اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

رم میکرو 64 گیگ

با افزایش اطلاعات و دیتا، نیاز به فضای ذخیره‌ سازی بیشتر و سرعت بالاتر هر روزه بیش از پیش حس می‌ شود. در این میان، رم میکرو 64 گیگ به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بازار رم گوشی و دوربین شناخته شده و فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. مناسب بودن قیمت رم 64 گیگ و ارائه فضای ذخیره سازی مناسب دو فاکتور اصلی ای هستند که متقاضیان خرید این ظرفیت را افزایش داده اند. این رم با ظرفیت 64 گیگابایت، به شما امکان می ‌دهد تا تعداد زیادی فایل، عکس، ویدئو و سایر اطلاعات خود را با خیالی آسوده ذخیره کنید. 

با وجود سرعت بالا و قابلیت انتقال داده‌ ها در زمان کوتاه، شما می ‌توانید به راحتی فایل‌ های خود را به اشتراک بگذارید و در هر زمان و هر مکان به آنها دسترسی داشته باشید. رم میکرو 64 گیگ برای کسانی که اهل فیلمبرداری با گوشی خود هستند یا بر روی گوشی خود بازی های سنگین دارند یا به تماشای فیلم و سریال می نشینند و ظرفیت حافظه گوشی برایشان کافی نیست، کاربرد دارد. بهتر است برای خرید رم میکرو 64 گیگ حتما از برندهای معتبر و با کیفیت، کارت حافظه مناسب را خریداری کنید تا برای اطلاعات با ارزش شما مشکلی بوجود نیاید و مموری کارت سرعت مطلوبی داشته باشد.

نکات مهم برای خرید رم میکرو 64 گیگ

رم میکرو 64 گیگ

در هنگام خرید رم میکرو 64 گیگ بهتر است فاکتورهایی نظیر تطابق محصول انتخابی با گجت مد نظر، سرعت انتقال داده، کیفیت ساخت و گارانتی را بررسی کرده تا بهترین رم میکرو 64 گیگ را برای خود برگزنیم. اگرچه اغلب گجت های هوشمند موجود در بازار از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می کنند اما از گوشی های هوشمند گرفته تا موزیک پلیرها همه، یک حداقل و یک حداکثر ظرفیتی را می پذیرند. پیش از خرید بررسی کنید که گجت شما قابلیت پذیرش رم 64 گیگ را داشته باشد. 

بررسی کنید که رم میکرو 64 گیگ مورد نظر دارای سرعت انتقال داده مناسب است. سرعت خواندن و نوشتن داده‌ ها در رم بسیار مهم است، به خصوص اگر شما از آن برای فعالیت‌ هایی مانند ضبط ویدئو، عکاسی یا بازی ‌های سنگین استفاده می ‌کنید. حتما پیش از خرید از کیفیت ساخت رم اطمینان حاصل کرده و از برندی معتبر خرید کنید. اگرچه قیمت رم 64 گیگ که توسط برندهای معروف و معتبر تولید شده باشد کمی بالاتر از سایر رم هاست اما اطمینان از عملکرد صحیح آن ها ارزش پرداخت هزینه ای بالاتر را دارد.

دلیل تفاوت قیمت رم 64 گیگ در چیست؟

برند و گارانتی کارت حافظه می تواند بر روی قیمت نهایی مموری گوشی 64 گیگ اثر گذار باشد اما در محصولات مشابه از یک برند با ظرفیت یکسان، تفاوت در سرعت و تکنولوژی به کار رفته در محصول است که باعث می شود قیمت رم 64 گیگ در مدل های مختلف، متفاوت باشد.

برای مثال اگر تنها به دنبال حافظه ای برای ذخیره سازی فیلم و سریال در گوشی هستید نیازی نیست رم گوشی با سرعت بالا خریداری کنید اما اگر به دنبال ضبط ویدئو با کیفیت 4K یا فول اچ دی با فریم بالا هستید حتما سعی کنید تا مموری با سرعت بالا خریداری کنید. حافظه های ذخیره سازی دارای ظرفیت ها و کلاس های سرعتی متفاوتی هستند و علت تفاوت قیمت در آن ها نیز همین امر می باشد.

بهترین برندهای سازنده رم میکرو 64 گیگ

خرید رم میکرو 64 گیگ

تعداد زیادی از برندها را می توان نام برد که در بازار رم میکرو اس دی فعالیت می کنند، اما برخی از این برندها به سبب تولیدات باکیفیت و بعضا اقتصادی خود، اعتبار بیشتری کسب کرده و محبوبیت بالایی به دست آورده اند. سامسونگ (Samsung) به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب در زمینه فناوری، رم‌ های میکرو اس دی با کیفیت بالا و سرعت بالا تولید می‌ کند. سندیسک (SanDisk) نیز یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید رم میکرو اس دی است. این برند رم‌ های با کیفیت و قابل اعتماد را با ظرفیت‌ های مختلف عرضه می ‌کند. قیمت رم 64 گیگ این برند مناسب بوده و ین ظرفیت یکی از پرفروش ترین های این نام است.

کینگستون (Kingston) نیز برندی معروف و قابل اعتماد در زمینه فروش رم میکرو اس دی است. این نام رم ‌هایی با کیفیت و عملکرد بالا را با قابلیت ‌های متنوع تولید می‌ کند. ایداتا (ADATA) نیز یک برند پرطرفدار در بازار رم میکرو اس دی است. لازم به ذکر است که این نام ها فقط چند نمونه از برندهای معروف در زمینه تولید رم میکرو هستند که قیمت رم 64 گیگ آن ها مناسب است. در هر صورت، هنگام خرید رم میکرو اس دی، به عوامل دیگری مانند سرعت، ظرفیت و قیمت نیز توجه کنید تا بهترین انتخاب را بر اساس نیازهای خود داشته باشید.

گارانتی رم میکرو 64 گیگ شامل چه مواردی می شود؟

قیمت رم 64 گیگ

خوشبختانه تقریبا تمام مموری های موجود در بازار دارای گارانتی هستند و تفاوت تنها در مدت زمان گارانتی و شرکت گارانتی کننده می باشد. به جز ترک خوردن یا شکستگی کارت حافظه، باقی مشکلات مشمول گارانتی خواهد شد و با نگهداری پک و لیبل گارانتی محصول و مراجعه به دفتر خدمات پس از فروش محصول خریداری شده، مشکلی برای استفاده از گارانتی نخواهید داشت. همچنین باید بدانید که منظور از گارانتی مادام العمر یا همان LifeTime Warranty قبول مسئولیت شرکت در قبال محصول تا زمان تولید محصول است. 

خرید عمده رم میکرو 64 گیگ از تکنوسان

فروشگاه اینترنتی تکنوسان انواع مختلف رم موبایل و دوربین از جمله رم MicroSD را گرد هم آورده است. این مجموعه علاوه بر تنوع کالا و قیمت های اقتصادی امکان خرید عمده را نیز برای همکاران و مغازه داران عزیز فراهم کرده است. اگر به دنبال خرید عمده رم میکرو هستید، برای اطلاع از قیمت همکاری و ثبت نام در سایت می تواند به صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر مراجعه کنید.