اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

شارژر لپ تاپ

خراب شدن شارژر های لپ تاپ یک امر بسیار طبیعی است و ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیوفتد؛ نواسانات برق از جمله عواملی است که سبب از کار افتادن شارژر های لب تاب می شوند. نیاز به خرید شارژر اضافی همیشه محدود به از کار افتادن آن نمی شود؛ اگر دائما در حال انتقال لپ تاپ به محل کار خود هستید، میتوانید شارژر اضافه خریداری کنید تا در جابجایی ها کمتر دچار زحمت شوید. خوشبختانه تقریبا شارژر تمامی مدل های لپ تاپ در بازار موجود می باشند اما شما قبل از خرید باید اطلاعاتی در رابطه با شارژر مورد نیاز خود داشته باشید که در ادامه در رابطه با آن ها صحبت خواهیم کرد.

چطور مطمئن شویم که شارژر جدید، روی لپ تاپ به درستی عمل می کند؟

اگر تا الان سعی کرده باشین که یک شارژر مناسب تهیه کنید حتما متوجه شده اید که فروشنده حتما از شما درباره ولتاژ، شدت جریان و نوع پورت اطلاعات خواسته است. نوع پورت بسیار سادست و با مشاهده عکس مربوط به شارژر متوجه مناسب بودن آن خواهید شد اما در رابطه با ولتاژ و شدت جریان، دو حالت پیش می آید؛ حالت اول اگر شما شارژر را موجود دارید باید نگاهی به پشت آن بندازید و ولتاژ و شدت جریان مورد نیاز رو از روی آن یاد داشت کنید. برای مثال در شارژر لپ تاپ زیر همانطور که مشاهده میکنید ولتاژ خروجی 19 ولت با شدت جریان خروجی 6.32 آمپر می باشد.

حالت دوم این است که شما شارژر لپ تاپ خود را گم کرده یا بنا بر هر علتی دسترسی به آن ندارید. خب فرض کنید مدل لپ تاپ شما ایسوز n551 zu است (برای پیدا کردن مدل لپ تاپ خود میتوانید در پشت دستگاه به دنبال آن باشید)، کافی است وارد سایت Asus (یا شرکت سازنده لپ تاپ) شوید و مدل لپ تاپ خود را در آن جستجو کنید و وارد گزینه Specifications شوید.

در قسمت مربوط به Power Adapter اطلاعات ضروری در رابطه با آداپتور لپ تاپ خود را مشاهده خواهید نمود.

با دقت خرید کنید؛ جزییاتی که قبل از خرید باید بدانید

به موارد زیر قبل از خرید شارژر لپ تاپ توجه کنید:

  • ولتاژ خروجی
  • شدت جریان خروجی
  • تطابق پورت ورودی شارژر با لپ تاپ شما
  • کیفیت ساخت بالا (حتی اگر اورجینال نباشند. واقعیت اینجاست که 90 درصد شارژر های موجود در بازار اورجینال نیستند اما کیفیت ساخت بالایی دارند و اگر درست انتخاب شوند آسیبی به سیستم شما نخواهند رساند)
  • کابل برق جداست، آداپتور جدا 

اگر پورت شارژر مناسب لپ تاپ شما نباشد، باید خوشحال باشید که با وجود اشتباه در انتخاب شارژر مناسب، آسیبی به لپ تاپ شما نرسیده است؛ شدت جریان هم تقریبا شبیه به همین موضوع است با این تفاوت که پیشنهاد می کنیم همان عدد روی شارژر اصلی را تهیه کنید ولی به صورت کلی معمولا هر چه شدت جریان بیشتر باشد لپ تاپ شما سریع تر شارژ می شود؛ اما اگر شما به ولتاژ توجه کافی نکنید و به دستگاه خود ولتاژی بیشتر یا کمتر از ظرفیتش وارد کنید، مطمئن باشید که آسیب های جدی به لپ تاپ شما وارد خواهد شد. پس بیشتر از همه پارامتر ها، ولتاژ را جدی بگیرید.

کابل جدا؛ آداپتور لپ تاپ جدا !

شارژر لپ تاپ ها از دو قسمت تشکیل شده اند، آداپتور و کابل برق. معمولا اگر مشکلی برای شارژری پیش آمده باشد مشکل ناشی از آسیب دیدگی یکی از این دو مورد است و به ندرت پیش می آید که همزمان دچار مشکل شده باشند. پس نیاز نیست هر دو را با هم خریداری کنید. دقیقا به همین علت است که در بازار این دو قسمت به صورت جداگانه به فروش میرسند. پس اگر نیاز به یک شارژر کامل برای لپ تاپ خود دارید، خرید کابل برق را فراموش نکنید.

مرکز پخش تکنوسان

تکنوسان برای خرید شارژر لپ تاپ مهلت تست 7 روزه در اختیار شما قرار می دهد پس نیازی نیست نگرانی در رابطه با عدم سازگاری شارژر با لپ تاپ خود داشته باشید؛ شما در صورت بروز هرگونه مشکل، به سادگی می توانید شارژر خود را مرجوع کنید. فروشگاه تکنوسان با سابقه ای 7 ساله در زمینه فروش شارژر های لپ تاپ، این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا در نهایت سهولت کالای مد نظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

قیمت همکار و خرید عمده آداپتور لپ تاپ

در صورتی که شما قصد خرید عمده شارژر یا آداپتور لپ تاپ را دارید، این امکان برای شما فراهم است تا با فعالسازی حساب کاربری شخصی و تکمیل ثبت نام به عنوان همکار در فروشگاه آنلاین تکنوسان، قیمت های به روز خرید عمده را مشاهده و سفارش خود را به عنوان خریدار عمده ثبت نمایید. برای شروع ثبت نام حساب خود کافی است بر روی خرید عمده از تکنوسان کلیک کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.