اخبار فناوری

همه چیز درباره جشنواره پرووان، از آغاز تا قرعه کشی جوایز

چندی پیش در تکنوسان شاهد جشنواره فروش محصولات پرووان بودیم که با هدف برقراری تعامل بیشتر همکاران گرامی با محصولات این برند محبوب صورت گرفت. پرووان  (ProOne) را می توان یکی از پرطرفدارترین برند ها در زمینه لوازم جانبی موبایل در بازار ایران دانست که به لطف ارائه محصولات اقتصادی و خوش ساخت، جایگاه ویژه ای در میان مغازه داران دارد. 

جشنواره پرووان، آنچه گذشت…

جشنواره ۲۰ روزه پرووان به کاربران امکان کسب امتیاز از طریق خرید محصولات این برند را می داد. این رویداد به صورت اختصاصی برای کالاهای برند پرووان برنامه ریزی و اجرا شد. در ادامه مروری پیرامون این رویداد خواهیم داشت.

جشنواره محصولات پرووان در تکنوسان

امتیاز گیری به چه صورت بود؟

به طور کلی امتیاز گیری در این طرح با خرید های ۱ میلیونی شروع می شد و با خرید های بیشتر می توانستید شانس بیشتری برای شرکت در قرعه کشی بدست آورید. خوشبختانه تنوع بالای محصولات پرووان، سهولت لازم برای شرکت در قرعه کشی را فراهم می کرد و کاربران می توانستند از بین ده ها محصول به انتخاب بپردازند. مدت زمان ۲۰ روزه نیز فرصت کافی برای انتخاب محصول مورد نظر در اختیار همکاران قرار می داد.

و اما جوایز…

پس از امتیاز گیری و دریافت شانس نوبت به مهم ترین بخش این رویداد یعنی جوایز می رسید. برای مهم ترین بخش جشنواره پرووان پنج گوشی گلکسی A11، دو گوشی شیائومی Note 8 Pro، و ده عدد ساعت هوشمند لنوو Lenovo S2 در نظر گرفته شده بود که هدیه ای ناچیز برای همراهان همیشگی تکنوسان و همکاران گرامی تلقی می شد.

قرعه کشی به چه صورت برگزار شد؟

قرعه کشی با حضور نماینده رسمی پرووان انجام شد و به صورت زنده در لایو صفحه اینستاگرام تکنوسان قابل مشاهده بود. تمامی امتیاز های جمع آوری شده به صورت تصادفی جداسازی شدند و نتیجه به دست آمده برنده های خوش شانس این رویداد را نمایش می داد. پس از اتمام قرعه کشی، با برندگان تماس گرفته شد و هماهنگی های لازم برای اهدای جوایز انجام شد.

قرعه کشی جوایز جشنواره پرووان

در لایو تکنوسان دیگر چه گذشت؟

لایو مذکور اولین لایو تکنوسان محسوب می شد و در نهایت میزبان حدود ۴۰۰ نفر از همراهان همیشگی این مجموعه شد. علاوه بر قرعه کشی، لایو تکنوسان میزبان رویداد های دیگری از جمله توضیحات نماینده فروش پرووان و در نظر گرفتن جشنواره هایی در آینده بود. در آخر به پاس قدردانی از همراهی کاربران، برای همراهان تکنوسان در لایو اینستاگرام نیز ۵ عدد پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پرووان در نظر گرفته شد. این پاوربانک ها پس از اتمام لایو به  صورت تصادفی به همراهان تکنوسان تقدیم شدند.

جشنواره پرووان، شروعی برای ادامه مسیر

جشنواره پرووان به نوعی اولین پروموشن خرید تکنوسان محسوب می شد و می توان آن را شروعی برای مسیر جشنواره ها و قرعه کشی های متنوع دانست. تکنوسان همیشه به پاس قدردانی از همراهی همکاران و مشتریان خود، رویداد های خاصی را در نظر خواهد گرفت و در مناسبت های مختلف، جشنواره های مشابهی را برگزار خواهد کرد. از اینکه همواره با ما همراه هستید سپاسگزاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا