اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

رم میکرو 16 گیگ

رم میکرو اس دی، نسل جدیدی از حافظه ‌های ذخیره سازی است که در این روزها بسیار محبوب شده است. این نوع رم با استفاده از فناوری ‌های جدید، به شما اجازه می‌ دهد تا از سرعت و کارایی بالاتری در اجرای برنامه ‌ها برخوردار شوید. رم میکرو اس دی به دلیل وزن کم، سایز کوچک و سرعت مناسب، برای گوشی های همراه، هدفون و هدست، اسپیکر و ... بسیار مناسب است. این محصول در ظرفیت های متفاوت 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ، 128 گیگ و 265 گیگ تولید شده و به بازار عرضه می شود. رم میکرو با ظرفیت های بالا برای آن دسته از افرادی مناسب است که با حجم بالای داده‌ها سر و کار دارند، اما رم میکرو 16 گیگ می تواند بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی باشد که به دنبال یک محصول کوچک، با ظرفیت معقول و قیمت پایین هستند. قیمت رم 16 گیگ بسیار اقتصادی بوده و به همین واسطه به پرفروش ترین ظرفیت های رم گوشی و دوربین تبدیل شده است.

نکات مهم برای خرید رم میکرو 16 گیگ

رم میکرو 16 گیگ

پیش از خرید رم میکرو 16 گیگ لازم است بررسی کنید که مدل انتخابی سازگاری های لازم را با دستگاه مدنظر شما داشته باشد. همچنین بررسی کنید که رم میکرو 16 گیگ دارای سرعت انتقال داده مناسبی باشد. سرعت انتقال داده بالاتر، عملکرد بهتر و سرعت بیشتر را در انتقال و ذخیره ‌سازی اطلاعات برای شما فراهم می‌ کند. برای رم میکرو، کلاس حافظه نشان ‌دهنده سرعت ضبط و پخش ویدئو است. در بین کلاس های موجود حافظه کلاس 10 بهترین گزینه است. جهت کسب اطلاعات جامع تر در این خصوص توصیه می شود مقاله کارت حافظه و معنای نوشته های روی آن را مطالعه کنید.

برندهای معروف عموما کیفیت بالاتر و پشتیبانی بهتری را ارائه می ‌دهند، پس حتما برای خرید رم میکرو 16 گیگ در بین محصولات برندهایی همچون سن دیسک (Sandisk)، وریتی (Verity)، لکسار (Lexar) و ... جست و جو کنید. قبل از خرید، مطمئن شوید که رم میکرو 16 گیگ دارای ضمانت قابل قبول است. توجه به وجود پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش سبب می شود که در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید به راحتی رم خود را تعویض و یا تعمیر کنید.

دلیل تفاوت قیمت رم 16 گیگ در چیست؟

برند تولید کننده رم و شرکت گارانتی آن در تعیین قیمت رم 16 گیگ بسیار موثر خواهند بود. جدا از این دو فاکتور، سرعت و فناوری های به کار رفته در حافظه هم در قیمت نهایی محصول اثر گذار است. برای استفاده از رم میکرو در هدفون و پلیرها نیازی به خرید رم با سرعت بالا ندارید اما برای استفاده در گوشی، سرعت مموری یک عامل تاثیر گذار برای خرید کارت حافظه MicroSD خواهد بود. فراموش نکنید که مقدار حافظه در دسترس و قابل استفاده برای کاربر، در حافظه های 16 گیگابایتی حدود 14 گیگابایت خواهد بود (قسمتی از حافظه برای فایل های سیستم مصرف می شود). مقدار حافظه در دسترس هیچ ارتباطی به اورجینال بودن، غیر اصل بودن و یا برند رم میکرو 16 گیگ ندارد. علاوه بر این در برخی مواقع به دلیل نزدیک بودن قیمت رم 16 گیگ با رم 32 گیگ برخی افراد ترجیح می دهند که با صرف کمی هزینه بیشتر، از انواع رم میکرو 32 گیگ یک مدل را برای خود انتخاب کنند.

گارانتی رم میکرو 16 گیگ شامل چه مواردی می شود؟

قیمت رم 16 گیگ گوشی

ابتدا باید گفت که برای استفاده از گارانتی رم میکرو 16 گیگ حتما باید پک و لیبل محصول را در تمامی مدت زمانی که گارانتی اعتبار دارد، نگه داشته و دور نیاندازید. به جز شکستگی باقی موارد من جمله خرابی یا عدم عملکرد رم به دلیل خطای ساختاری یا مشکلات تولیدی، عدم تطابق رم با سیستم عامل و سخت افزار، خرابی یا عدم عملکرد رم به دلیل شرایط نامساعد محیطی مانند دمای بالا یا رطوبت بالا و ... شامل گارانتی می شود. شرکت های مختلف، بازه های زمانی متفاوتی را برای گارانتی محصول مشخص می کنند. در نظر داشته باشید که منظور از گارانتی مادام العمر در این موارد یعنی تا زمانی که محصول توسط شرکت سازنده تولید می شود.

خرید عمده رم میکرو 16 گیگ از تکنوسان

فروشگاه اینترنتی تکنوسان بستر مناسبی را برای خرید رم کارت حافظه MicroSD در مدل ها و ظرفیت های مختلف با سرعت های متفاوت به وجود آورده و برندهای مختلفی از این محصول با بهترین قیمت گرد هم آورده است. همچنین اگر به دنبال خرید انواع رم میکرو 16 گیگ به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان خرید عمده این محصول را انجام دهید. برای خرید عمده تنها کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تایید حساب کاربری، به راحتی خرید خود را انجام دهید.