اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

محافظ صفحه نمایش هواوی (Huawei)

هواوی از جمله شرکت هایی است که تنوع زیادی در گوشی های خود دارد و روز به روز در حال توسعه و گسترش دادن آن ها است. طبیعتاً ابزارها و گجت های مورد استفاده در این گوشی ها نیز به گونه ای هستند که در صورت نیاز به تعمیر هزینه گزافی را به کاربر متحمل می کنند.

برای بالا بردن ایمنی و حفاظت بهتر از بدنه گوشی های Huawei، استفاده از گلس و انواع محافظ توصیه می شود که با بکارگیری آن ها ذهن خود را در رابطه با مراقبت از تلفن همراه آسوده خواهید کرد. صفحه نمایش گوشی های هوآوی، پوشش روی لنز و قسمت پشتی بدنه را می توان با گلس ها و انواع مختلف محافظ پوشش داد تا بتوان این قسمت ها را در برابر خطرات مختلف مصون کرد.

انواع محافظ صفحه نمایش و بهترین گلس گوشی هواوی

گلس هوآوی و همچنین محافظ صفحه نمایش آن علاوه بر بیشتر کردن درصد ایمنی و جلوگیری از وارد آمدن برخی آسیب ها مانند خط و خش و ضربه به صفحه نمایش، بعضاً ویژگی هایی دارند که چند امتیاز دیگر هم برای کاربر به همراه دارند. برخی گلس های هواوی دارای ویژگی پرایوسی هستند و به سبب ایجاد زاویه با کسانی که دور شما هستند، مانع از دیده شدن نمایشگر موبایل توسط افراد اطرافتان می شوند. به تعبیری حریم شخصی شما را حفظ می کنند.

گلس های فول کاور / فول چسب کاملاً صفحه نمایش و همین طور قاب رویی گوشی های هوآوی را می پوشانند و دور تا دور این گلس ها هم پوششی وجود دارد که به رنگ های مختلف هستند و می توان آن ها را با توجه به رنگ موبایل انتخاب کرد. می توان گفت به طور کلی صفحه نمایش و لبه های سطح رویی موبایل را می پوشاند. محافظ صفحه نمایش دیگری نیز برای گوشی های هواوی وجود دارد که حالت مات داشته و از انعکاس نور جلوگیری می کند و برای کسانی که نسبت به این موضوع حساس اند بسیار مناسب است.

خرید گلس گوشی هواوی

علاوه بر صفحه نمایش، محافظ لنز و محافظ پشت گوشی هوآوی نیز برای ممانعت از ایجاد خط و خش وجود دارد و همانند سایر موارد فوق اگر ضربه ای به این قسمت ها وارد شود، این ضربه اولیه را نیز دفع می کنند. البته بیشتر کسانی که نمی خواهند از قاب استفاده کنند از محافظ پشت گوشی بهره می برند؛ اما برای مراقبت بهتر از گوشی هواوی قاب آن نیز وجود دارد که احتمال وقوع خطر را کاهش می دهند. شما می توانید در صفحه پیش رو به خرید انواع گلس گوشی هواوی با بهترین قیمت بپردازید.

محدوده قیمت (تومان)
020,000