WLAN متعلق به این برند می باشد!

محصولات پرفروش برند تی پی لینک

همانطور که میدانید برند TP-LINK به صورت اختصاصی بر روی طراحی و تولید تجهیزات شبکه فعالیت می کند. عمده محصولات پرفروش تی پی لینک را می توان به چند دسته بندی مودم ها و روترها، انواع سوئیچ های شبکه، کارت شبکه بی سیم و اینترنال، تجهیزات جانبی شبکه و تجهیزات جانبی الکتریکی تقسیم کرد. مودم های تی پی لینک را می توان جزء پرفروش ترین محصولات این برند دانست. TP-LINK طیف وسیعی از مودم ها و روترهای خانگی و اداری ADSL ،VDSL ،LTE و… به بازار عرضه کرده که همگی از کیفیت بالایی بهره می برند. گستردگی مودم های این برند موجب شده از هر سرویسی که استفاده می کنید و در هر رنج قیمتی که قصد خرید مودم تی پی لینک دارید، بتوانید محصولی مناسب بیابید. سوئیچ های شبکه تی پی لینک در مدل های مدیریتی و غیر مدیریتی قرار داشته و هم تنوع بسیار زیادی دارند، از این رو گزینه ای ایده آل برای استفاده های اداری می باشند. کارت شبکه نیز جزء پرفروش ترین محصولات TP-LINK می باشند و اگر قصد داشته باشید برای سیستم خود یک کارت شبکه تهیه کنید قطعا محصولات این برند سر راهتان قرار می گیرند.

تکنوسان نمایندگی فروش برند تی پی لینک (TP-LINK)

به طور کلی محصولات تی پی لینک به دلیل بهره مندی از متریال مرغوب، درصد خرابی بسیار کمی دارند. اما لازمه یک محصول خوب، یک گارانتی پاسخگو نیز می باشد. تکنوسان به عنوان نمایندگی فروش محصولات TP-LINK، کلیه محصولات این برند را با گارانتی 36 ماهه متم اف عرضه می کند و در صورت بروز هرگونه مشکل در کالاهایی که از تکنوسان خریداری شده اند، آن را به شرکت گارانتی دهنده تحویل می دهد.

البته مدت گارانتی نسبت به نوع و مدل محصول می تواند متفاوت باشد. توجه کنید که تکنوسان تنها نمایندگی فروش تی پی لینک می باشد و در برابر کالاهایی که از فروشگاه های دیگر خریداری شده اند مسئول نیست. همچنین علاوه بر خرید تکی، می توانید با مراجعه به صفحه خرید عمده و ارتقا حساب همکاری، محصولات مورد نظرتان را با قیمت همکار خریداری کنید.