همه چــیز از یــک نیــاز شـــروع شــد!
It all started with a need !!

داستــان تکنــوسـان ...
همه چیز از یک نیاز شروع شد. نیاز به خرید بازه متنوعی از کالا که وقت و انرژی زیادی رو از همه می گرفت. اگه مغازهدار بودی باید یا مغازه رو تعطیل میکردی و یا میسپردی دست شاگرد و خودت راه میوفتادی دنبال خرید کالا از این مغازه به اون مغازه. مشکلات ارسال بار و جور نبودن اجناس و بالا زدن قیمتها تو فاکتور که جای خود! تازه این برای کسایی بود که تهران یا شهرهای بزرگ زندگی می کردند و دسترسی به بازار براشون آسان تر بود.
همینجا بود که جرقه ای توی ذهن ما شکل گرفت!
ی میشد اگه یه سایتی بود که کل کالاهایی رو که یک مغازهدار نیاز داره کنار هم موجود داشته باشه و قبل از خرید قیمت همکاری رو بشه دید و با بقیه جاها مقایسه کرد؟! <br /> با یهکمی سرچ متوجه شدیم که مثل اینکه قبل از ما هم یه سری افراد این ایده به ذهنشون رسیده و سایتها و کانالهای فروش همکار لوازم جانبی رو راهاندازی کردن. اما با کمی چک کردن میتونستی ببینی که چه ضعفهایی دارن و چه بهبودهایی میشه داد. پس هدف مشخص شد.
حرفـی بـرای گفتن در تجارت الکترونیـک
در سال 1385 با سرمایه اندکی شروع کردیم و حالا این عددها، سهم بزرگ ما از بازار تجارت الکترونیک را نشان میدهد.
بزرگترینسایت پخش عمده
ساخت بهترین و بزرگترین سایت پخش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ایران <br /> استارت کار زده شد. سایت که شروع به کار کرد، نیش و کنایههای همکارها شروع شد. مگه کسی هم اینترنتی خرید میکنه. پولتون رو دور نریزید. بچهبازی که نیست و …
اما هیچکدوم از این نظرات منفی باعث نشد که دلسرد بشیم. تلاش کردیم و تلاش کردیم. تا ماهها سودی که نداشت هیچ حتی سایت هزینه خودشو هم بازده نداشت. اما ما به مسیرمون ایمان داشتیم و بعد از کلی مشکلات ، کم کم داشتیم به اهدافمون میرسیدیم. مغازهدارهایی که از شهرهای مختلف تماس میگرفتن و نحوه آشنایی با مجموعه رو از طریق سایت اعلام میکردن. این فیدبکها انرژی مثبتی بود تا بیشتر تلاش کنیم. انقدر تلاش کردیم که تونستیم بشیم بهترین سایت خرید عمده لوازم جانبی ایران. به این سطح هم قانع نبودیم. هر روز سعی میکردیم مشکلات رو پیدا کنیم و راهکارهایی برای بهبود پیاده کنیم. تنوع کالایی رو بالا ببریم و … . دیگه با نزدیکترین رقیبمون تو سایتهای خرید عمده اختلاف قابل توجهی گرفته بودیم. اما ما به سطح فعلی قانع نموندیم و شروع کردیم به یک ماجراجویی جدید.
بزرگترینسایت پخش عمده
راه اندازی بخش فروش یوزر <br /> تا قبل از این تمام تمرکز ما فقط فروش همکاری و عمده بود. اما حالا دنبال یک چالش سختتر با رقبایی سختتر بودیم. باید با حفظ کیفیت موجود و راضی نگه داشتن همکاران و مغازه دارها سایت رو به سمتی میبردیم که بتونه تو همه فاکتورها با سایتهای معروف بازار آیتی رقابت کنه.
دوباره آیه یاس خوندنها شروع شد: تا وقتی دیجی کالا هست کی از شما خرید می کنه؟ میدونید چقدر دردسر داره؟ و …. اما ما همیشه از چالش استقبال میکنیم. معتقدیم سختی کاره که باعث پیشرفت میشه. البته تو این راه تمام تلاشمون اینه که نه تنها سطح کیفیت خدمات عمده پایین نیاد بلکه با اضافه شدن کالاهای برند و یوزرپسند به سایت و ایجاد گردش، سبد کاملتری برای خرید رو در اختیار همه قرار بدیم. ما قرار نیست توقف کنیم اما همیشه مشکلات وجود خواهند داشت. ممنون میشیم که تو این راه شما هم راهنمای ما باشید.


به بازارگاه خوش آمدید!
در 10 سال اول، فقط به شکل خردهفروشی آنلاین فعالیت میکردیم و دیجیکالا تنها فروشنده در وبسایت خود بود. اما از سال 1396 مدل کسبوکارمان را به بازارگاه (Marketplace) تغییر دادیم. حالا دیجیکالا هیچ تفاوتی با 150 هزار فروشنده دیگر در این وبسایت ندارد و همه در کنار هم فعالیت میکنند. در آینده میخواهیم یک میلیون کسبوکار ایرانی را به بازار 200 میلیون نفری منطقه وصل کنیم.ندارد و همه در کنار هم فعالیت میکنند. در آینده میخواهیم یک... <br /> میلیون کسبوکار ایرانی را به بازار 200 میلیون نفری منطقه وصل کنیم.
فروشنده تکنوسان شوید
همه چیز از یک نیاز شروع شد. نیاز به خرید بازه متنوعی از کالا که وقت و انرژی زیادی رو از همه می گرفت. اگه مغازهدار بودی باید یا مغازه رو تعطیل میکردی و یا میسپردی دست شاگرد و خودت راه میوفتادی دنبال خرید کالا از این مغازه به اون مغازه. مشکلات ارسال بار و جور نبودن اجناس و بالا زدن قیمتها تو فاکتور که جای خود! تازه این برای کسایی بود که تهران یا شهرهای بزرگ زندگی می کردند و دسترسی به بازار براشون آسان تر بود.