اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

باتری لپ تاپ

عدم نگهداری صحیح، استفاده بیش از حد، نصب نرم افزارهای غیرمجاز و حتی صدمات فیزیکی می توانند باعث خرابی باتری لپ تاپ شده و از راندمان محصول بکاهند. کاهش میزان شارژدهی لپ تاپ از آن دست اتفاقاتی است که مشکلات متعددی را بوجود آورده و حتی مواردی ممکن است سبب آسیب به دیگر قطعات با ایجاد گرمای بیش از حد شود. در این مواقع تعویض باتری و خرید باتری لپ تاپ جدید، بهترین گزینه پیش رو است. 

انواع باتری لپ تاپ

اگرچه باتری لپ تاپ ها را بر اساس فاکتورهایی همچون ظرفیت، ولتاژ، برند تولید کننده و حتی فرم ظاهری می توان در گروه های مختلفی جای داد؛ اما یک تقسیم بندی کلی برای این گروه پرکاربرد از دسته بزرگ قطعات تعمیر لپ تاپ وجود دارد. در این تقسیم بندی باتری لپ تاپ را بر اساس متریال ساخت به دو زیر گروه باتری لیتیوم یونی و باتری نیکل کادمیوم تقسیم می کنند.

باتری لیتیوم-یون (Li-ion)  : 

این نوع باتری که در اکثر لپ تاپ‌ های جدید استفاده می ‌شود، دارای ظرفیتی بالا و در مقابل وزنی کم است. باتری لیتیوم-یون نسبت به باتری های قدیمی دارای عمر طولانی ‌تری بوده و از دوام بالاتری نسبت به سایر انواع باتری برخوردار است.

باتری نیکل-کادمیوم (Ni-Cd) :

این نوع باتری که در گذشته نه چندان دور بسیار پرکاربرد بوده، برخلاف باتری لیتیوم یونی دارای ظرفیت کمتر و وزن بالاتری است. همچنین، این نوع باتری به دلیل اینکه در ساختار خود سرب و کادمیوم را جای داده است، برای محیط زیست مضر بوده و به همین دلیل در حال حاضر تقریبا از استفاده خارج شده است.

فاکتورهای مهم برای خرید باتری لپ تاپ

لازم است پیش از خرید باتری لپ تاپ فاکتورهای مهمی از قبیل سازگاری محصول، ظرفیت باتری، کیفیت ساخت، مدت زمان شارژ و گارانتی آن را به دقت بررسی کنیم. از آنجا اغلب، ولتاژ و جریان های قابل ارائه توسط مدل های مختلف باتری لپ تاپ با یکدیگر متفاوت بوده، لازم است به عنوان فاکتور اول در هنگام خرید سازگاری باتری با لپ تاپ به دقت بررسی شود. 

پوشیده نیست که باتری ای با ظرفیت بالاتر می ‌تواند شارژدهی بیشتری نیز داشته و مدت زمان بیشتری لپ تاپ را تغذیه کند، کیفیت ساخت باتری نیز در واقع نشان دهنده دوام و طول عمر آن خواهد بود. از انجا که در بازار محصولات لپ تاپ و لوازم جانبی، باتری‌ های با کیفیت پایین و تقلبی نیز وجود دارند، حتما از مرجعی مطمئن خرید خود را انجام داده و به وجود ضمانت نامه و گارانتی توجه کنید.

خرید باتری لپ تاپ از تکنوسان

باتری لپ تاپ فیک و غیر اورجینال می تواند باعث ایجاد خطرات جدی برای لپ تاپ شود. در نظر داشته باشید که خرید از منبعی مطمئن ضمن صرفه جویی در هزینه می تواند تجربه ای موفق را در ذهن شما به ثبت برساند. تکنوسان به عنوان یکی از متعدد فروشگاه های اینترنتی در ایران حوزه فروش عمده لوازم جانبی لپ تاپ فعالیت کرده و انواع مختلفی از قطعات تعمیر لپ تاپ را با قیمتی مناسب گرد هم آورده است.

فروشگاه اینترنتی تکنوسان با داشتن مجموعه کاملی از انواع باتری لپ تاپ از برندهای معتبر، بستر مناسبی را برای خرید این محصول فراهم کرده است. همچنین در صورتی که به دنبال خرید باتری لپ تاپ به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان انواع باتری لپ تاپ را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر تهیه کنید. برای خرید عمده کافی است در سایت ثبت نام کنید و پس از تایید حساب کاربری به راحتی خرید خود را انجام دهید.