راهنمای مشاهده فاکتورهای فروش همکاران

ضمن عرض خسته نباشید حضور همکاران گرامی و قدردانی بابت انتخاب تکنوسان، در نظر داشته باشید جهت مشاهده فاکتور نهایی و پرداخت صورتحساب از قسمت “اکانت من” واقع در قسمت کناری سبد خرید وارد منوی “سفارش ها” شده و آخرین وضعیت تمامی سفارش ها را مشاهده نمایید.

نمایش وضعیت “در انتظار بررسی” به معنای ثبت سفارش توسط شما بوده و سفارش مراحل اولیه خود را طی خواهد نمود، در ادامه بعد از ارسال سفارش برای جمع آوری، وضعیت سفارش به “در حال انجام” تغییر خواهد کرد که بیانگر جمع آوری سفارش شما توسط پرسنل تکنوسان می‌باشد.

همچنین به محض تکمیل فاکتور، وضعیت سفارش به “تکمیل شد” تغییر وضعیت داده و آماده پرداخت می‌شود. شایان ذکر است تمامی “تغییر وضعیت ها” توسط ایمیل و پیامک به اطلاع شما خواهد رسید. در ادامه برای مشاهده مبلغ نهایی فاکتور، مجددا از گزینه سفارش ها وارد منوی “فاکتور شده” شوید تا مبلغ قابل پرداخت سفارش خود را مشاهده کنید.

راهنمای مشاهده فاکتورهای فروش همکاران

در اینجا مبلغ کل که مبلغ سفارش شماست به همراه میزان بدهکاری یا بستکاری شما که از قبل در حسابداری به ثبت رسیده نمایش داده می‌شود تا مبلغ قابل پرداخت شما مشخص شود.

بعد از واریز مبلغ سفارش به شماره کارت مندرج در صفحه، کافیست تا اطلاعات پرداخت خود را در فرم موجود در همان صفحه وارد کرده و تصویر رسید پرداختی را در قسمت “عکس رسید پرداخت” وارد نمایید. (توجه نمایید در این فرم اطلاعات رسید مثل تاریخ و ساعت پرداخت درج می‌شود و نه اطلاعات زمان حال). بعد از ثبت رسید پرداختی و بررسی همکاران، وضعیت رسید ها به حالت “تایید شده” که نشانه تسویه فاکتور است و “رد شده” که بیانگر عدم واریز مبلغ به دلایل مختلف به حساب تکنوسان است تغییر پیدا می‌کند.

در انتها بعد از تسویه، وضعیت سفارش به “ثبت در حسابداری” تغییر پیدا کرده و آماده ارسال می‌شود که به محض ارسال نیز توسط پیامک اطلاع رسانی شده و بعد از تحویل به پست، تیپاکس یا باربری وضعیت سفارش به “ارسال شد” تغییر پیدا می‌کند. جهت مشاهده دقیق تر جزییات، به فیلم آموزشی زیر توجه نمایید. قدردان حضورتان هستیم.

ویدئو راهنمای مشاهده فاکتور فروش

28 دیدگاه برای راهنمای مشاهده فاکتورهای فروش همکاران ثبت شده است

    1. اگر درگاه پرداخت ایجاد بشه خیلی بهتر میشه که ما واریزهامونو میریزیم بدون در دسر .البته که گرفتن درگاه مشکلات زیادی داره

  1. سلام از اینکه دیگه نمی‌خواد به تلگرام رفت خوب شده ولی من برای واریز با بانک ملت راحت تر هستم اگر هر بار بانک تغییر کند خوب نیست اگر در مورد این هم راه حلی باشه که خوب است ممنون

  2. تکنوسان نگو لا بگو برا هر درد ، یه درمون بگو . آقا ما مغازه دار ها یه مشکل خیلی خیلی بزرگ داریم میدونین چیه ؟ دی جی کالا !!!! طرف میاد فلش بخره اول میزنه دی جی کالا قیمت رو میبینه میگه نمیخوام یا اسپیکر یا هرچی !!! چیکار کنیم؟؟

  3. یه مشکل خیلی بزرگ هم داریم ، سفارش رو جمع میکنین شماره کارت ۱ یا ۲ نفر رو بدین هر بار یه شماره کارت میدین ، یه شماره کارتی بدین اسم و فامیلی راحت داشته باشه مرسی ممنون

  4. سلام
    چرا درگاه پرداخت شتابی آنلاین نمیزارین دوستان؟
    اینجوری برای پرداخت دردسر بیشتری هست.هر سری باید به بانک مراجعه کرد یا که سقف کارت به کارت رو باید بریم بانک تغییر بدیم.

  5. درود.
    اشاره ای به سفارشاتی که توسط پیک خودتون ارسال میشد و درب فروشگاه تسویه میشد نکردین؛
    تکلیف کسانی که هنگام تحویل کالا هزینه رو پرداخت میکنن چی میشه؟

    1. سلام
      همکارانی که تسویه حساب رو بعد از تحویل سفارششون انجام میدادن هنوز هم روال قبلیه، شما میتونید فاکتور های خودتون رو توی سایت ببینید و از طریق پشتیبانی آنلاین سایت یا تلگرام تایید سفارشتون رو اعلام کنید که براتون ارسال بشه

  6. یک کاری میکردن این فاکتورها ک با فاصله زمانی کم زده میشه یک روز دو روز میشد یکجا بشه خیلی خوب بود بعد واریز میشد دو فاکتور با هم بیاد..

  7. سلام.
    تشکر.
    اگر از ابتدا همین کار را می کردید و توسط تلگرام نبود بهتر بود‌.
    ولی بهتره برای اطلاع از تغییر رویه سفارشات ابتدا به تمام مشتریان قبلی و اعضا اطلاع رسانی می شد.

  8. با سلام .معمولا خرید از سایت و پرداخت انلاین برای صرفه جویی در زمان و سهولت خرید ایجاد شده که با این روند انگار میخوای از بانک ملت وام بگیری .واینکه هر بار اسم دریافت کننده وجه تغییر میکنه . هیچ وقت هم که سبد خرید با موجودی انبار یکی نیست یعنی اخرش باید چند کالا رو با یه کرایه دیگه از جای دیگه تهیه کنی .با تشکر

  9. بنظرم لقمه رو دور سر چرخوندنه،شما که اینقدر زحمت کشیدید یه کاری میکردید ک مثل سایتای دیگه پرداخت انلاین داشته باشه،نکه ما بریم کارت به کارت کنیم مثل عهد بوق بعد عکسشو اپلود کنیم رو سایت🙄

  10. لطفا از دوستان بخش گارانتی بخصوص پیک هاتون بخواین تو ارسال اجناس ب شرکت ها دقت کنند تا امانات مردم رو له تحویلشون ندن. مثل هارد من ک رفت واسه ایراد جزءی له و لورده وبه صورت ضایعاتی تحویلم دادین. با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *