اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید

شیائومی (Xiaomi)

بدون شک امروزه شیائومی یکی از مهم ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی در سطح جهانی می باشد. برند شیائومی در سال 2010 در کشور چین متولد شد تا در کمتر از 10 سال دنیای تکنولوژی را متحول کند. شیائومی توسط� لی جون و با سرمایه گذاری 4 کمپانی دیگر در شهر پکن چین متولد شد. در ابتدا کمتر کسی تصور می کرد که این برند توانایی رقابت با غول های آمریکایی و کره ای را داشته باشد اما Xiaomi توانست با مدت حضور کم در بازار، سهم قابل توجهی از دنیای تکنولوژی را تصاحب کند و کمپانی های برتر جهان را به چالش بکشد.

این برند علاوه بر اینکه همواره محصولاتی با کیفیت بالا و با متریال مرغوب تولید می کند، همواره قیمت نهایی محصولات خود را نیز پایین نگه می دارد و این موضوع دلیل اصلی برتری آن نسبت به رقبا می باشد. شیائومی بر روی کلیه محصولات خود تنها 5 درصد سود اعمال می کند و به همین دلیل تولیدات این برند ارزش خرید بالایی دارند.

محصولات پرفروش برند شیائومی

شیائومی به گستردگی محصولاتش شهرت دارد و از زمان شروع به کار همواره سعی کرده تا در هر زمینه ای فعالیت کند. این موضوع تا جایی پیش رفته که شیائومی علاوه بر محصولات تکنولوژی محصولات بسیار زیادی در حوزه های دیگر تولید کرده است. اما هندزفری های بلوتوثی و سیمی، موس و کیبورد، مچ بند هوشمند، اسپیکر بلوتوثی، کابل شارژ و کلگی شارژر و… جزء پرفروش ترین محصولات برند شیائومی هستند.

به طور خلاصه Xiaomi همیشه سعی می کند محصولاتی هم رده با برترین های دنیا را با قیمتی پایین تر ارائه کند و همین موضوع موجب شده در هر زمینه ای طرفداران خاص خودش را بیابد. شیائومی بخش بزرگی از محصولات خود را از طریق کمپانی های زیر مجموعه و همکار به بازار عرضه می کند و از این رو محصولاتی که با نام این برند عرضه می شوند تنها بخشی از تولیدات این شرکت هستند. برند هایی همچون هایلو، QCY، امیزفیت، ردمی، پوکو و… تنها بخشی از این کمپانی ها هستند و همگی موفق شده اند به محبوبیت زیادی در بازار دست پیدا کنند.

تکنوسان نمایندگی فروش برند شیائومی (Xiaomi)

محبوبیت زیاد کالاهای Xiaomi موجب شده مدل های غیر اصل بسیار زیادی از این محصولات در بازار وجود داشته باشند. تکنوسان به عنوان نمایندگی فروش محصولات برند شیائومی، کلیه تولیدات این برند را با تضمین اصالت و مهلت تست 7 روزه عرضه می کند. شما می توانید در بین تمامی محصولات این برند گزینه های مورد نظر خود را به صورت تکی و عمده خریداری کنید. برای خرید عمده محصولات شیائومی کافی است ابتدا در صفحه خرید عمده حساب کاربری خود را ثبت کنید و به خرید بپردازید. پس از ارتقا حساب کاربری به حساب همکار، کلیه قیمت ها به صورت عمده به شما نمایش داده می شوند. 

می توانید سوالات خود را در بخش چت آنلاین با کارشناسان تکنوسان در میان بگذارید.