اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

کابل میکرو یو اس بی

اگرچه با ورود سوکت های تایپ سی به دنیای الکترونیک استفاده از کابل های میکرو یو اس بی به مراتب کاهش یافت، اما همچنان این کابل ها را می توانیم در گروه پراستفاده ترین و قدیمی ترین انواع کابل شارژ قرار دهیم. کابل های میکرو یو اس بی (MicroUSB) با قابلیت انتقال اطلاعات و شارژ گجت های هوشمند مختلف به بازار عرضه شده و همچنان یکی از ضروری ترین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر برای آن دسته از افرادی که با دستگاه های الکترونیکی مختلف سر و کار دارند، محسوب می شود.

ویژگی های مهم برای خرید کابل میکرو یو اس بی

بی شک فاکتورهای زیادی وجود دارند که بهتر است هنگام خرید کابل میکرو یو اس بی به آن دقت کرده و آن ها را بررسی کنیم. در ادامه به تعدادی از مهمترین ویژگی ها و فاکتورهایی که لازم است هنگام خرید انواع کابل میکرو یو اس بی به دقت مورد بررسی قرار گیرند، اشاره خواهد شد :

طول کابل

به عنوان اولین فاکتور که لازم است هنگام خرید کابل میکرو یو اس بی بررسی شود، می توان به طول کابل اشاره کرد. متراژهای متفاوتی از این محصول در بازار یافت شده که کاربر بسته به نیاز، می تواند مدل مورد نظر خود را خریداری کند. این پارامتر، فاکتوری برای تقسیم دسته بندی بزرگ کابل میکرو یو اس بی به زیرگروه های کوچکتر نیز محسوب می شود. بر اساس این فاکتور، کابل های میکرو یو اس بی را در سه گروه مختلف جای می دهند :

  1. کابل کوتاه : این گروه، از کابل هایی تشکیل شده که طول آن ها در بازه عددی 20 الی 50 سانتی متر گنجانده می شود. کوتاهی این دسته سبب شده این گروه بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی باشد که دائم در حال حمل و نقل لوازم جانبی موبایل و تبلت خود هستند و برای شارژ گوشی های همراه خود از پاوربانک استفاده می کنند.
  2. کابل متوسط : پرفروش ترین و بهترین مدل ها را می توان در این زیرگروه یافت. کابل هایی با طول 50 الی 150 سانتی متر در این دسته جای گرفته و مناسب بریا استفاده های روزمره هستند. 
  3. کابل بلند : کابل هایی با طول بیش از 1.5 متر را می توان در این دسته یافت. این کابل ها مناسب افرادی است که در فاصله ای به نسبت طولانی از پریز برق قرار گرفته و به صورت مداوم به گوشی همراه خود احتیاج دارند. 

کیفیت سری ها

از دیگر فاکتورهایی که هنگام خرید کابل میکرو یو اس بی لازم است به دقت مورد تحقیق قرار گیرد؛ کیفیت ساخت کانکتورها و جنس آن ها است. کابل های میکرو یو اس بی عموما در یک طرف سری USB را جای داده و در طرف دیگر خود پورت MicroUSB را گنجانده اند. به دلیل استفاده های مداوم و طولانی، این سری ها دائم در معرض ضربهو فشار قرار دارند. از این رو کیفیت ساخت و جنس کانتورها تاثیر زیادی در طول عمر محصول دارد. 

فناوری های فست شارژ قابل پشتیبانی 

اگر گوشی هوشمند شما از فناوری های فست شارژ پشتیبانی می کند، توجه به این فاکتور را در اولویت قرار دهید. برای خرید کابل میکرو یو اس بی لازم است به پشتیبانی از فناوری فست شارژ دقت کرده و تطابق این فناوری با گجت های هوشمند خود را چک کنید.

قیمت کابل میکرو یو اس بی

تمام فاکتورهای ذکر شده در متون فوق بر قیمت کابل میکرو یو اس بی تاثیر گذار بوده و آن را تحت تاثیر قرار می دهند. عموما کابل های بلند از قیمت بالاتری برخوردار بوده و کابل هایی که با پشتیبانی از فناوری های فست شارژ و قابلیت انتقال اطلاعات به بازار عرضه می شوند نیز قیمت بالاتری دارند. برند و مدل محصول نیز در تعیین قیمت آن بی تاثیر نبوده و آن را تحت شعاع قرار می دهد.

خرید عمده کابل میکرو یو اس بی از تکنوسان

فروشگاه اینترنتی تکنوسان با ارائه مدل های متنوع از برندهای مختلف تولید کننده کابل میکرو یو اس بی می تواند بستری مطمئن برای خرید انواع کابل MicroUSB با بهترین قیمت باشد. تکنوسان با داشتن مجموعه کاملی از انواع کابل میکرو یو اس بی، طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر به فروش گذاشته است. همچنین اگر به دنبال خرید انواع کابل موبایل به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان خرید عمده کابل میکرو یو اس بی را انجام دهید. برای خرید عمده تنها کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تایید حساب کاربری به راحتی خرید خود را انجام دهید.

محدوده قیمت (تومان)
0320,000