اکسسوری و گجت

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون تومان

شاید یکی از اولین فاکتور ها برای انتخاب اسپیکر بلوتوثی، رنج قیمتی آن باشد. از آن جایی که اسپیکر ها تنوع بسیار بالایی دارند و در هر شکل و شمایلی یافت می شوند، در نظر گرفتن محدوده قیمتی می تواند به شما کمک کند انتخاب بهتری داشته باشید. برای انتخاب اسپیکر مناسب باید به عوامل مهمی نظید کیفیت صدا، قدرت و وضوح بیس، قابلیت های وایرلس، استقامت، طراحی و… توجه ویژه ای داشته باشید. برای خرید اسپیکر بلوتوثی در رنج قیمتی 4 میلیون تومان نیز باید ابتدا نیاز خود را بسنجید و سپس در بین بهترین برند ها به انتخاب بپردازید. در این مقاله از تکنوسان مگ قصد داریم شما را بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون تومان آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون تومان

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون تومان

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث در بازه ی قیمتی 4 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا در حین گوش دادن به موسقی و دیدن فیلم لذت بیشتری ببرید.

اسپیکر بلوتوثی Sibraton S-BS839

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون

یکی از اسپیکرهای باکیفیتی که می‌توانید در بازه قیمتی 4 میلیون تومان خریداری کنید اسپیکر بلوتوثی Sibraton مدل S-BS839 می باشد که رم خور و فلش خور بوده و دارای میکروفن و ریموت کنترل است. این اسپیکر بلوتوثی دارای طراحی زیبای بدنه بوده و از متریال پلاستیکی مرغوب ساخته شده و با وجود بند همراه، امکان جابجایی آسان آن میسر است. این محصول از اتصال بی سیم به گوشی موبایل، لپ تاپ و … با وجود بلوتوث نسخه ۵٫۰ برخوردار بوده و دارای اتصال باسیم از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا می باشد. انتقال صدا از طریق دو درایو ۴ اینچی با توان خروجی ۲۴ وات با وضوح مناسب و کیفیت مطلوبی انجام می پذیرد. امکان انتخاب حالات مختلف و تنظیمات مختلف موسیقی، نورپردازی، رادیو FM و … از طریق پنل کنترل موجود در کنار بدنه و نمایش آن بر روی نمایشگر LED فراهم شده است.

این محصول قابلیت اتصال فلش مموری و کارت حافظه برای دسترسی به موزیک های ذخیره شده و پلی لیست دلخواه کاربران را داشته و دارای ورودی میکروفون نیز می باشد. به لطف وجود فناوری TWS امکان افزایش قدرت صدا و اتصال دو اسپیکر مشابه به یک منبع بلوتوثی برای پخش همزمان یک آهنگ فراهم گشته است. تامین انرژی توسط باتری ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با میزان شارژدهی ۶ ساعت در حجم صدای ۵۰ درصد صورت گرفته و شارژ دوباره هم از طریق اتصال کابل میکرو یو اس بی به پورت روی بدنه و صرف حدود ۴ ساعت زمان ممکن است.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • ظرفیت باتری: 2000 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 4,000,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی Sibraton S-BS839

اسپیکر بلوتوثی Hadron BTS140

بهترین اسپیکر بلوتوثی تا 4 میلیون تومان

یکی از اسپیکرهای بلوتوثی در رنج قیمت 4 میلیون تومان که دارای طراحی زیبایی می باشد اسپیکر بلوتوثی Hadron مدل BTS140 می باشد که دارای رم و فلش نیز می باشد. این اسپیکر بلوتوثی مجهز به دو عدد درایو ۶۶ میلی متر و دو تقویت کننده بیس ۷۸ میلی متری با میزان توان خروجی کلی ۴۰ وات و پاسخ فرکانسی در رنج داینامیکی ۶۰ هرتز الی ۱۸ کیلوهرتزی می باشد. تامین انرژی از طریق باتری لیتیومی داخلی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعته ممکن بوده و توسط رابط تایپ سی که بر روی بدنه تعبیه شده و کابل همراه قابل شارژ می باشد. این اسپیکر از قابلیت TWS جهت اتصال دو یا چند اسپیکر همسان به یک منبع بلوتوثی و پخش موسیقی به صورت همزمان پشتیبانی می کند.

