اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

قاب گوشی سامسونگ

گوشی ‌های سامسونگ به عنوان یکی از برترین گزینه‌ های موجود در بازار تلفن ‌های هوشمند حضور فراوان و گسترده ای دارند. وجود مدل های متفاوت و نسل های مختلف از این گجت، به هر بودجه و نیازی به خوبی پاسخ داده و گزینه های متعددی را برای انتخاب پیش روی مخاطب قرار داده است. از گوشی‌ های پیشرفته و لوکس تا گزینه‌ های مقرون به صرفه، سامسونگ برای همه کاربران راهی را برای تجربه تکنولوژی ایجاد کرده است. اما در کنار انتخاب و خرید گوشی، محافظت از این دستگاه‌ های هوشمند نیز امری بسیار حائز اهمیت است و در کنار آن خرید قاب گوشی سامسونگ نیز باید در دستور کار قرار گیرد. 

با توجه به ارزش و کاربری گسترده گوشی‌ های سامسونگ، وجود یک قاب گوشی محکم برای حفظ امنیت و زیبایی آن ‌ها بسیار مهم است. این لایه محافظ و منعطف، علاوه بر جلوگیری از خطرات روزمره مانند خط و خش، ضربه و ... به گوشی‌ های سامسونگ جلوه و استایل خاصی می ‌بخشد. وجود انواع قاب گوشی و تنوع گسترده مدل ها سبب شده انتخاب و خرید قاب گوشی سامسونگ به چالشی جدی برای کابران تبدیل شود. 

بهترین قاب برای گوشی سامسونگ کدام است؟

نمی توان مدل یا برند خاصی را به عنوان بهترین قاب گوشی سامسونگ معرفی کرد و هر شخصی با توجه به بودجه، نوع استفاده و سلیقه خود می تواند قاب گوشی مناسب خود را انتخاب کند. تنوع انواع قاب گوشی سامسونگ بسیار بالا است و دلیل آن هم به دلیل پر فروش بودن انواع گوشی های سامسونگ می باشد. بنابراین می توانید برای هر گوشی سامسونگی که دارید چندین قاب با طرح و رنگ های مختلف پیدا کنید.

شما می توانید از بین انواع قاب سیلیکونی، کاور شفاف ژله ای، گارد 360 درجه و ضد ضربه، قاب و کیف کلاسیک و چرم، قاب آینه ای، الماسی و هولوگرامی (براق)، قاب مگنتی یا قاب های فانتزی (دخترانه،‌ پسرانه،‌ ورزشی و …) و طرح دار ، قاب موبایل سامسونگ مورد نظر خود را خریداری کنید. البته هر کدام از این قاب ها محاسن و معایب خاص خود را دارند که در ادامه انواع قاب سامسونگ را بررسی می کنیم.

قاب گوشی فانتزی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ

قاب گوشی سامسونگ دخترانه یا پسرانه، طرح دار و کارتونی، عروسکی و ... همگی در گروه قاب گوشی فانتزی سامسونگ جای می گیرند. این نوع قاب ها معمولا بیشتر از آن که ضدضربه باشد، ظاهر خاص و زیبایی دو چندانی به گوشی شما بخشیده و تداعی کننده سلایق شخصی شما خواهند بود. قاب های فانتری در بیشتر مواقع، تنها از بدنه گوشی در مقابل خط و خش حفاظت میکند و در برابر ضربه های سنگین سپر دفاعی خاصی محسوب نمی شوند.  

اگر از آن دست افرادی هستید که به خوبی از گوشی محافظت کرده و به ندرت گوشی از دست شما خواهد افتاد، قاب های فانتزی و عروسکی همیشه یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای خرید قاب گوشی هستند. به خصوص که قیمت قاب گوشی سامسونگ در این مدل ها ارزان تر و مناسب تر از سایر مدل ها خواهد بود. 

کاور شفاف گوشی سامسونگ

اگر بدنه گوشی شما زیباست یا علاقه ای به اضافه شدن ابعاد یا وزن گوشی ندارید و تنها می خواهید از افتادن خط و خش بر روی بدنه گوشی خود جلوگیری کنید، کاور شفاف سامسونگ انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این نوع از کاورها صرفا نقش دفاعی داشته و زیبایی طبیعی گوشی را به رخ خواهند کشید. به دلیل طراحی زیبا و ظریف مدل های جدید، فروش قاب گوشی شفاف سامسونگ بسیار افزایش یافته است. این کاورها خود مدل ها و جنس های متعددی داشته و برند سازنده تاثیر بسزایی در قیمت قاب گوشی سامسونگ شفاف دارد.

کیف گوشی سامسونگ

کیف های گوشی یکی از کلاسیک ترین انتخاب ها برای محافظت از گوشی هستند. کیف گوشی (خصوصا چرم) علاوه بر ظاهر کلاسیک و شیکی که دارد نه تنها از بدنه گوشی محافظت کرده، بلکه از صفحه نمایش موبایل هم به خوبی محافظت می کند. اغلب مدل های موجود در این گروه جای مخصوصی برای قرار دادن کارت های بانکی نیز دارند. 

قاب سیلیکونی سامسونگ

قاب سیلیکونی

رنگ بندی متنوع، انعطاف پذیری، عدم تغییر رنگ در طول زمان و قابلیت شست و شو (در بیشتر مدل ها) از مزایای قاب های اصلی سیلیکونی SAMSUNG به شمار می روند. مزایای فوق در کنار قیمت مناسب و محافظت از گوشی در مقابل ضربه های احتمالی باعث شده تا کاور سیلیکونی سامسونگ خواهان زیادی داشته باشد و جزو انواع پرفروش قاب گوشی سامسونگ باشد. قاب گوشی a32، قاب گوشی a51 و قاب گوشی a31 از پرفروش ترین مدل ها هستند که فروشگاه قاب گوشی تکنوسان در رنگبندی متفاوت آن ها را برای شما موجود کرده است. 

قاب آینه ای و هولوگرامی سامسونگ

داشتن قاب با ظاهر خاص همیشه وسوسه کننده است. قاب های آینه ای یا هولوگرامی و الماسی با بازتاب تصویر و نوری که دارند ظاهر زیبایی به گوشی شما بخشیده و آن را متفاوت تر از همیشه جلوه می دهند. اما اگر اهل پاک کردن مداوم اثر انگشت نیستید سمت خرید قاب آینه ای سامسونگ نروید، این قاب ها به دلیل متریال ساخت خود به شدت جاذب لکه های چرب و اثر انگشت بر روی خود هستند.

کدام قاب برای محاظت از گوشی بهتر است؟

قیمت قاب گوشی سامسونگ

اگر گوشی شما همیشه در معرض افتادن است و زیاد از دستتان می افتد، بهتر است برای جلوگیری از وارد شدن آسیب جدی به گوشی خود، هر چه زودتر یک قاب ضدضربه یا 360 درجه (سه تکه) یا سایر انواع ضد ضربه را که محافظت کامل تری از موبایل شما در برابر ضربات یا خط و خش داشته باشد، تهیه کنید. توجه داشته باشيد كه اكثر قاب های ضد ضربه جنس سخت تر و وزن و ضخامت بيشتری هم دارند و ابعاد گوشی را نیز بزرگتر از پیش جلوه می دهند.

خرید قاب گوشی سامسونگ از تکنوسان

فروشگاه اینرنتی تکنوسان با سابقه ای طولانی در زمینه خرید و فروش قاب های موبایل، این امکان را در اختیار شما قرار داده است که در نهایت سهولت کالای مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید. تنوع بالاتر طرح ها و مدل ها، قیمت ارزان تر و امکان مطالعه بررسی محصول یا گرفتن مشاوره قبل از خرید از مزایای خرید اینترنتی قاب گوشی سامسونگ از تکنوسان است.

همچنین اگر مغازه دار بوده و به دنبال خرید عمده قاب گوشی سامسونگ با بهترین قیمت هستید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان یکی از بهترین گزینه‌ ها برای شما است. با خرید عمده قاب گوشی سامسونگ از تکنوسان، می ‌توانید از قیمت مناسب و تخفیف ‌های ویژه بهره‌ مند شوید. این مجموعه انواع مختلف قاب سامسونگ را برای گوشی های متفاوت گرد هم آورده است. برای دسترسی به قیمت های همکاری و خرید عمده تنها کافی است در صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ثبت نام کنید.

محدوده قیمت (تومان)
0270,000