اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

قاب گوشی

با گذر زمان استفاده از فلز و شیشه در ساخت بدنه های تلفن همراه رواج بیشتری پیدا کرد چون یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید یک تلفن همراه طراحی زیبای بدنه‌ آن است، به همین سبب نگهداری از این دستگاه ها نیازمند توجه بیشتری به نسبت گذشته است. قریب به اتفاق اکثریت مردم در مورد استفاده از لوازم جانبی برای محافظت از تلفن همراه توافق دارند، اما انتخاب بهترین قاب گوشی و خرید عمده قاب یکی از چالش هایی است که کاربران اغلب با آن رو به رو می شوند. 

بازار کاورها و قاب‌ های گوشی پر از گزینه ‌های متنوع است و انتخاب درست می ‌تواند تجربه استفاده از گوشی شما را بهبود بخشد. یک قاب مناسب نه تنها قادر است از گوشی در برابر خطرات روزمره مانند ضربه، خط و خش و ... محافظت کند، بلکه همچنین به کاربر امکان می ‌دهد تا شخصیت خود را از طریق طرح ‌ها، الگوها و رنگ‌ های متنوع قاب به رخ بکشند. 

انواع قاب گوشی موبایل

انواع قاب گوشی

شرکت های مختلف با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی همچون سلیقه کاربر، امنیت، راحتی استفاده و ویژگی های خاص مثل استفاده از استند، مگنت، برجستگی ها، طراحی سه بعدی، درب های کشویی و … سعی در تولید قاب های جذاب و متناسب با ویژگی هر گوشی دارند تا بتوانند رضایت مشتریان بیشتری را بدست آورده و در نتیجه سهم بیشتری از این بازار را در اختیار خود داشته باشند و خرید عمده قاب را برای مشتریان خود رقم بزنند. در اینجا مهمترین و رایج ترین قاب های پرطرفدار بازار مورد بررسی قرار می ‌گیرند :

قاب فانتزی و طرح دار

قاب فانتزی و طرح دار

قاب فانتزی و طرح دار را می ‌توان یکی از محبوبترین قاب های بازار معرفی نمود چرا که با طرح ها و نقش های گوناگون توجه بسیاری را در نگاه اول به خود جلب می ‌کند. تنوع بالای این قاب در کنار امنیت آن موجب شده تا سلیقه های مختلف را پوشش داده و به یکی از پرفروش ترین قاب های بازار تبدیل شود.

این قاب ها اغلب در طرح های گوناگون تولید شده تا هم سلیقه دخترها و هم سلیقه پسرها را تحت پوشش قرار دهند. قاب فانتزی دخترانه شامل طرح هایی از شخصیت های انیمیشنی، طبیعت، فانتزی، قاب عروسکی و طرح دار است. همینطور قاب فانتزی پسرانه نیز طرح هایی از ماشین ها، شخصیت های فیلم ها، لوگو باشگاه های فوتبال و … را شامل می ‌شود.

قاب سیلیکونی و رنگی

قاب سیلیکونی

قاب سیلیکونی نوعی دیگر از قاب های محافظ گوشی است که دارای تنوع رنگی بالایی بوده و به دلیل رسمیتی که به نسبت قاب های فانتزی دارد طرفداران خاص خودش را کسب کرده است. این قاب ها به دلیل جنس بدنه ای که دارند مانع از سر خوردگی و لغزش گوشی در دست شده و نیز به دلیل ماهیت جنس و رنگی که دارند به راحتی می ‌توان آن ها را با کیف یا لباس ست کرد و از همه مهم تر هارمونی بی نظیری را با گوشی بوجود آورد. تنوع رنگی این قاب ها را در کنار محافظت از گوشی می ‌توان از نقاط قوتشان نام برد. همچنین قابلیت پاکسازی و شست و شو قاب سیلیکونی ویژگی دیگریست که در کمتر قابی دیده می‌ شود.

قاب های طرح کلاسیک و چرم

در کنار قاب های مختلف دسته ای از قاب ها نیز وجود دارند که به قاب کلاسیک یا قاب چرمی شهرت دارند. این قاب ها دارای ظاهری شیک و کاملا رسمی بوده و بطور معمول در مکان های اداری و رسمی کاربرد بیشتری دارند. قاب های طرح کلاسیک و چرمی به نسبت قاب های فانتزی و سیلیکونی دارای ظاهری جذاب و لاکچری بوده و معمولا رنج سنی میانسال به بالا را پوشش می دهند.

کیف گوشی

اما علی رغم وجود قاب های مختلف با ویژگی های متفاوت در بازار، کاربرانی نیز هستند که به محافظت از قسمت های پشتی و کناری گوشی خود اکتفا نکرده و ترجیحشان بر این است تا به کلی از تمامی قسمت های گوشی محافظت کنند. از طرفی ظاهر جذاب برخی از کیف ها چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد. ویژگی های جذابی نیز در برخی از کیف گوشی ها تعبیه شده تا با آن بتوان به قابلیت هایی مثل تماشای فیلم یا تلویزیون، مشاهده قسمتی از گوشی به هنگام دریافت اعلان جدید، تعبیه قسمتی برای قرار دادن انواع کارت ها و سوییچ و قابلیت های دیگر دسترسی داشت.

