اکسسوری و گجت

بررسی مشخصات می بند 9؛ آیا مچ بند جدید شیائومی ارزش خرید دارد؟

شیائومی به عنوان یکی از غول‌های فناوری چینی امسال هم از نسل جدید مچ بند سلامتی خود با نام می بند ۹ رونمایی کرد. این محصول جدید نیز به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مچ بند‌های جهان تبدیل شده و توانسته با قیمت بسیار مناسب قابلیت‌های جذاب همراه با امکانات متنوع را به کاربران ارائه کند. شیائومی در سال‌های اخیر تنها به تغییرات نرم‌افزاری در سری می‌بند توجه داشته است. اما محصول جدید این کمپانی به نام شیائومی بند ۹ همراه با ویژگی‌ها و موارد مختلفی برای پایش سلامتی بوده که در این مقاله از تکنوسان مگ قصد داریم به آن بپردازیم. در صورتی که شما نیز علاقمند به بررسی مشخصات می بند 9 هستید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بررسی می بند 9

یکی از ویژگی‌های مچ بند‌های سلامتی شیائومی قیمت بسیار منصفانه آن است. این موضوع باعث شده تا این سری از محصولات کمپانی شیائومی به عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مچ بند‌های جهان به شما روند. البته مدل‌های مربوط به سری‌های ۸ و ۷ بند شیائومی تنها با تغییرات نرم‌افزاری همراه بوده و این کمپانی اخیراً در مدل پرو می‌بند ۸ اقدام به ارائه نمایشگر بزرگتر و امکاناتی از قبیل جی پی اس مستقل کرده است. اما محصول جدید شیائومی دارای یک صفحه نمایش امولد رنگی همراه با رزولوشن بالا و کیفیت عالی است که می‌تواند تجربه بصری کاربران را به شکل خارق‌العاده تغییر دهد.

اگر علاقمند به محصولات شیائومی و مشخصات مچ بند می بند 9 هستید، این مچ بند فوق‌العاده می‌تواند تجربه دید بهتری را در هر شرایط نوری برای شما فراهم کند. زیرا قابلیت تنظیم خودکار روشنایی و نمایشگر همیشه روشن در این دستبند به راحتی کلیه اعلان‌های تماس، برنامه‌های مختلف و پیام‌ها را روی صفحه نمایش به شما نشان می‌دهد.

از دیگر ویژگی های شیائومی می بند 9 عمر باتری بسیار بالای آن است. تنها با یک بار شارژ کامل می‌توانید از این محصول به مدت ۳ هفته استفاده کنید. البته در صورت استفاده از صفحه نمایش همیشه روشن، این زمان به دو هفته کاهش پیدا می‌کند. با این حال عمر باتری آن برای استفاده مداوم و روزانه کاربرانی نظیر ورزشکاران بسیار مناسب است.

طراحی می‌بند و مشخصات شیائومی mi band 9

شیائومی بهبود‌هایی را در طراحی و صفحه نمایش این محصول ایجاد کرده است. می‌بند ۹ قرار است با چهار رنگ رز گلد، مشکی، آبی و نقره‌ای عرضه شود. بنابراین کاربران می‌توانند در کنار مشخصات می بند 9 انتخاب بهتری در بین رنگ‌های آن داشته باشند. البته بند‌های مد روز برای تکمیل رنگ‌های این دستگاه به عنوان یک لوازم جانبی شیک به بازار عرضه خواهد شد. اسمارت بند جدید شیائومی از نظر بصری چندان فاصله‌ای با مدل‌های قبلی نداشته و همان نمایشگر بیضی شکل آن، این بار نیز مشاهده می‌شود. البته این بار صفحه نمایش همیشه روشن این دستگاه با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت و نرخ رفرش ۶۰ هرتز است و می‌تواند از ۲۰۰+ صفحه ساعت پشتیبانی کند.

بهبود قابلیت های ورزشی و سلامتی

این کمپانی ویژگی های مچ بند شیائومی می بند 9 در زمینه نظارت بر سلامت را بهبود داده است. به عنوان مثال دقت مربوط به پایش ضربان قلب ۱۶ درصد افزایش پیدا کرده و بنابراین می‌تواند داده‌های ‌ایمن‌تری را در رابطه با فعالیت‌های روزانه کاربران ارائه کند. همچنین این دستبند جدید می‌تواند به دقت گشت زنی کاربران را کنترل کرده و در مورد خواب و الگوی خواب کاربران توصیه‌های علمی دقیق‌تری را ارائه کند. این موضوع می‌تواند به درک بهتر الگوی خواب توسط کاربران منجر شود. همچنین این دستگاه همانند دیگر اعضای خانواده خود می‌تواند داده‌های مربوط به خطر تنفس در خواب را نیز ارائه کند. ویژگی جدید این دستبند می‌تواند کیفیت تنفس در طول خواب را بررسی کرده و در صورت وجود خطرات بالقوه آن را شناسایی و به کاربر اطلاع دهد.

کاربران فعال می‌توانند از می‌بند ۹ برای ۱۵۰ حالت تمرینی استفاده کنند. مشخصات شیائومی می بند 9 همراه با حالت‌های ورزشی بیشتر شامل دویدن، شنا، یوگا، دوچرخه سواری و غیره است. به نظر می‌رسد فهرست گزینه‌های جدید این دستگاه بسیار گسترده بوده و تقریباً همه حالت‌های ورزشی را پوشش می‌دهد. بنابراین در صورت استفاده از این دستگاه می‌توانید با کمک مشخصات می بند 9 تجربه بهتری برای ردیابی انواع ورزش‌ها و حرکات ورزشی داشته باشید.

مشخصات می بند 9 و ویژگی‌هایی که به این مچ‌بند هوشمند اضافه شد

ویژگی‌های اضافه شده به می‌بند ۹

شیائومی در می‌بند ۹ از یک موتور خطی همراه با قابلیت پشتیبانی از ۱۲۰ حالت لرزش استفاده کرده که می‌تواند یک بازخورد بسیار دقیق و قابل تنظیم از اعلان‌ها و آلارم‌ها را نسبت به مدل‌های قبلی ارائه کند. این ویژگی از نقاط قوت می‌بند ۹ است. همچنین این محصول ضد آب بوده و با لطف گواهی 5ATM قادر است فشار آب تا عمق ۵۰ متری را تحمل کند. بنابراین در صورت استفاده از این مچ بند برای شنا در استخر و خیس شدن در باران مشکلی در کارکرد آن مشاهده نخواهید کرد.

قیمت مچ بند می بند 9 و دسترسی آسان

شیائومی دستبند جدید خود را با قیمت رقابتی تنها 34.25 دلار برای مدل‌های استاندارد بدون nfc و 41.13 دلار برای مدل‌های دارای nfc ارائه کرده است. در صورتی که دستبند شامل نسخه سرامیکی باشد، همراه با یک ماژول nfc با قیمت ۴۸ دلار در دسترس کاربران خواهد بود. شیائومی محصول جدید خود را نسبت به مدل‌های قبلی به صورت کاملاً ارتقا یافته عرضه کرده و فناوری‌های جدید و پیشرفته‌ای را به آن اضافه کرده است. می‌بند ۹ در طراحی بسیار شیک و با تنوع رنگ بالایی بوده و از ویژگی‌های پیشرفته سریع برای نظارت روی سلامتی همراه با طول عمر باتری بیشتر برخوردار است. در صورتی که به دنبال یک دستبند تناسب اندام با قیمت رقابتی و مناسب و یک پوشیدنی هوشمند مقاوم در برابر آب هستید، می‌بند ۹ گزینه عالی برای شما است. با توجه به زمان عرضه مچ بند شیائومی می بند 9 این محصول به زودی در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

حرف آخر

در این مطلب به بررسی مچ بند هوشمند mi band 9 پرداختیم. کمپانی شیائومی طبق سنت دیرینه مچ بند‌های هوشمند جدید خود را با قابلیت‌های بیشتر و بهبود‌هایی در سخت‌افزار ارائه کرده است. مشخصات می بند 9 مانند بدنه فلزی و سرامیکی نشان دهنده بهبودهای ایجاد  شده است. با توجه به ویژگی‌های بیان شده در مورد نسل جدید دستبند‌های هوشمند شیائومی می‌توان آن را یک مچ‌بند هوشمند با امکانات فوق‌العاده بالا و قیمت مناسب با ارزش خرید خوب دانست. می‌بند ۹ به عنوان یک دستبند هوشمند لیستی از امکانات را با برچسب قیمتی باور نکردنی ارائه کرده و به عنوان یک گجت پوشیدنی با امکان نطارت روی سلامتی شما می‌تواند تا رسیدن به اهدافتان در کنار شما باشد. اگر از کاربران این دستبند‌های هوشمند هستید، تجربه کاربری خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا