اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

محافظ صفحه نمایش LG

برای محافظت هرچه بهتر از صفحه نمایش های موبایل و پیشگیری از هزینه های سنگینی که برای تعمیرات آن ها انجام می دهید، استفاده از گلس ها و محافظ های صفحه نمایش توصیه می شود؛ چراکه بیشترین قسمت گوشی که دائماً با آن کار می کنیم و مورد استفاده قرار می دهیم، صفحه نمایش آن است. گلس و محافظ صفحه نمایش گوشی های ال جی به خوبی مانع از ایجاد خط و خش روی نمایشگر آن ها شده و همین طور در برابر ضربه هایی که ممکن است به نمایشگر وارد شود، مقاومت می کند (البته این به معنای ضد ضربه بودن گلس ها نیست.)

زمانی که گوشی خود را در جیب شلوار و کیف و در کنار باقی وسایل مانند دسته کلید، سکه و… قرار می دهید، گلس ها عملکرد خود را به خوبی نشان می دهند و صفحه نمایش تلفن همراه شما را در برابر آسیب ها به شکل چشمگیری مصون و ایمن می کنند.

خرید گلس گوشی ال جی

ناگفته نماند که امروزه در ساخت اغلب نمایشگرهای گوشی های LG از صفحه های مقاوم و ضد خش استفاده می شود، اما نمی توان گفت که صفحه نمایش های الجی نیز کاملاً در برابر خطرات گوناگون مقاوم هستند، به این دلیل محافظت از نمایشگرهای موبایل با این گلس ها راه بهتر و مناسب تری است.

غیر از محافظت صفحه نمایش، می توانید با استفاده از قاب های گوشی LG مراقبت بیشتری نیز از بدنه تلفن همراه خود داشته باشید و امکان صدمه دیدن گوشی را به حداقل برسانید. با انتخاب قاب مناسب از وارد آمدن برخی آسیب های احتمالی به بدنه موبایل به خوبی جلوگیری خواهید کرد.