اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

خرید کابل برق لپ تاپ

خراب شدن شارژر لپ تاپ برای کسانی که زندگی و کارشان وابسته به لپ تاپ است می تواند کابوس تلخی باشد. اما خرابی شارژر لپتاپ فقط از خود سیم شارژر نیست و ممکن است خرابی از کابل برق آن باشد. چون کابل برق قیمت پایین تری دارد، بهتر است در هنگام خراب شدن شارژر لپتاپ اول آن را چک کنید. برای خرید نیز باید به کیفیت کابل دقت کنید چون کابل بی کیفیت باعث آسیب زدن به باتری لپ تاپ می شود و در این اوضاع اقتصادی بهتر است ریسک نکنید و دنبال کابل با کیفیت و درجه یک باشید.

امروزه با توجه به اینکه جنس اورجینال به سختی پیدا می شود و تشخیص کابل برق شارژر لپ تاپ اصل با کپی و تقلبی هم کار آسانی نیست بالطبع خرید کابل برق لپ تاپ هم سخت می شود ! اگر شما می خواهید خرید خوبی داشته باشید باید با ویژگی ها و مشخصات بهترین کابل ۳ پین لپ تاپ آشنا باشید.

آشنایی با کابل برق لپ تاپ

دقت کنید که منظور از کابل برق لپ تاپ، همان کابلیست که به سوکت آداپتور لپ تاپ وصل می شود! بعضی از افراد به کابلی که مستقیم به لپ تاپ وصل می شود کابل برق می گویند که آن در واقع کابل برق تعمیری لپتاپ است نه کابل برق لپ تاپ! کابل تعمیری لپ تاپ هم احتمال خرابی دارد و تعویض آن نیاز به تخصص خاصی ندارد و به راحتی می توانید خودتان آن را عوض کنید.

به طور کلی هر شارژر لپ تاپ معمولا از دو قسمت آداپتور و کابل برق لپ تاپ تشکیل شده است به جز چند استثنا! کابل برق در واقع برق شهری را به آداپتو شارژر لپ تاپ وصل می کند و باعث شارژ شدن لپتاپ می شود. به علت داشتن ۳ پین درون کابل، به کابل ۳ پین لپ تاپ در بازار معروف است. در لپ تاپ های خیلی قدیمی کابل ۲ پین هم بوده است که امروزه خیلی سخت در بازار پیدا می شوند. در مک بوک و نوت بوک های جدید به علت داشتن شارژهایی مانند شارژر گوشی و تبلت، این کابل برق هیچ نقشی را ایفا نمی کند ولی درغیر اینصورت کابل برق ۳ پین در اکثر لپتاپ ها کاربرد دارد و یکسان می باشد و به مدل لپتاپ هم بستگی ندارد یعنی فرقی نمی کند که لپ تاپ شما ایسوس است یا دل یا لنوو و یا… قیمت این کابل هم زیاد نیست و دسترسی به آن راحت است و در اکثر جاها می توانید آن را تهیه کنید.

راهنمای خرید کابل برق لپ تاپ

برای خرید کابل برق لپ تاپ توجه به تفاوت های مدل موجود در بازار باعث می شود تا در خرید بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

کیفیت مواد داخل کابل

هرچه مواد به کار رفته در ساخت بهتر و با کیفیت تر باشد عمر مفید کابل و کارایی آن بیشتر می شود. متاسفانه حق انتخاب زیادی برای خرید کابل برق لپ تاپ وجود ندارد و کیفیت آن هم نمی شود تشخیص داد بنابراین برای خرید بهتر است محصولات پر فروش بازار را درنظر بگیرید. و کابل برقی را بخرید که مواد به کار رفته در آن بیشتر از مس باشد تا رسانایی خوبی داشته باشد.

متراژ کابل

پر فروش ترین متداول ترین متراژ این کابل در بازار ۱.۵ متر است ولی کابل های ۱.۸ و حتی در موارد خاص ۳ متر هم وجود دارد که بسته به نوع نیاز خود تفاوت میکند. هرچه متراژ بلند تر باشد فاصله شما هم از پریز برق دورتر می شود.

طرز استفاده از کابل برق

فقط کافیست سر سوکت دار آن را به جای سوکت در آداپتور متصل کنید و بعد کابل برق را به پریز برق وصل کنید و در آخر هم سوکت شارژر لپ تاپ در سر دیگر آداپتور را به خود لپ تاپ وصل کنید و اجازه دهید تا فرایند شارژ شدن اتفاق بیفتد و تمام شود تا بتوانید از لپتاپتان استفاده کنید.

برای خرید کابل برق لپ تاپ همانطور که گفته شد حق انتخاب خاصی ندارید ولی میتوانید از مراکز فروش معتبر و تکنوسان با خیال راحت از کیفیت کابل و قیمت مناسب آن را تهیه و استفاده کنید.