اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

رم میکرو 32 گیگ

استفاده از رم‌ های MicroSD برای گسترش ظرفیت ذخیره‌ سازی در گوشی ‌های هوشمند به صورت قابل توجهی افزایش یافته است. این تکنولوژی که از سال ها قبل مورد استفاده قرار گرفته است، به کاربران امکان می ‌دهد تا به راحتی حجم بیشتری از عکس ‌ها، ویدئوها، فایل ‌ها و برنامه ‌ها را در گوشی ‌های هوشمند خود ذخیره کنند. با افزایش حجم داده ها و اطلاعات، شاهد توقف تولید رم 2، 4 و به تازگی حافظه های 8 گیگ در بازار هستیم. از طرفی تفاوت نه چندان فاحش قیمت رم 32 گیگ موبایل نسبت به رم 16 گیگ، افزایش تقاضا برای این ظرفیت را رقم زده است. 

آشنایی با مشخصات فنی رم 32 گیگ

رم میکرو 32 گیگ

رم میکرو اس دی (MicroSD) با ظرفیت 32 گیگابایت برای استفاده در دستگاه‌ های مختلف از جمله گوشی ‌های هوشمند، تبلت‌ ها، دوربین ‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌ های الکترونیکی به کار می ‌رود. اما تنوع بالای موجود در این دسته بندی اغلب کاربر را برای خرید با چالش هایی رو به رو می کند. برای خرید بهترین رم میکرو 32 گیگ بهتر است تا از معنی نوشته های درج شده بر روی رم آگاه بوده و با مشخصات فنی محصول آشنا باشیم. 

سرعت انتقال داده در رم میکرو 32 گیگ

رم میکرو اس دی 32 گیگابایت معمولا با سرعت‌ های مختلفی در دسترس است. این سرعت ‌ها به صورت کلاس‌ های مختلفی مانند کلاس 4، کلاس 6، کلاس 10 و UHS-I و UHS-II مشخص می ‌شوند. هرچه عدد کلاس بزرگتر باشد، سرعت انتقال داده در محصول بیشتر خواهد بود. قیمت رم میکرو 32 گیگ کلاس 10 بیشتر از سایر کلاس ها است و به جز رم های ارزان، تقریبا اکثر رم های بازار کلاس 10 هستند. کلاس 10 به صورت یک دایره که 10 در وسط آن است روی رم درج شده است.

سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات

منظور از عددهای درج شده روی بسته بندی به عنوان سرعت نوشتن و خواندن یعنی این حافظه توانایی انتقال داده در این سرعت را دارد. پس هر چه این عدد بالاتر باشد بهتر است؛ البته پیش از خرید بهتر است حداقل و حداکثر سرعت قابل پشتیبانی توسط دستگاه خود را بررسی کنید. 

نکته دیگر در باب این موضوع آن است که همیشه سرعت نوشتن خیلی کمتر از سرعت خواندن است و معمولا همین سرعت درج شده هم واقعی نیست چون در محیط آزمایشگاهی و با فایل های مخصوص و حجیم بدست آمده و برای انتقال فایل های معمولی سرعت بسیار پایین تر خواهد بود. در نظر داشته باشید که به تبع مشخصات فنی رم میکرو اس دی 32 گیگابایت بین مدل ‌ها و تولیدکنندگان مختلف، متفاوت است.

عبارت microSDHC

خرید رم میکرو 32 گیگ

تقریبا تمام گوشی های موجود در بازار از رم میکرو SD پشتیبانی می کنند و کارت حافظه های SD و CF که اندازه خیلی بزرگتری دارند برای دوربین های عکاسی و فیلمبرداری کاربرد دارند. در بعضی از پک های رم میکرو، خشاب SD هم قرار داده می شود تا با قرار دادن رم میکرو 32 گیگ در داخل آن مستقیم بتوانید اطلاعات رم را در لپ تاپ هایی که دارای درگاه SD هستند مشاهده کنید. 

پس منظور از microSD همان رم میکرو اس دی است. HC در ادامه هم به معنای High Capacity یعنی ظرفیت بالا که برای تمام رم های با ظرفیت 32 گیگ از این اصطلاح استفاده می شود. لازم است دقت داشته باشید که این اصطلاح نشان دهنده کیفیت بالای محصول نیست.

