اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

رم میکرو 8 گیگ

امروزه حتی با وجود رم های پرظرفیت، باز هم رم میکرو 8 گیگ جزء رم های پرفروش بازار می باشد و برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این رم ها را می توان به دلیل قیمت مناسب، بهترین گزینه برای نگهداری و ذخیره فایل های کم حجم مانند موسیقی و عکس دانست.

دو دلیل برای خرید رم میکرو 8 گیگ

اگر به دنبال خرید کارت حافظه برای موبایل خود باشید این سوال برای شما پیش می آید که چه ظرفیتی برای خرید مناسب است.

  1. با به صفر رسیدن اختلاف قیمت رم های 2 و 4 گیگ با رم 8 گیگ، دیگر تولید رم و حافظه با ظرفیت پایین تر از 8 گیگابایت توجیه اقتصادی ندارد. پس کمترین ظرفیت برای رم گوشی و ارزان ترین کارت حافظه در حال حاضر رم گوشی 8 گیگ می باشد. (البته به صورت موردی رم های با ظرفیت 2GB و 4GB هم در بازار وجود دارند که مربوط به تولیدات سال های قبل بوده و خرید آن ها به دلیل عدم پشتیبانی کامل شرکت های گارانتی کننده و تفاوت قیمتی اندک توصیه نمی شود.)
  2. اگر اهل عکاسی و فیلمبرداری به صورت متوالی با دوربین گوشی یا نصب بازی و برنامه های متعدد با دیتاهای حجیم نیستید، رم 8 گیگ پاسخگوی نیازهای شما  خواهد بود و نیاز به ظرفیت بالاتری ندارید. برای تقریب به ذهن در یک حافظه 8GB می توان

البته اگر توانایی هزینه کردن چند هزار تومان اضافه تر را داشته باشید خرید رم گوشی 16 گیگ ، یک انتخاب آینده نگر خواهد بود.

تفاوت رم های میکرو 8 گیگابایت در چیست؟

به طور کلی رم های میکرو 8 گیگابایت، از نظر سرعت خواندن و نوشتن با یکدیگر تفاوت دارند. انتخاب رم هایی با سرعت بالاتر، موجب می شود بتوانید داده های خود را با سرعت بیشتری منتقل کنید. از این رو توصیه می شود با مقداری هزینه بیشتر، به سراغ خرید رم های پرسرعت 8 گیگابایتی بروید.

بهترین برند رم میکرو هشت گیگ

به صورت کلی نمیتوان گفت که کدام برند در زمینه کارت حافظه بهتر است. برای این که بدانید کدام کارت حافظه بیشتر مناسب شما خواهد بود:

  • ابتدا مولفه های مهمی که از کیفیت رم انتظار دارید را مشخص کنید. (سرعت بالا، قیمت مناسب، مدت گارانتی و … )
  • سپس درباره مشخصات فنی و سرعتی آن با توجه با پاراگراف بالا اطلاعات کسب کنید.
  • به تجربه شخصی یا دوستان خود به استفاده از برندهای مختلف رجوع کنید و نزدیکی مراکز گارانتی به محل سکونت خود را مورد توجه قرار دهید.

با توجه به برآیند فاکتورهای بالا یک نوع مموری از یک برند را انتخاب کنید. اگر همچنان به جمع بندی خاصی نرسیدید، همکاران ما در چت آنلاین سایت پاسخگوی سوالات شما هستند.

ارسال سریع و ارزان

بعد از انتخاب برند و مدل کارت حافظه، اگر تمایل به خرید از مرکز پخش تکنوسان را داشتید، برای ثبت سفارش از طریق سایت می توانید اقدام کنید. ارسال سفارشاتی که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت بشود، در تهران در همان روز به دست شما خواهد رسید.(روز کاری). ارسال به شهرستان هم بین 2 تا 5 روز کاری بسته به بعد مسافت و انتخاب نحوه ارسال طول خواهد کشید.