اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید

شارژر فندکی

شارژر فندکی یا همان شارژر ماشین (Car Charger) به شما کمک می کند که بتوانید درون ماشین گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید و اگر قبل از حرکت فراموش کرده باشید که گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید، نگران خاموش شدن آن در طول مسیر نباشید. شارژر ماشینی یک گجت کوچک است که به پورت فندکی خودرو شما متصل شده و یک یا چند پورت USB را در اختیار شما قرار می دهد و امکان شارژ کردن گوشی یا تبلت را فراهم می کند.

بهترین شارژ فندکی ماشین کدام مدل است؟

شارژر فندکی همانند دیگر محصولات انواع مختلفی در بازار دارند و شاید در هنگام خرید، برای انتخاب بهترین شارژر فندکی، سردرگم شوید. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، خرید شارژر فندکی خیلی ارزان قیمت اصلا توصیه نمی شود. اما این مسئله باعث نمی شود تا بهترین مدل شارژر فندکی برای شما گران ترین مدل باشد! شما باید توجه به بودجه، گوشی خود و ویژگی های شارژر فندکی نظیر طراحی (نوع بدنه، تعداد پورت ها و …)، شدت جریان و ولتاژ خروجی، وجود مدارهای محافظتی، پشتیبانی یا عدم پشتیبانی از فست شارژ، گارانتی و برند شرکت سازنده و… مناسب ترین مدل شارژر فندکی را برای خود انتخاب کنید.

در ادامه برخی از این ویژگی ها توضیح داده شده است:

طراحی شارژر فندکی

یکی از نکات قابل توجه در خرید شارژر ماشین، جنس بدنه ، طراحی ظاهری و زیبایی آن است. باید توجه داشت که طراحی شارژر فندکی به گونه ای باشد که دسترسی به پورت های USB آسان باشد. همچنین وجود یک چراغ نمایشگر اتصال یا عدم اتصال باشد بسیار مفید خواهد بود.

شدت جریان یا آمپر شارژر

یکی از مهمترین ویژگی های شارژر فندکی، شدت جریان آن است. گجت هایی مثل مسیریاب یا هندزفری بلوتوث و گوشی های قدیمی به آمپر کمتری برای شارژ باتری نیاز دارند و با جریان 1 آمپر شارژر می شوند. ولیکن اغلب گوشی های جدید یا تبلت ها به جریان بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارند. هنگام خرید شارژر ماشین فندکی باید دقت کنید که میزان جریان خروجی شارژر با گوشی شما متناسب باشد تا بتوانید بهترین شارژر فندکی را با توجه به نیاز خود تهیه کنید.

بهتر است که هنگام خرید شارژری را انتخاب کنید که حداقل یک پورت 2 آمپر داشته باشد. همچنین ممکن است گوشی شما مجهز به فناوری شارژ سریع باشد باشد پس می توانید یک شارژر فندکی فست شارژ تهیه کنید که بتوانید داخل خودرو نیز با سرعت بالا گوشی خود را شارژ کنید.

برخی از شارژرهای فندکی دارای یک کابل نیز هستند و اگر کابل گوشی خود را به همراه نداشتید به راحتی می توانید از این کابل استفاده کنید. البته اغلب شارژرهای فندکی فقط یک نوع کابل به همراه دارند و بهتر است که کابل مخصوص گوشی خود را به همراه داشته باشید و یا در خرید دقت کنید که کابل شارژر متناسب با گوشی شما در پک محصول موجود باشد.

تعداد پورت ها

موضوع قابل اهمیت دیگر در خرید شارژر ، تعداد پورت های خروجی آن است. تعداد پورت ها را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید و این که تمایل دارید چند دستگاه را همزمان شارژر کنید. تعداد پورت های بیشتر به شما امکان شارژ همزمان چند دستگاه را می دهد. بطور معمول شارژرهای فندکی دو پورت جوابگوی نیاز شما هستند ولی شارژرهای فندکی با تعداد پورت های بیشتر نیز در بازار موجودند. برای مثال اگر در سفر باشید و دیگر سرنشینان خودرو نیز نیاز به شارژ گوشی یا تبلت خود داشته باشند، وجود پورت بیشتر این امکان را می دهد که دیگران نیز بتوانند بطور همزمان گوشی خود را شارژ نمایند.

البته اگر قصد شارژر فندکی چند پورت دارید به مجموع جریان خروجی آن هم دقت داشته باشید برای مثال اگر شارژ فندکی دو پورت شما دارای مجموع جریان خروجی 2.4 آمپر باشد بدان معناست اگر همزمان قصد شارژ همزمان دو گوشی را داشته باشید ، سرعت شارژ از حالت معمولی کمتر خواهد بود.

