اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

قاب گوشی شیائومی

یکی از محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین برندها در دنیای فناوری و گجت های هوشمند، بدون شک شیائومی است. گوشی ‌های این نام با طراحی زیبا و عملکرد قابل قبول خود، به سرعت جایگاه خود را در بازارهای جهانی گسترش داده‌ و به یکی از پرفروش ترین برندهای تلفن همراه تبدیل شده اند. با گسترش تقاضا برای خرید گوشی های شیائومی، تولید قاب و محافظ صفحه نمایش گوشی برای این برند نیز افزایش یافت. با خرید قاب گوشی شیائومی علاوه بر محافظت از دستگاه خود در برابر ضربه‌، خط و خش‌، گرد و غبار و سایر خطرات روزمره می توانید گوشی خود را به یبک و سیاق خودتان شخصی سازی کنید. 

انواع قاب گوشی شیائومی

برای انتخاب و خرید بهترین قاب گوشی شیائومی برای موبایل خود بهتر است در ابتدا با انواع گارد، قاب و کاور شیائومی آشنا شوید و با توجه به نیاز خود یکی از انواع قاب موجود را خریداری کنید (البته متاسفانه در برخی مدل های گوشی خصوصا قدیمی یا خیلی خاص، بازه انتخابی محصول بزرگی برای خرید ندارید). در ادامه چند مورد از انواع معروف کاورهای شیائومی را معرفی خواهیم کرد :

قاب فانتزی شیائومی

قاب گوشی شیائومی

قاب فانتزی شیائومی یکی از پرفروش ترین قاب های مخصوص گوشی Xiaomi است. قاب دخترانه گوشی شیائومی و قاب فانتزی شیائومی پسرانه از محبوب ترین طرح های موجود در بازار هستند. کاورهای فانتزی علاوه بر این که از بدنه پشتی گوشی شما در مقابل خط و خش محافظت می کنند، ظاهر زیبا و جذابی نیز به موبایل شما می دهند. قیمت ارزان و مناسب قاب های فانتزی این اجازه را به شما می دهد که حتی چندین طرح مختلف قاب که مورد پسند شما قرار گرفته است را خریداری کنید. البته عدم محافظت از گوشی (در اکثر مدل های قاب فانتری) در ضربه های شدید احتمالی را می توان نقطه ضعف قاب های طرح دار و فانتزی دانست.

قاب سیلیکونی شیائومی

قاب های سیلیکونی جزو انواع قاب های با کیفیت بازار به شمار می روند و به دلیل همین کیفیتشان معمولا قیمت بالاتری نسبت به انواع قاب دارند. بنابراین اگر گوشی شیائومی دارید و به دنبال یک قاب خوش استایل و با کیفیت هستید، شاید بهترین گزینه برای شما قاب سیلیکونی شیائومی باشد.

قاب ضد ضربه و 360 درجه شیائومی

خرید قاب گوشی شیائومی

اگر هدفتان از خرید قاب گوشی شیائومی افزایش امنیت و محافظت از گوشی است، ما به شما انواع قاب ضد ضربه شیائومی را پیشنهاد می کنیم که تمام ابعاد و زوایا گوشی را پوشانده و همچنین در برابر افتادن و وارد شدن ضربه به گوشی مانع از آسیب دیدن گوشی می شود. از نظر قیمتی هم این نوع قاب ها تقریبا قیمت بالاتری نسبت به قاب های فانتزی و معمولی دارند.

سایر انواع قاب های شیائومی

شما می توانید با توجه به کاربرد یا سلیقه خود از بین کاور سیلیکونی، شفاف، گارد 360 درجه و ضد ضربه، قاب و کیف کلاسیک و چرم، قاب آینه ای، الماسی و هولوگرامی (براق)، قاب مگنتی یا قاب های فانتزی و طرح دار، محصول مورد نظر خود را پیدا کرده و خرید قاب گوشی شیائومی خود را انجام دهید. 

خرید قاب گوشی شیائومی از تکنوسان

تکنوسان به عنوان یک فروشگاه معتبر و معروف، مجموعه‌ ای بزرگ و گسترده از انواع قاب و کاور گوشی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. از قاب های فانتزی و طرحدار با رنگ های گوناگون و طرح های متفاوت گرفته تا HDقاب های ضد ضربه و 360 درجه با محافظت بالا و قیمت مناسب همه در دسته بندی قاب گوشی شیائومی یافت می شود. قاب هایی که توسط تکنوسان عرضه می ‌شوند، با استانداردهای کیفیتی بالا سازگاری دارند. همچنین اگر مغازه دار بوده و به دنبال خرید عمده قاب گوشی شیائومی هستید، می توانید با مراجعه به صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و ثبت نام در سایت به قیمت های همکاری دسترسی داشته باشید.

محدوده قیمت (تومان)
095,000