اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

پاور بانک فست شارژ

یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که دائما در حال جا به جایی بوده و به صورت مداوم با گجت های الکترونیکی مختلفی نظیر گوشی همراه، ساعت هوشمند، تبلت و ... سر و کار دارند، خرید پاوربانک فست شارژ است. با وجود یک پاوربانک فست شارژ، می توان دستگاه ‌های الکترونیکی را با سرعت بیشتر و در مقابل در بازه زمانی کمتری شارژ کرد. پاوربانک فست شارژ در مواقع اضطراری به خوبی به کمک آمده و زمان کمتری را برای شارژ گوشی همراه، تبلت، ساعت هوشمند و ... از شما می گیرد. اما برای خرید پاوربانک فست شارژ لازم است چه مواردی را بررسی کنیم؟ فناوری های تعبیه شده در این شارژرهای پرتابل چیست؟ قیمت پاوربانک فست شارژ به چه عواملی وابسته است؟ 

تفاوت پاوربانک فست شارژ با پاوربانک معمولی!

سرعت شارژ شدن گجت های الکترونیکی مختلف نظیر گوشی های همراه، تبلت، ایرپادز و ... با توان خروجی شارژر، ارتباط مستقیمی دارد. هرچه توان قابل ارائه بالاتر باشد به تبع سرعت شارژ نیز بالاتر خواهد بود. از تفاوت های عمده پاوربانک های فست شارژ و پاوربانک های معمولی قابلیت ارائه توان بالاتر و جریان و ولتاژهای متفاوت و متناسب با نیاز دستگاه متصل شده می باشد.

با خرید پاوربانک فست شارژ می توان از مزایای بزرگی همچون صرفه جویی در زمان و افزایش سرعت شارژ گوشی بهره مند شد. پاوربانک فست شارژ نسبت به پاوربانک معمولی قیمت بالاتری داشته و به دلیل ارائه جریان و ولتاژی بالاتر گرمای بیشتری نیز تولید می کند. نباید فراموش کرد که همه دستگاه های الکترونیکی از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کنند و پیش از خرید پاوربانک فست شارژ لازم است پشتیبانی و یا عدم پشتیبانی گجت هوشمند خود را بررسی کرد.

ویژگی های مهم برای خرید پاوربانک فست شارژ 

عوامل متعددی هستند که در هنگام خرید پاوربانک فست شارژ لازم است مورد بررسی قرار گیرند؛ به تعدادی از مهمترین ویژگی هایی که لازم است هنگام خرید پاوربانک فست شارژ به دقت مورد بررسی قرار گیرند، در ادامه اشاره خواهد شد :

اندازه

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید پاوربانک فست شارژ لازم است مورد بررسی قرار گیرد، اندازه و ابعاد این محصول است. از آن جا که این وسیله به صورت دائم قرار است همراه شما باشد؛ لازم است اندازه ای معقول را یدک بکشد و ابعادی قابل حمل داشته باشد. اگرچه نمی توان منکر این موضوع شد که اندازه یک پاوربانک فست شارژ ارتباط مستقیمی با ظرفیت آن داشته و با افزایش ظرفیت به تبع ابعاد و اندازه محصول نیز افزایش می یابد.

وزن

با مطالعه پاراگراف فوق، قطع به یقین دلایل اهمیت مطالعه و بررسی وزن محصول نیز آشکار است. وزن پاوربانک فست شارژ نیز وابسته به ظرفیت محصول بوده و با افزایش ظرفیت، وزن آن نیز افزایش می یابد. اگر از آن دست افرادی هستید که یک الی دوبار در روز برای شارژ گوشی خود به پاور بانک احتیاج پیدا خواهید کرد؛ توصیه می شود بین مدل های پاوربانک فست شارژ 10000 و 15000 میلی آمپری خرید خود را انجام دهید.

شکل

از دیگر مواردی که لازم است برای خرید پاوربانک فست شارژ به آن توجه داشت؛ شکل محصول است. اگرچه غالب مدل های این دسته بندی در قالب شکل مکعب مستطیل ساخت می شوند، اما هستند مدل هایی که اشکالی مخروطی و یا طرح های فانتزی دارند. از آنجا که این محصول پرتابل بوده و دائما با شما خواهد بود، معقول تر است شکلی جمع و جور را برای خرید انتخاب کرد.

پورت ورودی و خروجی محصول

جز در مواردی که هدف از تحقیق، خرید پاوربانک وایرلس فست شارژ است؛ لازم است پورت های ورودی و خروجی پاوربانک فست شارژ به دقت بررسی شود. تعداد پورت ها و نوع آن ها تاثیر مستقیمی روی انتخاب و خرید پاوربانک فست شارژ دارند. متداول ترین نوع پورتی که در پاوربانک های فست شارژ به چشم می خورد، پورت تایپ سی (Type-C) است. عموما این پورت ضمن ارائه شدت جریان و ولتاژ خروجی مناسب از فناوری های محافظتی مختلفی نیز پشتیبانی می کند.

فناوری های فست شارژ قابل پشتیبانی 

Quick Charge، Power Delivery، Super Charge و ... از معروف ترین و مهم ترین فناوری های فست شارژی هستند که عموما در پاوربانک ها یافت می شوند. برای خرید پاوربانک فست شارژ لازم است به حضور این فناوری ها دقت کرده و تطابق این فناوری ها با گجت های هوشمند خود را چک کرد.

قیمت پاوربانک فست شارژ

پر واضح است که هزینه خرید پاوربانک شارژ سریع بیشتر از پاوربانک ‌های معمولی است، اما به دلیل مزایایی که به این مدل از پاوربانک ها ارائه می ‌دهند، ارزش افزوده قابل توجهی دارد. این پاوربانک ها به زمان شارژ کمتری نیاز داشته و عموما در ظرفیت های بالا عرضه می شوند. به همین دلیل، خرید پاوربانک سریع به عنوان یکی از بهترین انتخاب ‌ها در بازار پاوربانک ‌ها محسوب می ‌شود.

خرید پاوربانک فست شارژ از تکنوسان

فروشگاه اینترنتی تکنوسان می تواند بستر مناسبی برای خرید پاوربانک فست شارژ باشد. تکنوسان با داشتن مجموعه کاملی از انواع پاوربانک فست شارژ طیف وسیعی از سلایق را پوشش داده و با قیمتی مناسب و گارانتی معتبر به فروش گذاشته است. همچنین اگر به دنبال خرید انواع پاوربانک فست شارژ به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان خرید عمده پاوربانک را انجام دهید. برای خرید عمده تنها کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تایید حساب کاربری به راحتی خرید خود را انجام دهید.