گارانتی رم 32 میکرو شامل چه مواردی می شود؟

خوشبختانه اکثر رم و کارت حافظه های موجود در بازار با گارانتی به فروش می رسند و گارانتی کارت حافظه به جز شکستگی، همه موارد دیگر را شامل می شود. از این رو، شرکت ها عموما بدون مشکلی م را تعویض می کنند. اما توجه داشته باشید برای استفاده از گارانتی، نگه داستن پک هولوگرام دار محصول یا لیبل گارانتی، در هنگام مراجعه به شرکت گارانتی کننده الزامی است.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اصطلاح گارانتی مادام العمر یا lifetime warranty است که منظور از این اصطلاح این است که تا زمانی که این محصول تولید می شود محصول خریداری شده توسط شما شامل گارانتی خواهد بود، ولی اگر محصول دیگر تولید نشود شرکت گارانتی نیز در قبال کالا مسئولیتی ندارد مثل اتفاقی که برای حافظه های 2، 4 و 8 گیگابایت رخ داده و دیگر مشمول شرایط گارانتی نمی شوند.

قیمت رم 32 گیگ موبایل در بازار ایران

قیمت رم 32 گیگ موبایل

رم 32 گیگابایت برای موبایل‌ ها یک گزینه محبوب است که ارزش خرید بالایی را در مقایسه با رم 16 گیگابایت ارائه می ‌دهد. این رم با ظرفیت بیشتر، برای ذخیره سازی عکس‌ ها، ویدئوها، فایل ‌ها و برنامه ‌ها فضایی بیشتر را ارائه می دهد. همچنین، با توجه به افزایش استفاده از برنامه‌ ها و بازی ‌های پیشرفته که نیاز به فضای بیشتری دارند، رم 32 گیگابایت به کاربران امکان می‌ دهد تا بدون نگرانی از اتمام فضای ذخیره سازی، تجربه استفاده بهتری را از گوشی خود داشته باشند.

اختلاف قیمت بین رم 32 گیگابایت و رم 16 گیگابایت در بازار ایران معمولا بسیار کم است. با توجه به افزایش تولید و توزیع رم‌ هایی با ظرفیت بیشتر، قیمت رم 32 گیگ موبایل نسبت به رم 16 گیگابایت قابل قبول تر به نظر می رسد. با این حال، باید توجه داشت که قیمت رم‌ ها ممکن است بسته به برند، کیفیت و ویژگی‌ های فنی دیگر تفاوت داشته باشد. بهتر است قبل از خرید رم میکرو 32 گیگ، به مقایسه قیمت ‌ها و بررسی مشخصات فنی محصولات مختلف بپردازید تا انتخاب مناسبی را انجام دهید.

خرید عمده رم میکرو 32 گیگ

خرید عمده رم میکرو 32 گیگ

حافظه های ذخیره سازی کوچکی که ما از آن ها در تلفن های هوشمند، دوربین های عکاسی و فیلم برداری، هدفون و هدست، اسپیکرها و … استفاده می کنیم امروزه به بخش مهمی از زندگی ما تبدیل شده اند. رم های micro SD با داشتن اندازه های کوچک تر درون انواع گوشی های همراه، هدفون و هدست، اسپیکر و… قرار می گیرند و به عنوان حافظه ذخیره سازی کمکی همانند هارد های برای کامپیوتر ها عمل می کنند. 

رم میکرو ارائه شده در فروشگاه اینترنتی تکنوسان از برندهای معتبر و با گارانتی اصلی می باشند که خیال شما را از جانب کیفیت و خدمات پس از فروش راحت خواهد کرد. تلاش تکنوسان بر این امر بوده تا بهترین برندها را در یک مجموعه بزرگ از رم میکرو 32 گیگ گرد هم آورد. همچنین اگر مغازه دار بوده و به دنبال خرید کارت حافظه گوشی برای کسب و کار خود هستید، خرید عمده از تکنوسان می تواند گزینه ای عالی باشد.

با خرید عمده خرید رم میکرو گوشی از فروشگاه اینترنتی تکنوسان از مزایای مختلفی همچون قیمت مناسب، کیفیت بالا و همچنین ارسال سریع و راحت محصول به مقصد بهره مند خواهید شد. برای خرید عمده تنها کافی است به صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، در چت آنلاین یا اینستاگرام تکنوسان پاسخگوی سوالات شما هستیم.