اکسسوری و گجت

هدست بلوتوث دوتایی TWS I8X

چرا هدست بلوتوث TWS I8X

تلفن های همراه یکی از پرمصرف ترین و مهمترین ابزار ارتباطی میان انسان ها به شمار می رود و همه افراد در تمام طول روز موبایل را همراه خود دارند. یکی از متداول ترین کارایی هایی که مردم از گوشی های همراه خود انتظار دارند گوش دادن به موسیقی در طول روز، هنگام رانندگی، پیاده روی و حتی در ساعات پرتنش کاری است. به همین خاطر همراه داشتن هندزفری علاوه بر گوشی همراه یک امر ضروری تبدیل شده است. ضرورت آن به این علت است که فرد بتواند بدون مزاحمت صوتی برای دیگران به موسیقی های مورد نظر خود گوش دهد. این استفاده میتواند در جهت گوش دادن به مطالب درسی یا آموزشی نیز باشد.

هدست بلوتوث TWS I8X

استفاده فراگیر و همه زمانه از هندزفری ها باعث ایجاد دغدغه های دیگری نیز شده است. یکی از مشکلاتی که افراد با این وسیله دارند سیم های بلند و دست و پاگیر آن است که باعث میشود افراد نتوانند در هر زمان و مکان استفاده ی راحتی از آن داشته باشند. همچنین این سیم های نازک و حساس در معرض آسیب  هایی مثل کشیده شدن و پاره شدن قرار دارند. این بود که کمپانی های مختلف از جمله  هیسکا، رومن ، جبرا ، سونی، سامسونگ و اپل اقدام به تولید محصولی جهت رفع این مشکل برآمدند و از هندزفری های وایرلس بلوتوثی رو نمایی کردند. یکی از بهترین مدل های عرضه شده این نوع محصول هدستTWS I8X است.

نگاه کلی 

هدست بلوتوثی

هندزفری TWS I8X با طراحی زیبا در سبک خود از نگاه مخاطب جذاب و کاربردی است و توانسته رضایت و خواسته های مشتریان را برآورده کند. با استفاده از این گجت دیگر مشکلی بابت دست و پاگیر بودن سیم های انواع هندزفری ندارید و می توانید از آن ها حتی حین ورزش کردن به راحتی استفاده کنید. پس اگر فعالیت غالب شما در طول روز بیرون از خانه است این نوع از هندزفری های بلوتوثی پیشنهاد خوبی برای شما می باشد.

همانطور که در عکس بالا مشاهده میکنید در بسته بندی این محصول یه جفت محفظه نگهدارنده با استفاده از کانکتور لایتنینگ عرضه شده که سازگار با کلیه برند ها می باشد. این هدست با وزن 4 گرمی خود قابلیت حمل ساده و راحتی دارد. همچنین دارای یک باکس محافظ است تا بتوانید زمانی که به استفاده از هندزفری خود نیازی ندارید آن را داخل محفظه اش گذاشته و از گم شدن آن جلوگیری کنید. از دیگر قابلیت های کاربردی این باکس ، شارژ کردن ایرفونتان است و مانند پاور بانک برای هندزفریتان عمل می کند.میتوان گفت که یک شارژر کوچک قابل حمل است.

رنگ هندزفری TWS I8X  سفید است و به دلیل  طراحی عالی،حجم کوچک و وزن سبک آن بعد از گذر چند دقیقه دیگر حتی وجود آن را در داخل گوش خود را از یاد میبرید. کیفیت صدای HD و بسیار خوبی را دارد که میتواند از شنیدن نویز ها و صداهای اضافی اطراف تا حد زیادی جلوگیری کند. این محصول نه تنها ایرادات هندزفری های معمولی را برطرف کرده بلکه به کیفیت آن ها نیز افزوده است.

 

قابلیت های جامع

سازگاری

هدست بلوتوث TWS I8X مانند هدست های معمولی قابلیت های پخش موسیقی ، کنترل صدا و موزیک و پاسخگویی به تماس ها را داراست.همچنین دارای راهنمای صوتی می باشد.اما چون این محصول بر خلاف هندزفری های عادی وایرلس است برای استفاده از آن لازم است ایرفون خود را با گوشی یا تبلت مورد نظرتان با استفاده از بلوتوث همگام کنید.این محصول از هر دو سیستم عامل های اندروید و IOS  پشتیبانی می کند.ورژن بلوتوث آن  نسخه 4.1 می باشد.

باتری 

ظرفیت باتری ایین ایرفون 55 میلی آمپر است که میتوان با آن تا 2/5 ساعت موسیقی گوش داد  و برای مکالمه تا 2 ساعت را جوابگو است .مدت زمانی که طول می کشد این محصول شارژ شود یک الی دو ساعت بسته به سرعت شدت جریان متفاوت می باشد .این هدست بلوتوث در حالت استند بای تا 32 ساعت شارژ خواهد داشت.برای شارژ این محصول یک کابل 1 متری ارائه شده که به قسمت پایینی جعبه هدست متصل میشود و آن را شارژ می کند .

برد مناسب

هندزفری بلوتوث دوتایی TWS I8X تا 10 متر فاصله برد دارد .یعنی تا این فاصله  از گوشی خود  همچنان صدا را برای شما با وضوح و کیفیت بالا پخش میکند.

مقایسه 

برای مقایسه این محصول با یک هدست بلوتوثی دیگر میتوان به هدست بلوتوثی IFANS اشاره کرد. این هدست همانطور که در سایت تکنوسان توصیف شده قیمت پایینتری از ایرفون TWS I8X دارد. اما از تفاوت هایی که میتوان به آن اشاره کرد طراحی و حجم کوچکتر و ظریف تره مدل TWS I8X نسبت به مدل IFANS است.

 

در عکس زیر می توانید تفاوت اندازه این هدست را با سایر مدل ها مشاهده کنید.

مقایسه هدست بلوتوثی

ویژگی های محصول :

  • قابلیت پخش موسیقی و کنترل صدا
  • راهنمای صوتی
  • بلوتوث نسخه 4.1
  • وزن 4 گرم
  • سازگار با اندروید و IOS
  • برد 10 متر
  • ظرفیت باتری 55 میلی آمپر
  • رنگ سفید
  • کابل 1 متر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا