اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

خرید کیف لپ تاپ

چند برابر شدن قیمت لپ تاپ در چند سال اخیر موجب شده محافظت از این وسیله اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و به همین دلیل برای حمل و نقل روزانه و ایمن لپتاپ، خرید کیف لپ تاپ به امری ضروری تبدیل شده است. اما وقتی برای خرید کیف به بازار مراجعه می کنید با بازه قیمتی متفاوت و مدل های زیادی روبه رو می شوید که باعث سردرگمی شما برای انتخاب بهترین کیف لپتاپ می شوند. دانستن نکات و المان هایی که باعث تغییر قیمت کیف لپ تاپ می شود و شناخت ویژگی های کیف مناسب لپ تاپ مورد نظرتان، به شما در خرید بهترین کیف لپ تاپ کمک بسیاری می‌کند.

کوله پشتی یا کیف دستی لپ تاپ؟

اولین نکته در خرید کیف لپ تاپ این است که بدانید چه مدلی را می خواهید، مزایا و معایب هر کدام را بدانید و طبق نیاز خود خرید کنید. حمل کوله پشتی نسبت به کیف دستی بسیار راحت تر است و وزن سنگین لپتاپ را کاملا پخش می کند و برای کسانی که لپ تاپ های بزرگ دارند و برای مدت طولانی در راه هستند یا با وسایل حمل نقل عمومی مثل مترو و اتوبوس رفت و آمد می کنند، کوله پشتی لپتاپ مناسب تر است.

اما کوله پشتی رسمی نیست و برای استفاده در جلسات رسمی و کسانی که در مکان های سازمانی و اداری رفت آمد دارند و به ندرت لپتاپ را با خود حمل می کنند مناسب نیست و برای این افراد خرید کیف لپ تاپ دستی یا خرید کیف لپ تاپ دوشی انتخاب متداول تری است.

البته کسانی هستند که برای محافظت از لپتاپ از کاور لپ تاپ استفاده می کنند اما توجه داشته باشید که کاور لپ تاپ از خط و خش بدنه لپتاپ محافظت می کند و در برابر ضربه مقاوم نیست و می تواند در کنار کیف لپ تاپ استفاده شود نه به تنهایی. کاور دارای طرح های مختلف و فانتزی است و تنوع بالایی دارد و برای کسانی که عاشق طرح های و رنگ های مختلف هستند مناسب است.

نکات مهم برای خرید کیف لپ تاپ

در زیر مهم ترین نکاتی که باید برای خرید کیف و کوله پشتی لپ تاپ در نظر بگیرید را بررسی می کنیم.

اندازه کیف لپ تاپ

اگر لپتاپ شما 15.6 اینچ است کیفی باید بگیرید که لپ تاپتان کاملا داخل ضربه گیر کیف قرار بگیرد. اگر ضربه گیر با کیفیت نباشد در هنگام ضربه خوردن و افتادن کیف از دستتان ممکن است لپتاپتان آسیب ببیند و اگر لپتاپ شما کوچکتر مثلا 13 یا 14 اینچ باشد ممکن است داخل ضربه گیر کیف های با اندازه بزرگتر، ثابت قرار نگیرد و میتواند باعث بروز مشکلاتی شود. پس برای خرید کیف لپتاپ به سایز لپتاپتان باید دقت کنید.

کیف لپ تاپ دانشجویی

اگر شما دانشجو خوابگاهی هستید شاید داشتن فضایی برای به همراه داشتن دفتر و کتاب یا چند دست لباس (برای دانشجویان خوابگاهی) یک فاکتور اساسی در تصمیم گیری در کنار ارزان بودن برای خرید کیف لپ تاپ دانشجویی، باشد!

اگر دانشجوی کامپیوتر و فنی هستید یا بیشتر روزها لپ تاپ خود را به همراه دارید برای حمل راحت تر و جلوگیری از فشار آمدن به ستون فقرات خود، بهتر است تا از کوله پشتی لپ تاپ برای حمل لپتاپ خود استفاده کنید اما اگر به ندرت (مثلا ماهی یک روز یا در ارائه ها) تنها نوت بوک خود را به همراه می آورید شاید خرید کیف دستی و دوشی لپ تاپ برای شما مناسب تر باشد. اگر هر دو استفاده را دارید خرید کیف لپ تاپ سه کاره که هم به عنوان کوله پشتی، کیف دستی یا کیف دوشی قابل استفاده است را به عنوان یکی از گزینه های خرید مدنظر داشته باشید.

اگر اهل استفاده از پیکسل روی کیف هستید به فضای قابل استفاده برای پیکسل هم دقت کنید که بتوانید کیفتان را زیباتر کنید!

یراق آلات و کیفیت دوخت کیف

کیفیت کیف بستگی به یراق آلات آن دارد، هرچه یراق آلات استفاده شده در ساخت کیف، بهتر باشد، باعث بالا رفتن عمر مفید کیف لپتاپ می شود. کسانی که نگران این هستند که در میحط هایی مثل کتابخانه و کافه و … هنگامی که حضور ندارند کسی سر کیفشان برود می توانند برای خرید، کیف هایی را انتخاب کنند که در یراق آلات استفاده شده برای ساخت آن ها امکان اتصال قفل وجود دارد. کیفیت زیپ، بند کیف، عرق گیر و ضربه گیر حبابی و کیفیت دوخت همه نکات حائز اهمیتی هستند.

کیف های برند معمولا خیلی گران هستند و اگر شما بودجه زیادی ندارید برندهای متفرقه هم برای خرید کیف لپ تاپ نیاز شما را برطرف می کنند اما توجه داشته باشید که در ارگونومی، عرق گیر، کیفیت دوخت، راحتی و کیفیت ضربه گیر کیف های برند بهتر و با کیفیت تر هستند.

خرید عمده کیف لپ تاپ

برای خرید کیف لپ تاپ اصلا تعلل نکنید و با خیال راحت و با دست و دلبازی خرید کنید چون لپ تاپی که داخل کیف میگذارید با توجه به قیمت های الان نیازمند مراقبت خوب است و ارزش هزینه کردن را دارد. سعی کنید کیفی را خریداری کنید که عمر مفید بالایی داشته باشد و با یک بار هزینه کردن تا چند سال خود را بی نیاز از خرید کیف کنید.

اگر به دنبال خرید عمده کیف لپ تاپ با ارزان ترین قیمت هستید، مرکز پخش تکنوسان با تضمین بهترین قیمت خیال شما را از خرید عمده کیف لپتاپ راحت می کند. همکاران گرامی می توانند با مراجعه به صفحه خرید عمده و ارتقا حساب کاربری خود به حساب همکار، قیمت ها را به صورت عمده مشاهده کنند و اقدام به خرید محصولات مورد نظر انجام دهند.

محدوده قیمت (تومان)
0155,000