اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

قاب گوشی هواوی

Huawei از همان ابتدای حضور در بازار ایران با ارائه گوشی های اقتصادی (امکانات بالا در کنار قیمت معقول) توانست تا سهم بزرگی از فروش گوشی های  بازار را به خود اختصاص دهد. برای بالا بردن عمر مفید گوشی لازم است تا لوازم جانبی مخصوص آن نظیر کاور و قاب گوشی هواوی و محافظ صفحه نمایش نیز برای محافظت بهتر، خریداری شود.

بهترین قاب گوشی هواوی

در انتخاب قاب گوشی هواوی حتما قاب متناسب با مدل گوشی خود را تهیه کنید تا در دسترسی به پورت ها و محافظت بهتر از گوشی خود به مشکل بر نخورید. برای این کار می توانید مدل گوشی خود را (به انگلیسی) در قسمت بالایی سایت، سرچ کنید. برای خرید قاب گوشی هواوی هر چند مانند دو برند اپل و سامسونگ، حق انتخاب های خیلی زیادی ندارید اما تنوع لوازم جانبی هوآوی در بازار ایران قابل قبول است.

شما می توانید با توجه به کاربرد یا سلیقه خود از بین قاب سیلیکونی، کاور شفاف، گارد 360 درجه و ضدضربه، جلد و کیف موبایل کلاسیک و چرم، قاب آینه ای، الماسی و هولوگرامی (براق)، قاب مگنتی یا قاب های فانتزی و طرح دار (دخترانه، پسرانه، سینمایی و …)، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

درباره هواوی

هواوی (HUAWEI) یکی از شرکت های تولید کننده گوشی موبایل در دنیا است که توانسته با فاکتورهایی نظیر خلاقیت، تنوع مدل و صد البته قیمت مناسب سهم بزرگی از بازار گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. در حال حاضر هوآوی توانسته در جمع 5 شرکت برتر تولیدکننده موبایل در دنیا قرار بگیرد و آینده رو به رشدی برای این شرکت در بازار آی تی پیش بینی می شود.

قاب فانتزی هواوی

در قاب فانتزی هواوی، شاید تنوع طرح ها شما را کمی دچار تردید کند اما می توانید با توجه به سلیقه یا محیط کاری و زندگی خود از بین طرح های عروسکی، دخترانه، پسرانه، فوتبالی، سینمایی و… طرح قاب یا قاب های مورد نظر خود را انتخاب کنید. (به دلیل به نسبت ارزان بودن قاب های فانتزی می توانید چند طرح خریداری کرده و با توجه به مد و احساس روزانه، کاور گوشی خود را بروز کنید!) ما در فروشگاه اینترنتی تکنوسان در تلاشیم تا کامل ترین لوازم جانبی گوشی های هواوی (از مدل های قدیمی تا جدیدترین) را گردآوری و عرضه کنیم. همچنین برای خرید محافظ صفحه نمایش گوشی هواوی یا لنز دوربین موبایل، می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

در صورت نیاز به راهنمایی در چت آنلاین سایت یا پیج اینستاگرام پاسخگوی شما هستیم

 

محدوده قیمت (تومان)
038,000