کاور شفاف

خرید قاب گوشی و کاور شفاف

در طراحی و ساخت بدنه گوشی های جدید نهایت ظرافت و زیبایی به کار می ‌رود، این امر نیازمند محافظت از بدنه های این گوشی ها به شکلی جدی است. اما آیا محافظت از بدنه گوشی در برابر شوک های احتمالی ارزش فدا کردن جلوه زیبای بدنه این گوشی ها را دارد؟ اگر جزو کسانی هستید که بدنه گوشیتان جلوه زیبا و جذابی دارد ولی نگران وارد شدن ضربات احتمالی به گوشی خود هستید، می ‌توانید از قاب شفاف برای محافظت از آن استفاده کنید. این قاب ها دارای ظاهری شفاف و منعطف بوده و در کنار حفظ ظاهر زیبای گوشی از بدنه آن نیز محافظت می‌ کنند.

قاب ضد ضربه و 360 درجه

افراد زیادی وجود دارند که تلفن همراه آنها در طول روز بسیار در معرض شوک یا سقوط قرار دارد. قاب ضد ضربه یا قاب 360 درجه یکی از مطمئن ترین انتخاب هایی است که برای این افراد می ‌توان پیشنهاد داد. این قاب ها جدای از محافظت از قسمت پشتی، قسمت های کناری و جلویی گوشی را نیز تا حدودی پوشش داده تا مانع از برخورد مستقیم اجسام به این قسمت ها شوند. این قاب ها در کنار ظاهر بینظیری که دارند موجب خوش دستی گوشی نیز شده و این موضوع کاملا ایده آل کسانی است که از طراحی بدنه گوشی خود راضی نبوده یا نگران آسیب دیدن بخش های کناری گوشی خود هستند.

قاب های 360 درجه به قاب های سه تکه نیز معروف هستند و معمولا از جنس پلی ‌کربنات یا فیبر کربن ساخته می ‌شوند. این نوع از قاب ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند و می ‌توانند قسمت های کناری دکمه ها و کناره های دوربین را نیز به خوبی پوشش دهند.

قاب و کاور گوشی بامپر

خرید عمده قاب گوشی

بامپر (Bumper) یک واژه لاتین به معنای ضربه گیر بوده که یک نوع محافظ برای گوشی به حساب می ‌آید. این نوع محافظ تنها دور گوشی را مورد پوشش قرار داده و از وارد آمدن ضربه به لبه های گوشی جلوگیری می ‌کند. همچنین بامپرها به نسبت قاب ها سبک تر بوده و از حجم کمتری برخوردارند. در برخی موارد نیز به لحاظ اقتصادی، قاب بامپر به صرفه تر از قاب ها و کیف ها بوده و از این جهت نیز ممکن است اولویت عده ای از کاربران باشند.

قاب هولوگرامی

قاب هولوگرامی ضمن محافظت از دستگاه شما در برابر خطرات مختلفی مانند خط و خش، ضربه، گرد و غبار و حتی تا حدودی آب، زیبایی و استایل متفاوتی را نیز به گوشی بخشیده و جز پرفروش ترین های بازار به شمار می رود. خرید عمده قاب هولوگرامی توسط مغازه داران گسترده صورت می گیرد. طراحی منحصر به فرد و چند رنگ قاب هولوگرامی از کاور و قاب گوشی، سبب شده تا با استفاده از کیس محافظ گوشی هولوگرامی، بتوانید به دستگاه خود استایل و زیبایی ببخشید و در عین حال، از ظاهر جذاب و شیک آن لذت ببرید.

خرید عمده قاب گوشی از تکنوسان

تکنوسان مفتخر است با ارائه تنوع بالایی از محصولات به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در سطح کشور خدمات رسانی کند. محصولات این سایت دارای مهلت تست اختصاصی بوده و تضمین قیمت خرید را برای مشتریان محترم ارائه می ‌کند. ارسال ارزان قاب ها با تنوع بالا و بهترین قیمت از ویژگی های بارز تکنوسان می ‌باشد. پشتیبانی قوی تکنوسان را می ‌توان از نقاط قوت آن نام برد، چرا که مجموعه ای از افراد کارآزموده برای پاسخگویی به نیاز مشتریان در نظر گرفته شده تا اختلالی از این بابت وجود نداشته باشد.

تکنوسان به عنوان وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی در کشور برای همکاران محترم و مغازه داران برنامه ریزی ویژه ای دارد. این سایت علاوه بر فروش تکی، به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت نیز اقدام به فروش قاب در سطح کشور کرده و امکان خرید عمده قاب گوشی را برای همکار و مغازه داران فراهم کرده و ویژگی های منحصر به فردی را در اختیار مشتریان قرار می ‌دهد که در کمتر فروشگاهی می ‌توان یافت.

فروش قاب در تکنوسان به تعداد نامحدود و با قابلیت انتخاب دلخواه برای همکار و مغازه دار صورت گرفته و محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت. برای مشاهده لیست موجودی و قیمت عمده و همکاری قاب گوشی کافی است به صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و تایید حساب همکاری را انجام دهید.