برند سازنده

امروزه برند های زیادی به طراحی و تولید انواع شارژر فندکی می پردازند و به همین دلیل گزینه های زیادی پیش روی شما قرار می گیرد. یک برند شناخته شده، همواره تلاش می کند محصولات خود را با بهره گیری از تکنولوژی های روز و بهترین متریال عرضه کند، از این رو محصولات تولید شده کیفیت مناسبی خواهند داشت. اما برند های برتر همواره هزینه برندینگ خود را نیز بر روی محصول اعمال می کنند و از این رو ممکن است محصولات آن ها قیمت بالایی داشته باشد.

در مقابل، برخی برند ها برای گرفتن سهم بازار بیشتر و جذب نظر کاربران، محصولاتی باکیفیت به تولید می رسانند که از نظر کارایی و متریال هم رده نمونه های گران قیمت هستند اما قیمت کمتری دارند. از این رو شناخت برند های برتر بازار به شما کمک می کند بتوانید با کمترین هزینه محصولی خریداری کنید که بهترین کیفیت ممکن در رنج قیمتی خود را داشته باشد. از برند های محبوب، شناخته شده و قابل اطمینان حوزه شارژر فندکی می توان به الدینیو، باسئوس، تسکو، یسیدو، مک دودو، هوکو، ریمکس و... اشاره کرد.

چرا از شارژ فندکی ارزان قیمت (غیر اورجینال) نباید استفاده کنیم؟

در بازار شارژر فندکی های با قیمت خیلی ارزان قابل خریداری هستند. اما استفاده از شارژرهای فندکی بی کیفیت می تواند به دلیل کیفیت ساخت پایین ، عدم وجود مدارهای محافظتی و عدم محافظت در مقابل نوسان باعث کاهش عمر باتری یا بردهای حساس گوشی شما بشود. همچنین زمان شارژ شدن گوشی معمولا در این حالت، بالاتر از زمان استاندارد با شارژر اصلی گوشی خواهد بود.

سوالی که در اینجا شاید برای شما مطرح شود این باشد که چرا اصلا شارژرهای ارزان قیمت با این توضیحات ساخته می شوند یا به فروش می رسند؟ در پاسخ باید گفت وقتی تقاضا وجود دارد ، تولید و عرضه هم وجود خواهد داشت. برخی از این تقاضاها از سر نداشتن اطلاعات و منفعت طلبی نشات می گیرد اما در مواردی هم واقعا برای شارژ هندزفری بلوتوث یا مسیریاب ها که نیاز به شدت جریان بالا یا مدارهای محافظتی خیلی خاصی ندارند، همین شارژهای فندکی ارزان قیمت پاسخگو هستند و نیازی به خرید شارژهای گران قیمت نیست. پس قبل از نفرین کردن فروشنده بهتر است خودمان با کسب اطلاعات صحیح ، کالای مناسبمان را انتخاب و در خرید شارژ فندکی بیشتر دقت کنیم!

شارژر فندکی، انرژی خود را از طریق باتری ماشین تامین می کند. باید مراقب باشید که در زمان خاموش بود ماشین از شارژر خود استفاده نکنید زیرا نه تنها گوشی شما شارژ نمی شود بلکه ممکن است باعث خالی شدن باتری گوشی شما شود. حتی اگر گوشی شما به شارژر وصل نباشد باز هم جریان کمی از باتری می کشد، پس بهتر است که مراقب باشید که شارژر فندکی دائم متصل نباشد و فقط زمانی که به آن نیاز پیدا کردید، آن را متصل کنید. همچنین توجه داشته باشید که هنگام استارت زدن ماشین، شارژر متصل نباشد زیرا ممکن است نوسان برق به شارژر یا گوشی شما آسیب برساند. (البته اگر شارژر شما از قابلیت محافظت جریان بالا برخوردار باشد مشکلی وجود نخواهد داشت)

همچنین باید حتما در زمان خرید شارژر فندکی USB ماشین توجه داشته باشید که از برندهای معتبر و مطمئن که دارای استانداردهای لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید. مرکز پخش تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان انواع شارژر فندکی در ایران آماده ارائه محصولات خود با بهترین قیمت به شما کاربران گرامی می‌باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی، در چت آنلاین سایت پاسخگو سوالات شما عزیزان هستیم.

محدوده قیمت (تومان)
0550,000