اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

درب پشت گوشی

طراحی گوشی های موبایل در گذشته به این صورت بود که امکان درآوردن و جازدن باتری یا تعویض آن توسط کاربر وجود داشت، از همین رو درب پشت گوشی به راحتی باز و بسته می شد. بیشتر این درب ها از جنس پلاستیک مقاوم بودند و استحکام کافی را داشتند. اما با توجه به طراحی به روز در مدل های جدیدتر و عدم جداشدن باتری، درب پشت گوشی هم به صورت جدانشدنی طراحی شد. برخلاف گذشته که درب ها فقط از پلاستیک فشرده ساخته می شدند، امروزه درب پشت گوشی از جنس آلیاژ فلز، شیشه های نشکن شرکت کورنینگ و … ساخته می شوند که علاوه بر مقاومت و زیبایی، تاثیر زیادی در جلوگیری از گرم شدن گوشی دارند.

خرید درب پشت گوشی موبایل

در طول استفاده از گوشی موبایل ممکن است بر اثر ضربه یا فشار، درب پشت گوشی موبایل تان خط و خش بردارد و یا به کلی شکسته شود؛ و یا این که ممکن است از رنگ و طرح درب اورجینال گوشی همراهتان خسته شده و به فکر تعویض آن باشید؛ برای خرید درب پشت موبایل کافی است تا از طریق همین برگه و از فروشگاه اینترنتی تکنوسان با در نظر گرفتن برند و مدل گوشی تان بر روی گزینه مورد نظر کلیک کرده و با خواندن مشخصات و اضافه کردن محصول به سبد خرید، اقدام به ثبت سفارش نمایید. توجه داشته باشید که خرید درب گوشی اورجینال علاوه بر زیبایی، با وجود استحکام کافی از گوشی شما به خوبی محافظت می کند.

با تعویض درب پشت گوشی موبایل چهره موبایلتان را جذاب تر کنید

برای تعویض درب موبایل های قدیمی کافی بود تا آن را از بازار تهیه کرده و به راحتی تعویض نمایید. فقط نکته ای که در این میان وجود داشت این بود که درب های فیک و غیراصلی به خوبی پشت موبایل قرار نمی گرفت یا اصطلاحا لق می زد. اما برای تعویض درب موبایل های جدید بهتر است به مراکز تخصصی تعمیرات موبایل مراجعه کنید، چرا که زیر این درب ها چسب های به خصوصی برای جلوگیری از ورود آب و رطوبت، گرد و غبار و خاک استفاده شده است. همچنین جدا کردن درب قبلی نیز باید توسط تعمیرکار موبایل انجام شود تا گوشی آسیب نبیند.

روش محافظت از درب پشت گوشی

برای این کار می توانید از قاب و گارد گوشی استفاده کنید که علاوه بر درب پشت، از آسیب دیدن دوربین و فریم دور موبایل به خصوص دکمه های روشن/ خاموش و ولوم جلوگیری می کند. همچنین در بعضی از گوشی ها بویژه آن هایی که درب پشت شان از جنس شیشه است، از گلس های محافظ جهت جلوگیری از ایجاد خط و خش و یا شکستگی درب استفاده می شود.

قیمت انواع درب پشت گوشی موبایل

با توجه به مدل گوشی و جنس به کار رفته در تولید درب پشت آن قیمت های این دسته کالایی متفاوت است. قیمت درب پشت گوشی تا حد زیادی به رنگ آن نیز وابسته است، معمولا در بین درب ها رنگ سفید از همه رنگ ها ارزان تر و رنگ های طلایی و خاص از سایر رنگ ها گران ترند. فروشگاه تکنوسان ارائه کننده بهترین قیمت درب پشت گوشی موبایل برای کاربران و عزیزان همکار به صورت عمده می باشد.