اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

کیف و قاب تبلت

تبلت ها به واسطه صفحه نمایش بزرگ و همینطور ضخامت کم بدنه ای که دارند، در مقابل ضربه و خط و خش در مقایسه با گوشی ها بسیار آسیب پذیرتر می باشند. خصوصا امروزه که تبلت ها بیشتر در دست بچه ها هستند و تبلت های با قدرت بالا بسیار گران قیمت شده اند. بهتر است برای اینکه از هزینه های ناشی از ضربه و آسیب تبلت جلوگیری کنید، به منظور پیشگیری کیف و یا قاب تبلت رو هز چه سریعتر خریداری کنید!

خرید قاب تبلت

اولین نکته ای که در هنگام خرید کیف و قاب تبلت باید توجه کنید، این است که قاب یا کاور تبلتی که انتخاب می کنید دقیقا مناسب مدل تبلتی که دارید باشد. به طور مثال اگر یک تبلت دارید که سایز آن 8 اینچ می باشد، لزوماً خرید یک کیف تبلت 8 اینچی متناسب شما نیست. به دلیل اینکه در مدل های مختلف مکان قرار گیری دوربین، پورت های خروجی و دیگر موارد بر روی بدنه فرق می کند. اگر قصد خرید قاب و یا کیف تبلت دارید که آن مدل برای دستگاه شما تولید نشده است یا در بازار قابل تهیه نیست حتما قبل از خرید، بررسی کنید تا دقیقا آن محصول با مشخصات بدنه تبلت شما سازگار باشد.

متاسفانه در هنگام خرید کیف و قاب تبلت بر خلاف گوشی های موبایل حق انتخاب زیادی وجود ندارد و نهایتا برای تبلت های برندهای معروف مثل سامسونگ یا مدل های معروف دیگر برندها تا چند حق انتخاب متنوعی داشته باشید. در مورد تبلت هایی که کمتر در بازار تولید شده، این حق انتخاب شاید به کمتر از سه یا چهار مورد نیز کاهش بیابد.

در هنگام خرید کیف یا قاب تبلت باید بدانید که قصد خرید چه نوع محصولی را دارید و چه ویژگی های برای شما مهم تر است. هر کدام  از این نوع کالاها یک سری ویژگی هایی دارند که در ادامه به آنها می پردازیم.

کیف تبلت

این نوع کالا هم از بدنه تبلت محافظت می کند و هم روی صفحه نمایش را می پوشاند و باعث می شود تا احتمال آسیب دیدن صفحه با توجه به پوششی که بر روی صفحه آن قرار می گیرد، کمتر شود. همین علت باعث شده تا کیف تبلت در میان خریداران به نسبت قاب و کاور محبوب تر باشد. از دیگر مزیت های کیف، قابلیت استند است که در برخی از مدل ها وجود دارد و باعث می شود تا با حالت ایستاده زاویه دار روی سطح صاف قرار گیرد. این قابلیت برای کسانی که از تبلت برای تماشای فیلم استفاده میکنند بسیار کاربردی می باشد.

کیف های تبلت انواع مختلفی دارد. مانند کیف های ساده، فانتزی، کیبورد دار و دیگر موارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

کیف های ساده و کلاسیک تبلت

ظاهر ساده، کلاسیک و رسمی این کیف تبلتها بیشتر مناسب افرادی است که تبلت شان را در محل کار می برند و یا به سادگی و طرح های نه چندان شلوغ علاقه دارند. کیف های تبلت با رنگ تیره و از جنس چرم  از معروف ترین مدل های کیف های تبلت کلاسیک هستند.

کیف فانتزی تبلت

این کیف ها که دارای طرح ها و عکس های مختلفی هستند و بیشتر افرادی که دوست دارند تا تبلت شان ظاهری خاص داشته باشد از این نوع کیف ها استفاده می کنند. البته کیف های فانتزی مورد پسند بچه ها نیز می باشد. به همین خاطر در بازار انواع کیف فانتزی دخترانه و پسرانه برای تبلت تولید می شود. کیف های فانتزی، معمولا کیفیت ساخت بالایی ندارند و قیمت مناسبی و اقتصادی دارند.

کیف کیبورد دار تبلت

در گذشته کیف های تبلت دارای صفحه کلید خیلی محبوب بودند و لی امروزه خیلی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند و برای کاربردهای خاصی از این کیف ها استفاده می شود و بیشتر کسانیکه تبلت ویندوزی خریداری می کنند، از این کیف ها تهیه می کنند.

کاور و قاب تبلت

قاب تبلت فقط بدنه تبلت و اطراف آن را پوشش می دهد. این دسته برای کسانی مناسب است که تمایل ندارند از کیف برای تبلت استفاده کنند. یا سلیقه شان بیشتر با کاور و قاب تبلت سازگار است. البته توصیه ما این است که اگر قصد خرید قاب و یا کاور برای تبلت را دارید، برای محافظت از صفحه نمایش تان حتما برای آن گلس تبلت نیز تهیه کنید.

همانند کیف، قاب های تبلت نیز انواع مختلفی دارند. مانند قاب های ساده، ژله ای، فانتزی و مواردی دیگر که ما در اینجا فقط قاب ژله ای را بیان می کنیم. زیرا توضیحات دیگر موارد مشابه ذکر شده در بالا می باشد و تفاوت چندانی ندارد.

قاب فانتزی تبلت

علاوه بر کیف ها به علت محبوبیت زیاد این نوع کالاها، قاب های فانتزی دخترانه و عروسکی و همنیطور پسرانه نیز تولید می شود و قاب هم با استقبال خوبی در هنگام خرید بین کسانی تبلت دارند، رو به رو شده است.

قاب ژله ای

این قاب ها انعطاف پذیر و شفاف بوده و به نسبت قاب های ساده جنس بهتری دارند و باعث می شود تا در مقابل ضربه و خراش مقاومت بیشتری داشته باشند.

هولدر تبلت

هولدر تبلت بیشتر برای کسانی که می خواهند تبلت شان را بر روی سطحی خاص استفاده کنند و خیلی تمایلی ندارند در دست شان بگیرند، استفاده می شود.