می همراه، پشتیبان mi های شما

آدرس گارانتی Xiaomi

معرفی شیاومی Xiaomi

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته شد و در ابتدا با رشد سر سام آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورد و با گسترش در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد.

در پایان سال ۲۰۱۴ شیائومی بودجه‌ای در حدود ۱٫۱ میلیون دلار داشت که باعث افزایش ارزش سهام مجموعه تا ۴۵ بیلیون دلار شد. کمپانی شیاومی با تولید محصولات هوشمندی مانند، هدفون، تی وی باکس، اسپیکر، تصفیه‌کننده، پلوپز، روتر، دوچرخه، دوربین، اسکوتر، هدست واقعیت مجازی، مسواک هوشمند، پاور بانک، و … بر پیشرفت در بازار تکنولوژی تمرکز کرده است. این کمپانی به ایجاد ارتباط با مخاطبینش از طریق شبکه‌های اجتماعی معتقد است که در این پروسه به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کرده است. برای اشنایی بیشتر با محصولات این شرکت به وب سایت رسمی شیاومی Xiaomi مراجعه کنید.

آدرس گارانتی Xiaomi

می همراه

شرکت رایانه همراه کیان با برند تجاری می همراه تنها نماینده رسمی شیاومی در ایران می باشد. شرکت رایانه همراه از سال ۱۳۷۹، تحت شماره ۱۹۱۰۷۴، در زمینه فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های الکترونیکی از قبیل لپ تاپ، موبایل، تبلت، لوازم جانبی و گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه محصولات فعالیت داشته است.

شرکت رایانه همراه همواره در تلاش بوده است تا بتواند جزو پنج برند محبوب در ذهن مشتریان در ایران باشد و این شرکت توانسته که تنها در مدت پنج سال به این مهم دست پیدا کند وبا داشتن نمایندگی های برند های محبوب در این زمینه از قبیل شرکت سازگار، شرکت Readingtone HP، شرکت Asus، و شرکت Almasa توانسته است به یکی از محبوب ترین برند ها در سراسر کشور تبدیل شود.

هم چنین این شرکت در جهت گسترش فعالیت های خود این شرکت در سال ۲۰۰۷ شرکتی را تحت نام Mobile Computing FJE را در کشور امارات تاسیس کرد و پس از آن با پیشرفت روز افزون کسب وکار شرکت دیگری را در سال ۲۰۰۹ در کشور سوئد با نام Sweden International Business Group AB تاسیس کرد که به صورت فعالانه در حال فعالیت می باشند.  برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی شرکت می همراه مراجعه کنید.

تهران

تهران ابتدای میرداماد مجتمع پایتخت برج آ طبقه دهم واحد ۱۰۰۳ – مرکز خدمات و پشتیبانی شرکت رایانه همراه

تلفن ۷/۲۴ می همراه  : ۰۲۱۸۸۶۵۳۰۶۳

تلفن گویای گارانتی-فنی : ۰۲۱۸۸۷۹۹۸۷۷ (داخلی ۱۰۵ – ۱۲۲ – ۱۲۶)

ساعت کاری بخش پشتیبانی سایت و فنی (گارانتی) شرکت از ۱۰ الی ۱۸ می باشد.

دقت فرمائید که در مواقع مورد نیاز، می‌توانید برای راه‌اندازی و تعمیر کالا، به دفتر خدمات پس از فروش این شرکت، مراجعه فرمائید.

تلفن بخش گارانتی : ۸۸۶۵۲۷۷۱-۰۲۱ داخلی ۱۲۲ و ۱۲۶

ساعت کار پذیرش و پاسخگویی : ۱۰ الی ۱۸

شایان ذکر است که کارشناسان، در صورت لزوم برای راهنمایی بهتر شما، از طریق بخش پشتیبانی (چت آنلاین) و آموزش وب سایت ، پاسخگویی تلفنی و حضوری آماده ارائه خدمات به شما مشتریان محترم خواهند بود. همچنین قبل از مراجعه حضوری حتما با بخش فنی هماهنگی تلفنی انجام دهید.

شرایط گارانتی شرکت می همراه

گارانتی ۱۸ ماهه می همراه و خدمات پشتیبانی آنلاین در خصوص نحوه راه‌اندازی محصولات ارائه می‌شود.

برای تشخیص گارانتی اصلی می همراه به موارد زیر توجه فرمایید:

– لیبل کد QR می همراه، روی پکیج محصولات درج می‌گردد ، شامل لوگوی می همراه، کد QRی که شما را به شماره تلفن می همراه (۸۸۶۵۳۰۶۳) رهنمون می‌سازد، و نشانی اینترنتی mihamrah.com است و در این لیبل، هیچگونه جابجایی، اضافه یا کسر حروف وجود ندارد.

– لیبل گارانتی می همراه بر روی خود محصول درج می‌شود. لیبل گارانتی شامل شماره سریال گارانتی لوگوی می همراه، نشانی اینترنتی mihamrah.com، متن «با گارانتی می همراه اصل بخرید» و عبارت «ORIGINAL» با حروف بزرگ لاتین است.

– لیبل می همراه دارای ۴ خط برش بوده که با لمس، قابل تشخیص است.

– اگر لیبل محصول خریداری‌شده‌ی شما مغایر با هرکدام از موارد فوق باشد، محصول مورد نظر مشمول گارانتی می همراه محسوب نمی‌گردد.

-حداکثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت میباشد.

-آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش رایانه همراه از طریق ایمیل یا بخش تماس سایت اطلاع داده شود.

-گارانتی محصولاتی که قبل از ۳۰ اسفند سال ۱۳۹۵ خریداری شده‌اند، ۱۲ ماهه بوده و گارانتی محصولاتی که از ۱ فروردین ۱۳۹۶ به بعد تهیه شده‌اند، ۱۸ ماهه است.