اکسسوری و گجت

معرفی قاب گوشی فانتزی برجسته (به همراه ویدئو)

معرفی قاب گوشی فانتزی برجسته

لزوم محافظت از بدنه گوشی در مقابل خط و خش و ضربات احتمالی بر کسی پوشیده نیست. چالش اصلی افراد برای خرید قاب گوشی ، انتخاب قاب متناسب با خواسته های و سلیقه هر شخص می باشد.

شاید اولین نکته ای که شما را به خرید قاب های فانتزی مشتاق می کند تنوع طرح های فانتزی آن باشد. در سری قاب های فانتزی برجسته تنوع طرح ها راضی کننده است. از طرح های گرافیکی خاص، لوگو باشگاه های فوتبال گرفته تا طرح های دخترانه و گل گلی! البته توجه داشته باشید که چاپ به صورت برجسته کلی انجام شده و ظرایف طرح قاب برجسته نمی باشد.

معرفی قاب گوشی فانتزی برجسته (به همراه ویدئو)

قاب گوشی فانتزی برجسته از یک پشتی تقریبا با انعطاف کم (و نه شکننده) و کناره های ژله ای تشکیل شده است که از بدنه پشت گوشی در مقابل خط و خش و ضربه های نه چندان قوی محافظت می کند. قاب فانتزی برجسته ، سطح نمایشگر گوشی رو نمی پوشاند که این مسئله باعث شده تا سطح نمایشگر زیر پوشش قاب قرار نگیرد و از تاچ تمام صفحه بهره ببرید. هر چند که برای محافظت از صفحه نمایش در ضربه های احتمالی به صفحه باید به فکر خرید گلس تمام صفحه نیز باشید.

این قاب وزن چندانی به گوشی شما اضافه نمی کند (حدود ۱۵ گرم) . همچنین قاب فانتزی برجسته ضخامت متوسطی دارد نه خیلی نازک و نه خیلی ضخیم. چاپ طرح ها بر روی بدنه به صورت برجسته می باشد که این امر باعث شده تا اصطکاک خوبی بین دست و قاب ایجاد شود و در اصطلاح گوشی از دست شما نلغزد یا سر نخورد.

برای دکمه های کم و زیاد صدا ، قفل صفحه و … پوششی تعبیه شده تا عمر مفید بالاتر رود و در عین حال هم مشکلی در زدن دکمه ها ایجاد نشود. محل قرارگیری پورت های شارژ و هندزفری و خروجی اسپیکر هم به خوبی برش خورده و مشکلی برای دسترسی وجود ندارد.

جمع بندی

در کل اگر به دنبال تهیه قاب گوشی فانتزی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب هستید سری قاب فانتزی برجسته می تواند یکی از انتخاب های شما برای خرید باشد.

این قاب برای گوشی های جدید سامسونگ یعنی A10 , A20 , A30 , A50 , A70 , M10 , M20 و M30 موجود می باشد.

برای آشنایی بیشتر و تصمیم گیری بهتر نیز می توانید ویدئو بررسی قاب گوشی فانتزی برجسته را مشاهده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا