موبایل و تبلت

راهنمای خرید کیبورد تبلت و معرفی بهترین کیبورد های تبلت موجود در بازار

امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا به جای حمل لپ ‌تاپ‌ها که از حجم و وزن بالایی برخوردار هستند، از تبلت استفاده نمایند. دلیل این امر هم جمع و جور بودن و کوچک بودن این دستگاه ها می باشد. از آنجایی که تبلت نسبت به لپ تاپ وسایل سخت افزاری جانبی کمتری را دارا می باشد، در نتیجه حمل و نقل آن راحت ‌تر است و به همین دلیل برخی افراد با اضافه کردن یک کیبورد به تبلت آن را به لپ تاپ تبدیل می کنند و از آن برای انجام امور مختلف استفاده می کنند.

خوشبختانه امروزه شاهد وجود کیبورد های مخصوص تبلت زیادی در بازار هستیم که تایپ کردن با تبلت را راحت‌ تر می کنند. از این رو تکنوسان مگ با نگارش این مقاله قصد دارد با ارائه یک راهنمای خرید کیبورد تبلت به کاربران و معرفی برخی از بهترین کیبورد تبلت های بازار به آنها کمک کند تا با خرید این کیبوردها از تبلت خود به جای لپ تاپ استفاده نمایند.

چه کیبوردهای برای تبلت مناسب ترند؟

راهنمای خرید کیبورد تبلت

اگر قصد انتخاب کیبورد برای تبلت را دارید بهتر است در حین خرید یک سری موارد را مد نظر قرار دهید و به تناسب آن ها اقدام به انتخاب کیبورد مناسب نمایید. نکته اصلی و مهمی که در این میان وجود دارد این است که دلیل اصلی انتخاب کیبورد برای تبلت راحت تر شدن کار تایپ برای کاربران می باشد.

در نتیجه حتماً قبل از خرید، نحوه تایپ کیبورد را بررسی کنید که آیا کیبورد مورد نظر شما خوش دست است و کار کردن با آن راحت می باشد یا خیر. و در صورت راحت بودن اقدام به خرید آن نمایید. علاوه بر این در هنگام خرید دقت کنید که نحوه کار کرد کیبورد به چه صورت می باشد. برخی کیبورد ها مجهز به یک باتری داخلی هستند که با استفاده از شارژر USB شارژ می گردند. اما موارد استثنایی هم در این زمینه وجود دارد که کارکرد متفاوتی برخوردار هستند.

نکته ای که در این میان وجود دارد این است که اگر کیبوردی که خریداری می‌کنید دارای نور پس زمینه باشد، این امر منجر به بالا رفتن مصرف شارژ کیبورد می‌ شود و این موضوع به این معنی است که شما می بایست به صورت مداوم اقدام به شارژ کردن باتری کیبورد خود نمایید. در نتیجه اگر عمر باتری شما برایتان حائز اهمیت است بهتر است از انتخاب این کیبورد ها خودداری کنید. دقت کنید که کیبوردی را خریداری نمایید که اندازه و فاصله کلیدهای آنها متناسب و استاندارد باشد. برخی کیبورد ها به دلیل آنکه فاصله کلیدهای آنها غیر نرمال غیر استاندارد است کار تایپ کردن را سخت ‌تر می کنند.

بهترین کیبورد مخصوص تبلت

پرفروش ترین و با کیفیت ترین کیبورد های تبلت موجود در بازار

تا اینجای مقاله راهنمای خرید کیبورد تبلت، پی بردیم که فاصله کلید های کیبورد، ارگونومیک و راحتی در تایپ و مصرف باتری اهمیت بسیار زیادی دارد. جدا از آن در هنگام انتخاب دقت کنید کیبورد انتخاب شده با ابعاد تبلت تان سازگاری داشته باشد، برخی کیبورد ها برای تبلت های بزرگ و برخی دیگر برای مدل های کوچک تر طراحی می شوند و به همنین دلیل توجه به این موضوع اهمیت زیادی دارد. کیبورد ها انواع مختلفی دارند و اینکه کدام گزینه مناسب شما می باشد، بستگی به نحوه استفاده، بودجه و … دارد. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین کیبورد تبلت های بازار را معرفی کنیم تا انتخاب بهتری را تجربه کنید.

کیبورد بی سیم آی هوم IDM5

یکی از بهترین کیبورد های تبلت بازار، کیبورد بی سیم آی هوم IDM5 می باشد. این کیبورد از کلیدهای میانبر زیادی برخوردار می باشد و این موضوع به این معنی است که با استفاده از این کلید ها می توانید کارهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهید و در زمان صرفه جویی کنید. به دلیل اینکه این کیبورد دارای باتری داخلی می باشد، دیگر نیازی به خرید باتری جانبی برای آن ندارید و این امر منجر به صرفه‌ جویی در هزینه های آینده شما خواهد شد. کیبورد فوق بی سیم است و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد.

کیبورد برای تبلت / بهترین کیبورد های تبلت

خوشبختانه این کیبورد از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. اندازه این کیبورد مینی بوده و به همین خاطر آن را می توان جزو کیبورد های استاندارد تبلت به شمار آورد. اسپیکری ‌که که بر روی این کیبورد تعبیه شده از قدرت خوب و مناسبی برخوردار می باشد. متاسفانه صفحه نگهدارنده این کیبورد چندان قوی نیست و در حین کار با آن حتما باید مواظب باشید که کیبورد خراب نشود و نشکند. به دلیل آن که ابعاد این کیبورد نسبتاً بزرگ می باشد، جزو کیبورد های قابل حمل به شمار نمی رود و معمولاً کاربران خانگی از آن استفاده می نمایند.

کیبورد تبلت مایکروسافت Type Cover With FingerPrint ID

این کیبورد یکی از بهترین کیبورد های تبلت موجود در بازار می باشد که از مزایای بسیار بالایی برخوردار است و مناسب برای تبلت مایکروسافت Surface Pro است. از جمله قابلیت ‌های ویژه‌ این کیبورد می توان به دارا بودن حسگر اثر انگشت اشاره کرد. به همین خاطر با استفاده از این کیبورد می توانید امنیت تبلت خود را افزایش دهید. از آنجایی که کلید های تعبیه شده بر روی این کیبورد استاندارد هستند، به همین خاطر کار کردن با آن بسیار راحت خواهد بود و انگشتان دست شما هنگام تایپ کردن با این کیبورد اذیت نخواهد شد.

بهترین صفحه کلید برای تبلت

کیبورد فوق از نور پس زمینه ال ای دی برخوردار می باشد و کار کردن با آن هنگام شب راحت تر خواهد بود. نحوه اتصال کیبورد به تبلت از طریق یک آهن ‌ربای قوی می باشد که در اصل یک لبه از این کیبورد آهنربایی بوده که جهت اتصال به تبلت و ایجاد زاویه برای راحتی کار با آن می باشد و افرادی که اقدام به خرید تبلت های مایکروسافت سرفیس کرده‌اند، این کیبورد می تواند بهترین گزینه برای خرید آنها تلقی شود.

کیبورد بی ‌سیم ABK708

یکی دیگر از بهترین کیبورد های تبلت موجود در بازار، کیبورد بی ‌سیم ABK708 می باشد. این کیبورد از بلوتوث پشتیبانی می کند و امکان اتصال به همه دستگاه هایی که از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند را دارا می باشد. این تبلت را می توانید برای گوشی‌ های هوشمند نیز مورد استفاده قرار دهید. چرا که بسیاری از افراد از گوشی هوشمند خود برای تایپ استفاده می ‌کنند و با استفاده از این کیبورد می توانند این کار را بسیار راحت ‌تر انجام دهند. کیبورد فوق از کلیدهای میانبر، کلید CAPS LOCK و ۵۹ کلید دیگر برخوردار می باشد.

بهترین مدل های کیبورد تبلت

متاسفانه این کیبورد دارای برچسب حروف فارسی نمی باشد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید. و جنس متریال به کار گرفته شده برای تولید این محصول متوسط است، اما در این رنح قیمتی نمی توان انتظار بیشتری از آن داشت. خوشبختانه این کیبورد می تواند شارژ را برای مدت زمان طولانی نگه دارد و از ظاهر شیک و زیبایی برخوردار می باشد که توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب نماید.

کیبورد کد 001 مناسب برای Galaxy Tab 3

کیبورد فوق به صورت اختصاصی برای تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab 3 7 inch/P3200 مورد طراحی قرار گرفته شده است. این کیبورد دارای طراحی بسیار ظریف و سبکی می باشد. به نحوی که تنها 700 گرم وزن دارد و این امر موجب می ‌شود تا کاربر به هنگام کار با آن احساس خستگی نکند. این محصول دارای یک باتری 1650 میلی آمپر ساعتی بوده که می ‌تواند شارژدهی مناسبی ارائه کند.

بهترین مدلهای کیبورد انواع تبلت

یکی از قابلیت های ویژه این کیبورد پشتیبانی از حالت Sleep/Awake می باشد. این امر به این معنی است که چنانچه شما اقدام به باز کردن کیف کیبورد کنید، صفحه نمایش تبلت شما روشن می شود و هنگامی که کیف را ‌بندید صفحه نمایش تبلت شما خاموش خواهد شد. علاوه بر این از حالت ایستاده این کیبورد می توانید برای تماشای فیلم با استفاده از تبلت استفاده نمایید. کیبورد فوق دارای قابلیت اتصال به آیپد نیز می باشد.

کیبورد تبلت مایکروسافت

این کیبورد یکی از با کیفیت ترین و بهترین کیبورد های موجود در بازار می باشد که از کلیدهای نرم و با کیفیتی برخوردار است و یک کیبورد بسیار عالی و دقیق است. همین موضوع سبب شده تا نظر مخاطبان بسیاری به این کیبورد جلب گردد. این کیبورد مناسب برای تبلت سرفیس پرو 3 و 4 مدل Signature Type Cover گزینه مناسبی به شمار می ‌رود. وزن این کیبورد حدود 310 گرم می باشد که وزن بسیار مناسب و ایده آلی است. تعداد کلیدهای این کیبورد 78 عدد بوده که شامل کلیدهای روشنایی صفحه نمایش، کنترل مدیا، F1 تا F12 و سایر کلید های میانبر ویندوز می گردد.

بهترین کیبورد برای تایپ سریع اندروید

از جمله خصوصیات ویژه این کیبورد قابلیت اتصال آن به تبلت از طریق آهنربا می باشد. علاوه بر این به دلیل آنکه این کیبورد دارای یک نور پس زمینه ال ای دی می باشد، در نتیجه به هنگام شب و در مکان‌هایی که از نور کمی برخوردار هستند نیز می توانید از این کیبورد برای تایپ کردن استفاده نمایید و از آنجایی که کیبورد فوق از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار می باشد، حمل کردن آن هم بسیار آسان و راحت است. این محصول در رنگ بندی های مختلف مثل آبی تیره، زرشکی و خاکستری روشن به بازار ارائه شده است.

کیبورد اپل مدل Smart

کیبورد فوق که مناسب برای iPad Pro 10.5 inch می باشد و یک کیبورد اسمارت با طراحی بسیار شیک و زیبا است. از جمله قابلیت های ویژه این کیبورد، امکان محافظت از صفحه نمایش آیپد پرو با استفاده از آن می باشد. دلیل این امر هم این است که برای تولید لایه بیرونی کیف این کیبورد از پلی اورتان استفاده شده که سبب افزایش مقاومت آن شده است. قسمت داخلی کیف این کیبورد نیز از جنس میکرو فایبر که یک پوشش بسیار نرم می باشد است و استفاده از آن سبب راحتی کاربران به هنگام استفاده از کیبورد می‌ شود.

بهترین کیف های کلاسوری کیبورد دار

به دلیل استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت برای تولید این محصول، هیچ خط و خشی بر روی صفحه نمایش تبلت به وجود نمی آید و استفاده از این کیبورد سبب محافظت صد در صدی از صفحه نمایش تبلت می گردد. قابلیت های دیگری نیز برای این کیبورد عنوان شده است که از آن جمله می توانیم به حالت استند مناسب آن برای تماشای فیلم و ویدئو اشاره نماییم. برای اتصال کیبورد فوق به تبلت از کانکتور اسمارت آیپد پرو استفاده می شود.

این کانکتورها در اصل یک سری پین هستند که بر روی قسمت جانبی این کیبورد ها وجود دارند. تعداد کلیدهای این کیبورد 64 عدد بوده که این امر سبب زیباتر شدن کیبورد نیز شده است. کیبورد فوق دارای خاصیت ضد لک و ضد آب نیز می باشد. این کیبورد به دلیل ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی که دارد توانسته به یکی از پرفروش ترین کیبورد های موجود در بازار تبدیل شود.

کیبورد بی ‌سیم مدل TKF

کیبورد بلوتوث مخصوص تبلت

این کیبورد از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توان آن را برای همه تبلت ها مورد استفاده قرار داد. از جمله قابلیت های این کیبورد سرعت اتصال و تاچ بالای آن می باشد. سطح داخلی کیف این کیبورد از میکروفایبر درست شده که منجر به محافظت صفحه نمایش در برابر خط و خش می گردد. قسمت داخلی این کیبورد دارای قابلیت ضد آب و ضد لک نیز هست و تعداد کلیدهای آن نیز 81 عدد می باشد. جنس کلیدهای این کیبورد پلاستیکی بوده و آنها بدون فاصله در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

جمع بندی

امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا اقدام به خرید کیبورد برای تبلت های خود نمایند تا بتوانند از تبلت به عنوان لپ تاپ استفاده کنند. کیبورد های مختلفی با قیمت های گوناگون در بازار وجود دارد که هر یک از این خصوصیات و ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند. حتما دقت کنید که کیبوردی را برای تبلت خود خریداری نمایید که علاوه بر سازگاری برند، دارای صفحه کلید استانداردی نیز باشد.

به طور کلی در هنگام انتخاب کیبورد برای تبلت می بایست مقدار نسبتا زیادی هزینه پرداخت کنید. اما از آنجایی که با این کار می توانید تبلت خود را به عنوان لپ تاپ استفاده کنید، این کار عقلانی به نظر می رسد. آیا شما هم تا کنون آیا شما هم اقدام به خرید کیبورد تبلت کرده ‌اید؟ کدام برند را مناسب خرید می دانید؟ چه ویژگی هایی از کیبورد تبلت نظر شما را برای خرید بیشتر جلب نمود؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا