اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

تلفن

تلفن از دیرباز جزو ضروری‌ترین لوازم برای تمامی منازل و دفاتر کار بوده است و امروز هم نقش خود را کمابیش حفظ کرده است. این روزها برندهای بسیار زیادی انواع تلفن‌ها را تولید می‌کنند اما تمامی نمونه‌های موجود در بازار، دارای کیفیت مناسب و امکانات کاملی نیستند. اگر در زمان خرید تلفن ثابت دقت کافی نداشته باشید، ممکن است در گیر حرف‌های زیبای فروشندگان شوید یا به دلیل عدم آگاهی مدلی را خریداری کنید که مناسب کاربردهای موردنظر شما نیست و پس از مدتی شما را به دردسر خواهد انداخت. 

انواع تلفن ثابت

قبل از این که بخواهید با نکات خرید تلفن ثابت آشنا شوید، باید انواع آن‌ها را بشناسید و با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید یکی از آن‌ها کنید. به طور کلی، تلفن‌های ثابت به دو دسته تلفن بیسیم و تلفن رومیزی تقسیم می‎شوند که هر یک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تلفن رومیزی

گوشی‌های رومیزی یکی از ساده‌ترین و مرسوم‌ترین نوع تلفن‌ها هستند و به راحتی می‌توان از آن‌ها به عنوان تلفن خانگی و یا اداری استفاده کرد. این نوع از تلفن‌ها، به صورت مستقیم به خط تلفن وصل می‎شوند و به طور دائم بر روی یک میز یا هر جای دیگر قرار می‌گیرند. به عبارتی دیگر، در زمان استفاده از این تلفن‌ها محدودیت جا‌به‌جایی وجود دارد.

در زمان خرید تلفن ثابت از نوع رومیزی، باید به امکانات آن‌ها توجه بسیار زیادی داشته باشید. برخی مدل‌های این تلفن‌ها، دارای امکاناتی مانند سیستم پیغام گیر، شماره انداز، ذخیره نمودن شماره‌های خاص برای ارتباط سریع و … هستند. البته از مزایای تلفن‌های رومیزی نیز می‌توان به عدم نیاز به برق مستقیم اشاره کرد.

تلفن بی سیم

یکی دیگر از انواع تلفن‌های ثابت، گوشی‌های بی سیم هستند که خود به دو بخش کلی تقسیم بندی می‎شود.
⦁ شامل یک یا چند گوشی هوشمند
⦁ یک دستگاه پایه که در برخی موارد خود یک تلفن ثابت مجزا است
در بعضی از مدل‌ها دستگاه پایه، خود به عنوان یک دستگاه مجزا به شمار می‌رود و با استفاده از آن می‌توانید شماره گیری، پاسخگویی و … را انجام دهید. یکی از نکات مثبت این نوع از تلفن‌ها، عدم نیاز به برق مستقیم است.. به عبارتی دیگر، گوشی‌های بی سیم به صورت شارژی هستند و در صورتی که شارژ کافی داشته باشند، حتی در زمان قطعی برق نیز می‌توانند کار کنند.

خرید انواع تلفن ثابت از تکنوسان

در این صفحه از تکنوسان، انواع و نکات مهم خرید تلفن ثابت را بررسی کردیم. اگر شما هم قصد خرید انواع تلفن را دارید، می‌توانید به صفحه هر محصول مراجعه کنید و پس از مشاهده و مقایسه، محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. مجموعه تکنوسان با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه انواع محصولات الکتریکی، موبایل، کامپیوتر و …، بستری را برای تمامی مشتریان عزیز فراهم کرده تا بتوانند به راحتی به بهترین مدل‌های تلفن ثابت دسترسی داشته باشند و خریدی مطمئن را بدون واسطه تجربه کنند.

برای راهنمایی بیشتر در خرید در چت آنلاین سایت پاسخ گوی سوالات شما هستیم.