اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

رم میکرو 128 گیگ

رم ها به دلیل بالا رفتن حجم فیلم ها، تصاویر و … امروزه به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده اند و استفاده های زیادی دارند. رم های میکرو اس دی حافظه های ذخیره سازی کوچکی هستند که ما از آن ها در تلفن های هوشمند، دوربین های عکاسی و فیلم برداری، هدفون و هدست، اسپیکر ها و … استفاده می کنیم. رم میکرو 128 گیگ ظرفیت مناسبی برای افرادی است که قصد فیلم برداری با کیفیت بالا توسط دوربین ها را دارند و نمی خواهند هارد اکسترنال بزرگی را با خود جابه جا کنند. قیمت رم 128 گیگ بسته به مشخصات فنی آن متفاوت بوده و متاثر از برند سازنده آن نیز می باشد. 

نکات لازم برای خرید رم میکرو 128 گیگ

خرید رم میکرو 128 گیگ

در هنگام خرید رم میکرو 128 گیگ، باید توجه زیادی به فاکتورهایی از قبیل برند سازنده، مقاومت محصول، گارانتی، سرعت انتقال داده و .. داشت تا بتوان بهترین گزینه را از میان مدل های موجود انتخاب کرد. شاید بتوان کلیدی ترین ویژگی فنی این رم ها را سرعت انتقال داده آن ها عنوان کرد. 128 گیگابایت فضای نسبتا زیادی است و طبیعتا شما فایل های حجیمی را در این کارت حافظه نگهداری خواهید کرد. 

از این رو اگر رمی که خریداری می کنید سرعت مناسبی نداشته باشد، باید زمان زیادی را برای انتقال فایل ها سپری کنید. بهتر است جدا از سرعت انتقال داده، به برند سازنده رم نیز توجه ویژه ای داشته باشید. برند های معتبر همواره تلاش می کنند برای کنار زدن رقبا، محصولاتی ایده آل، پر سرعت و با دوام تولید کنند و از این رو خرید آن ها منطقی تر از خرید محصولات ارزان قیمت از برند های گمنام است. 

قیمت رم 128 گیگ گوشی و دوربین

قیمت رم 128 گیگ گوشی

رم SD در حقیقت همان رم های میکرو است که در یک خشاب قرار می گیرند و در درگاه های انواع دوربین عکاسی قرار می گیرد. رم های micro SD با داشتن اندازه های کوچک تر درون انواع گوشی های همراه، هدفون و هدست، اسپیکر و … قرار می گیرند و به عنوان حافظه ذخیره سازی کمکی همانند هاردهای اکسترنال برای کامپیوترها عمل می کنند. حافظه های ذخیره سازی دارای ظرفیت ها و کلاس های سرعتی متفاوتی هستند و علت تفاوت قیمت رم 128 گیگ گوشی و دوربین نیز همین امر می باشد.

به کمک رم میکرو 128 گیگ، فضای کافی برای ذخیره سازی تمامی فایل‌ های مورد نیاز خود را دارید. این محصول با قابلیت انتقال سریع داده‌ ها، به شما امکان می ‌دهد تا به سرعت و با کارایی بالا، فایل ‌های خود را به اشتراک بگذارید و در هر زمان و هر مکانی به آن ها دسترسی داشته باشید. قیمت رم 128 گیگ گوشی و دوربین در بازار ایران با توجه به ظرفیت ذخیره سازی بالای خود مناسب به نظر می رسد و می تواند انتخاب مناسبی برای آن دسته از افراد که به دنبال حافظه ذخیره سازی با ظرفیت بالا هستند؛ باشد.  

خرید عمده رم میکرو 128 گیگ از تکنوسان

اگر به دنبال خرید رم میکرو 128 گیگ با بهترین قیمت و گارانتی هستید، تکنوسان می تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد. فروشگاه اینترنتی تکنوسان بستر مناسبی را برای خرید رم میکرو 128 گیگ با طرح های متفاوت و اقسام گوناگون به وجود آورده و مدل های مختلفی از این محصول را گرد هم آورده است. قیمت رم 128 گیگ در تکنوسان با کمترین سود ممکن در نظر گرفته شده است تا مشتری خریدی اقتصادی و باکیفیت را تجربه کرد. همچنین اگر به دنبال خرید کارت حافظه گوشی به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان خرید عمده این محصول را انجام دهید. برای خرید عمده تنها کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تایید حساب کاربری، به راحتی خرید خود را انجام دهید.