اتصال بی سیم توسط بلوتوث نسخه ۵٫۰ با برد تقریبی ۱۰ متر و باسیم از طریق رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدا به سایر دستگاه ها امکان پذیر است. بدنه ی اسپیکر از جنس پلاستیک مقاوم در شکل استوانه همراه بند قابل تنظیم جهت جابجایی آسان تر محصول می باشد. بر روی بدنه به منظور مدیریت حجم صدا و موسیقی، تغییر Mode و … کلید های فیزیکی مختلف تعبیه شده است. این محصول از حافظه رم microSD و فلش مموری USB جهت پخش آهنگ های ذخیره شده کاربر پشتیبانی می نماید. این اسپیکر در برابر نفوذ رطوبت و گرد و غبار به لطف بهره مندی از استاندارد های IP65 دارای مقاومت بالایی است. این محصول دارای نورپردازی داخلی چند رنگ LED دور بدنه برای ایجاد جلوه بصری زیبا می باشد.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 3,900,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی Hadron BTS140

اسپیکر بلوتوثی پرووان PSB4990

بهترین اسپیکر بی سیم تا 4 میلیون

یکی از با ارزش ترین انتخاب های شما در این حوزه، در محدوده قیمت 4 میلیون تومان اسپیکر بلوتوثی پرووان مدل PSB4990 می باشد. این اسپیکر قابل حمل و ضد آب بوده و از Siri اپل پشتیبانی می‌کند و علاوه بر بلوتوث، پورت usb-C برای اتصال فلش مموری و جک 3.5 میلی‌متری برای اتصال از طریق AUX را دارد. این محصول با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری کار نموده و دارای خروجی صدای ۱۴ واتی است. این محصول از تکنولوژی TWS برای اتصال با سایر اسپیکر‌ها برای پخش همزمان پشتیبانی می نماید. با این باتری، 5 تا 6 ساعت پخش موسیقی می‌توانید داشته باشید و برای فول شارژ شدن باتری هم به ۴ ساعت زمان احتیاج دارید.

این محصول از پلاستیکABS ساخته شده و در مقابل ضربه و تغییرات دمایی شدید مقاومت بالایی دارد. پشت اسپیکر، محفظه‌ای تعبیه شده که در صورتی که درپوشش را بردارید، جک AUX، پورت Usb-B و Usb-C و حفره ریست دستگاه را مشاهده می کنید. این محصول دارای رینگ‌های نوری RGB دور دکمه خاموش و روشن بوده و چهره جذابی را در شب به فضا می‌دهند و همگام با موزیک، شکلی جذاب از رقص نور را به شما هدیه می‌کنند. اسپیکر با خروجی ۱۴ واتی صدا، تا یک مهمانی ۱۰ نفره را می‌تواند برای شما پشتیبانی می نماید. قدرت سیگنال صوتی موسیقی‌ای که از این اسپیکر پخش خواهد شد، بیش از ۷ برابر نویز‌های تولید شده محیط اطراف می باشد. این اسپیکر اجازه نمی‌دهد نویزی به گوش شما برسد. با کمک تکنولوژی بلوتوث نسخه۵ امکان انتقال سریع داده‌ها از گوشی به اسپیکر و برعکس تا شعاع 10 متری میسر می باشد.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 4.2
  • ظرفیت باتری: 3600 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 3,700,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی پرووان PSB4990

اسپیکر بلوتوثی X-Energy Climber

بهترین اسپیکر بی سیم تا 4 میلیون تومان

اسپیکر بلوتوثی X-Energy Climber، برای آن دسته از افرادی که به دنبال بهترین اسپیکر تا 4 میلیون تومان هستند، بهترین گزینه می باشد. میزان شارژدهی محصول در زمان پخش موسیقی در حالت صدا متوسط حدود 8 الی 10 ساعت و مدت زمان شارژ شدن 3 ساعت می باشد. تامین انرژی از طریق باتری لیتیومی 18650 به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت با امکان شارژ مجدد توسط درگاه تایپ سی وجود دارد. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.3 با برد اتصال 10 الی 15 متر و باسیم به وسیله جک 3.5 میلی متری صدا به دستگاه های دیگر ممکن است. محدوده پاسخ فرکانسی 30 هرتز الی 18 کیلوهرتز با نسبت سیگنال به نویز 81 دسی بل و میزان امپدانس 4 اهم می باشد. پخش فایل های ذخیره شده با پشتیبانی از فلش مموری USB و حافظه رم میکرو SD تا ظرفیت 64 گیگابایت امکان پذیر است.

قابلیت مکالمه با وجود میکروفون داخلی ممکن بوده و امکان پخش برنامه های رادیویی FM امواج 88 الی 108 مگاهرتز وجود دارد. بدنه ی اسپیکر از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که در برابر آسیب های فیزیکی مقاوم بوده و دارای درپوش پورت نیز می باشد. این محصول دارای کیف پارچه ای و دسته جهت سهولت در حمل و نقل بوده و مجهز به نورپردازی داخلی می باشد. از دیگر ویژگی های این اسپیکر می توان به بهره مندی از درایو 78 میلی متری با توان خروجی 30 وات، مقاومت در برابر نفوذ آب و برخورداری از کلید های فیزیکی به منظور مدیریت موسیقی، تنظیم ولوم و …و همچنین پشتیبانی از فناوری TWS به منظور اتصال همزمان به دو یا چند دستگاه اشاره نمود.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 5.3
  • ظرفیت باتری: 4500 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 3,400,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی X-Energy Climber

اسپیکر بلوتوثی TSCO TS 2305

بهترین اسپیکر قابل حمل تا 4 میلیون تومان

اگر به دنبال بهترین اسپیکر تا 4 میلیون هستید، اسپیکر بلوتوثی TSCO مدل TS 2305، باکیفیت صدای فوق‌العاده و طراحی کوچک خود، توانسته رتبه خوبی را در بین دیگر محصولات مشابه به دست آورد. این اسپیکر ابعاد جمع و جوری داشته و از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰ به صورت بی سیم به گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه ها وصل شده و تا شعاع ۱۰ متری اتصالی پایدار بدون افت کیفیت را برقرار می کند. این اسپیکر رابط جک صوتی ۳٫۵ میلی متری برای اتصال به دستگاه هایی که بلوتوث ندارند و شیار کارت حافظه رم میکرو SD و پورت USB فلش مموری برای دسترسی به فایل های صوتی ذخیره شده و پخش مستقیم می باشد. این محصول دارای پنلی از دکمه های فیزیکی نیز بر روی بدنه اسپیکر برای دسترسی راحت تر و مدیریت پخش موسیقی، میزان حجم ولوم، Mode و … می باشد.

اسپیکر بلوتوثی TSCO دارای بلندگوهای قدرتمند می باشد که دارای توان خروجی کلی ۳۰ وات بوده و حساسیت سیگنال به نویز ۸۰ دسی بل است و از محدوده فرکانسی ۱۵۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز پشتیبانی می نماید. این محصول دارای میکروفون داخلی برای برقراری تماس ها و انجام مکالمات باکیفیت بوده و قابلیت رادیو FM برای پخش و شنیدن برنامه های رادیویی را نیز دارد. این دستگاه پخش کننده صوتی یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت بالای ۷۲۰۰ میلی آمپر ساعت دارد که از ماندگاری شارژ نسبتا مطلوبی برخوردار بوده و باتری توسط کابل میکرو یو اس بی و با صرف حدود ۴ ساعت زمان قابلیت شارژ شدن دوباره را دارد.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • ظرفیت باتری: 7200 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 3,200,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی TSCO TS 2305

اسپیکر بلوتوثی Sibraton S-BS810

بهترین اسپیکر بلوتوث تا 4 میلیون

اسپیکر بلوتوثی Sibraton مدل S-BS810 در محدوده قیمت 4 میلیون تومان با نوآوری در طراحی یکی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار محسوب می گردد. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.0 با برد اتصال 10 متر و باسیم بوسیله جک 3.5 میلی متری صدا به دستگاه های دیگر صورت می گیرد. این اسپیکر مجهز به 2 درایو 4 اینچی با توان خروجی کلی 16 وات، دارای پاسخ فرکانسی 80 هرتز الی 18 کیلوهرتز می باشد. این اسپیکر از فناوری TWS به منظور اتصال دو یا چند دستگاه به صورت همزمان از یک منبع بلوتوثی پشتیبانی می نماید. اسپیکر Sibraton دارای میزان شارژدهی حدود 6 ساعت با ولوم 50 درصد با مدت زمان شارژ شدن 4 ساعت می باشد. این اسپیکر با برخورداری از کلید فیزیکی امکان مدیریت موسیقی، تنظیم ولوم، اکو، نورپردازی و …را دارد.

پخش فایل های ذخیره شده با پشتیبانی از فلش مموری USB و حافظه رم میکرو SDامکان پذیر است. امکان شارژ مجدد باتری بوسیله پورت Micro USB و کابل همراه با ولتاژ 5 ولت DCوجود دارد. بدنه ی محصول از جنس پلاستیک باکیفیت، مقاوم در برابر آسیب های احتمالی ساخته شده است. تامین انرژی توسط باتری لیتیومی داخلی به ظرفیت 1800 میلی آمپر ساعت ممکن است. از دیگر ویژگی های این اسپیکر برخورداری از نشانگر LED و نمایشگر دیجیتال برای اطلاع از کارکرد اسپیکر می باشد. این محصول دارای بند و دسته جهت حمل آسان بوده و امکان دریافت امواج رادیویی FMوجود دارد. بهره مندی از نورپردازی داخلی جهت ایجاد جلوه بصری زیبا از ویژگی های مثبت این اسپیکر است.

مشخصات:

  • نسخه بلوتوث: 5.0
  • ظرفیت باتری: 1800 میلی آمپر ساعت
  • قیمت: 3,000,000 تومان

خرید اسپیکر بلوتوثی Sibraton S-BS810

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا بهترین اسپیکرهای بلوتوث در رنج قیمتی 4 میلیون تومان را معرفی کنیم. توجه داشته باشید که بهترین اسپیکر بستگی به بودجه و نیاز شما دارد و بهتر است تمامی مواردی را که دارای اهمیت بالایی در انتخاب اسپیکر است را رعایت کنید تا در حین خرید بهترین انتخاب را تجربه نمایید. در صورتی که شما هم اطلاعاتی در این زمینه دارید خوشحال می شویم در بخش کامنت با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا