اخبار فناوری

به بهانه کسب رتبه ۵۰۰ الکسا!

کسب رتبه الکسا ۵۰۰ ایران بهونه ای شد برای مرور خاطراتمون از روزهای سخت ابتدایی کار برای سایت تکنوسان. مراحلی رو که گذروندیم تا به اینجا برسیم و چه برنامه ها و روزهای سخت تری را پیش رو داریم.

شاید قبل از شروع داستان بهتر باشه تا توضیحی درباره رتبه الکسا بدیم و با سختی کسب رتبه ۵۰۰ الکسا بیشتر آشنا بشیم.

رتبه الکسای سایت تکنوسان

رتبه بندی الکسا

الکسا یکی از زیر مجموعه های شرکت معروف آمازونه و کار اصلیش رتبه بندی سایت های سراسر دنیا بر اساس فاکتورهایی مثل مقدار ورودی سایت، تعداد کاربر فعال، زمان ماندن در سایت کاربران، تعداد صفحات باز شده سایت و … برای ایحاد شاخص هایی برای مقایسه کلی کیفیت سایت های جهانه.

هر چی که رتبه پایین تری داشته باشی یعنی سایت بهتری هستی. دو تا رتبه هم داره یک رتبه جهانی (یعنی بین کل کاربران اینترنت دنیا) و یه رتبه کشوری (بین کاربران اینترنت یک کشور خاص). حالا سر این که رتبه الکسا تا چه حدی با واقعیت تطابق داره بحث هایی بین متخصصین سئو و دیجیتال مارکتینگ وجود داره اما همه تقریبا متفق القول هستند که سایت های که رتبه خوبی به صورت مداوم (نه به صورت جهشی) تو الکسا دارن یعنی سایت های بهتری نسبت به رقبا هستند.

رتبه فعلی الکسای سایت تکنوسان (در زمان نوشتن مقاله) در ایران ۴۷۴ و در دنیا ۱۶۲۶۵ هست. سختی کار وقتی بیشتر مشخص میشه که بدونید تکنوسان نه بخش بلاگ قوی داره نه تا حالا رپورتاژ خبری و تبلیغات خاصی داشته و کلا سایت های فروشگاهی در مقایسه با سایت های خبری و سرگرمی رتبه های بالاتری دارند و کارشون برای کسب رتبه بهتر، دشوارتره. (برای بررسی سختی کار یه سری مولفه های دیگه هم وجود داره که از حوصله بحث خارج میشه و متخصصین میتونن بررسی دقیق تری داشته باشند)

اما قراره مروری داشته باشیم از شکل گیری سایت تکنوسان

راه اندازی سایت

زمانی که ایده مرکز پخش لوازم جانبی مطرح شد، خوب ایده جدیدی نبود حتی وجود سایت برای سفارش دهی عمده هم ایده خیلی تازه ای نبود. اما وقتی تصمیم میگیری تا کیفیتی ارائه بدی که رقبا نتونن بهت نزدیک بشن،  داستان یه مقدار سخت تر میشه. با این تفکر که قراره بهترین سایت خرید عمده لوازم جانبی ایران رو راه اندازی کنیم به دنبال انتخاب CMS مناسب رفتیم. با چند تا شرکت نرم افزاری که صحبت کردیم برای پیاده سازی یا توانایی پیاده سازی ایده های ما رو نداشتن یا زمان و هزینه زیادی رو طلب می کردن. نتیجه این شد که رسیدیم به استفاده از وردپرس که سیستم مدیریت محتوای محبوب جهانیه و میتونیم هر جایی که لازم داریم رو شخصی سازی کنیم. برای استفاده از وردپرس نظرات مخالف زیاد بود اما فاکتور زمان باعث شد که با وردپرس استارت بزنیم.

سایت با وردپرس بالا اومد. یه قالب هم براش انتخاب کردیم و شروع کردیم به ورود محصولات به سایت.

ورود محصولات

وارد کردن محصولات به اون سادگی که فکر میکردیم نبود. اطلاعات متناقض محصول تو سایت ها اولین مشکلمون بود و باعث می شد نتونیم به اطلاعات اینترنت اعتماد کنیم (الان شرایط خیلی بهتر شده اما اون زمان واقعا محتواها قابل اتکا نبودند). تعداد زیاد محصولات در ابتدا و وجود اطلاعات ناقص باعث شد که بیشتر محصولات با حداقل توضیحات و در بعضی موارد فقط با عنوان محصول رو سایت بره. داشتیم کج دار و مریض کار رو جلو می بردیم تا با یه مشکل جدید مواجه شدیم. عکس خیلی از محصولاتی که میخواستیم وارد سایت کنیم تو اینترنت موجود نبود! و اینجا بود که مجبور شدیم برای محصولات شروع به عکاسی کنیم.

عکاسی محصولات

اولین عکس هایی که انداختیم از یه سری موس تولید ایران بود که دو تا از بچه ها چراغ گوشی رو روشن کردن و نگه داشتن و موس رو گذاشتیم روی میز و یه کاغذ A4 هم زیرش و با دوربین گوشی عکاسی کردیم (البته دوربین های موبایل مثل الان کیفیت خاصی نداشتن). چند تا عکس محصول اینجوری انداختیم. با این که همین عکس ها در سایت استفاده شدن اما دیدیم خروجی اونی که باید نیست و دنبال راهکارهای خلاقانه ای مثل استفاده از نور چراغ مطالعه و سافت کردن نور با دستمال کاغذی رفتیم.  به مرور خیمه نور و نورهای جانبی و دوربین کنون ۱۲۰۰ شخصی یکی از بچه ها هم به کمکمون اومد و مشکل عکاسی تا حد زیادی حل شد.

حالا محصول ها با کیفیت بهتری رو سایت میرفتن و کاربران بیشتری رو سایت خرید می کردند اما با یه مشکل جدید مواجه شدیم. تو تایم هایی که تعداد کاربران زیاد می شد دیگه سرور سایت جواب نمی داد.

سرور سایت

با شرکت های مختلفی جلو رفتیم از سرور تقریبا رایگان شروع کرده بودیم و هر چی جلوتر میرفتیم منابع بیشتری برای سرور میخواستیم. به جایی رسیده بودیم که حتی آخرین پلن های سرور مجازی هم برای ما پاسخگو نبود. از مشکلات تیکتینگ و واقعی نبودن منابع اعلام شده که نگم براتون. پس ما رفتیم سمت سرور اختصاصی.

بهینه ساری وردپرس

تو این مدت هر قابلیتی که لازم داشتیم از پلاگین ها استفاده می کردیم. محصولات هم که روز به روز بیشتر می شد. وردپرس هم اساسا برای یه سایت فروشگاهی با تعداد محصول بالا، بهینه نبود. پلاگین های زیاد و دیتابیس سنگین باعث کندی سایت شده بود. پس شروع کردیم به پاک کردن دیتاهای اضافی و بهینه سازی ساختار وردپرس. تو این بین قالب رو چند باری عوض کردیم که مشکلات خاص خودش رو داشت. هر پلاگینی رو هم که آپدیت می کردیم چون وردپرس رو شخصی سازی کرده بودیم، بیشتر مواقع با مشکلات عدم سازگاری دست و پنجه نرم می کردیم.

همه چی قابل قبول بود (عالی نه اما بد هم نبود). محصولات با توضیحات و عکس های بهتری رو سایت قرار میگرفت. سرعت سایت بهتر شده بود و کم کم همکاران که خرید عمده انجام میدادند، داشتند عادت می کردن که از تو سایت سفارش ثبت کنند.

تبدیل شدن به بزرگترین سایت خرید عمده

چند تا سایت رقیب وجود داشتن که بعضا از ما قدیمی تر بودن اما خوب هر چی جلوتر میرفتیم ما بهشون نزدیک می شدیم. تیم ما کامل تر شده بود و تجربه نفرات هم بالاتر رفته بود. با حمایت و هزینه کردن مدیریت مجموعه و تلاش بچه ها، کلاس بالاتری از کیفیت خدمات رو میتونستیم بین سایت های خرید عمده به همکاران ارائه کنیم (حداقل در قسمت سایت). این رقابت البته باعث بهتر شدن رقیب هامون هم شده بود. با این که بازم کار خاصی برای سئو نمی کردیم تو بیشتر کلید واژه های عمده بالا بودیم و کم کم تبدیل شده بودیم به بهترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ایران.

داشتیم رتبه اول خودمون رو با اضافه کردن تنوع بیشتر کالایی و کیفیت بالاتر سایت تثبیت می کردیم که وارد چالش و ماجراجویی جدیدی شدیم: راه اندازی فروش به مشتریان غیر همکار.

راه اندازی بخش تک فروشی

وقتی بزرگ تر شدیم تماس های شرکت ها برای مخفی کردن قیمت همکاری و عمده شروع شد. چندین بار برای ارزان فروشی توبیخ شدیم و بعضی شرکت ها به تکنوسان دیگه کالا نمی دادن. مجبور بودیم قیمت رو مخفی کنیم. یعنی فقط با ورود به حساب تایید شده، می شد قیمت رو دید و در غیر اینصورت جای قیمت یک متن ” مشاهده قیمت مخصوص همکار” میومد. سایتمون تو خیلی از کلمه ها بالا اومده بود تو گوگل، اما وقتی مشتری عادی وارد سایت می شد با دیدن این متن یا سایت رو می بست و یه سیگنال نرخ پرش بد به گوگل می داد یا شروع می کرد به زنگ زدن برای پرسیدن قیمت. از یه طرف هم حالا بعد از تثبیت شدن به عنوان بزرگترین سایت خرید عمده نیاز به چالش جدیدی برای پیشرفت مجموعه داشتیم.

اضافه شدن قیمت تک فروشی به سایت باعث می شد که دیگه مشکل تحریم شرکت های تامین کننده برای قیمت پایین ما از بین بره، بتونیم تنوع کالایی ایجاد کنیم و کالاهای با کیفیت تری رو به سبد کالایی تکنوسان اضافه کنیم با گردشی که ایجاد می شد. بخشی از هزینه بهینه سازی های بیشتر برای سایت و امکانات هم با این کار تامین می شد.

تک فروشی سختی های خاص خودش رو داشت. اولین مشکل شاید بخش تولید محتوا بود. همکار کالا رو می شناخت و یه عکس نه چندان با کیفیت پک هم شاید برای خرید کفایت می کرد اما مشتری عادی نیاز به عکس های بیشتری داشت، توضیحات باید نوشته می شد و بهش حق انتخاب رنگ رو میدادیم (بر خلاف همکار که به صورت جور کالا به فروش می رسید)

تو بخش ارسال و بسته بندی هم چالش های جدیدی به وجود اومده بود. اما در کل اضافه شدن بخش تک فروشی خیرش به بخش عمده هم تو خیلی از کالاها رسید. مثل بروز بودن و اضافه شدن تنوع کالا، قابلیت انتخاب رنگ و طرح تو بیشتر محصولات، بهبود مدیریت موجودی انبار و سایت و … .

گسترش بازار

چون ما هیچ وقت تو تکنوسان به شرایط فعلی قانع نخواهیم شد رفتیم سمت افزایش تنوع کالایی. سعی داریم که حوزه لوازم جانبی که حوزه تخصصی ما بوده رو کامل تر کنیم و کنارش دسته بندی های جدیدی به سایت اضافه کنیم. شاید اگر تنوع دیجی کالا و چند تا سایت دیگه رو کنار بزاریم. تنوع فعلی کالاها در تکنوسان جز برترین سایت های ایرانه و با برنامه هایی که داریم قراره بالاتر هم بریم!

برگزاری جشن رتبه الکسا ۵۰۰

ما معتقدیم یکی از پایه های پیشرفت و موقعیت فعلی تکنوسان، زحمات و از خود گذشتگی نیروی انسانی مجموعه ما بوده و باعث شده با هزینه بعضا خیلی کمتر از رقبا نتیجه بهتری داشته باشیم. برای اینکه از زحمت بچه های تکنوسان تقدیر کوچکی بکنیم و یادبود و خاطره کوچکی داشته باشیم، کیک گرفتیم و مراسم کوچکی برگزار کردیم. هر چند که عکس های که در ادامه می بینید مربوط به سال گذشته است و هر بار که تصمیم به انتشارش گرفتیم یه اتفاق غیر منتظره و ناخوشایند باعث شد تا به تعویق بیفته.

کسب رتبه 500 الکسا توسط سایت تکنوسان

پانوشت ۱ : خود ما هم از شرایط نابسامان تامین کالا و قیمت ها، مشکلات سایت، اشتباهات و تاخیرهای موردی در ارسال سفارشات با خبریم و ادعای کامل بودن نداریم اما میتونیم قول بدیم که هر چه زمان بگذره و جلوتر برویم، پیشرفت خواهیم کرد و این پیشرفت برای مشتریان همراه که بزرگترین سرمایه تکنوسان هستند، ملموس تر خواهد شد.

پانوشت ۲ : در این مقاله برای جلوگیری از طولانی شدن موضوعات تنها به بیان بخشی از مشکلات و راهکارها بسنده شده است و از ذکر شرایط  و امکانات فعلی تکنوسان، خودداری شده است.

نوشته های مشابه

21 دیدگاه

  1. سلام و خسته نباشید
    بسیار عالی . با آرزوی موفقیت و پیروزی روزافزون برای شما و گروهتون

  2. سلام و عرض ادب
    بهترین مجموعه خرید عمده با بهترین قیمت بازار . با آرزوی موفقیت و پیشرفت هرچه بیشتر تکنوسان.
    پیروز باشید

  3. سلام. وقت بخیر
    در ابتدا جا داره تبریک بگم بدلیل پیشرفت هایی که از ابتدا تا کنون داشتید.
    سایت تکنوسان تونسته تا حد نسبتا خوبی نیازهای من رو به عنوان همکار برطرف کنه.

    خیلی از مشکلاتی که فرمودید برای من قابل درک هست و میدونم که کار سختی انجام میدید.
    و جا داره تشکر کنم که تا حد خوبی منافع همکار رو هم در نظر میگیرید و امیدواریم این نگرش همیشه در اون مجموعه وجود داشته باشه، چه بسا بهتر.

    قبلا چند مورد رو در قسمت نظرات خدمت شما اعلام کردم اما جا داره مجددا خلاصه وار خدمتتون عرض کنم و چند مورد هم عرض کنم:
    ۱- فعالسازی ویشلیست برای محصولات

    ۲- امکان انتخاب گارانتی برای کالاهایی که چند شرکت گارانتی کننده دارند. مثل سندیسک و اچ پی (مانند انتخاب رنگ)

    ۳- تامین به هنگام کالاهای پرفروش در زمان افزایش تقاضا. (مثل مودم یا دسته بازی که موقعی که احتیاج داشتیم موجود نبود و الان هم نیست درحالیکه خیلی سایتها موجود دارند)

    ۴- امکان ارائه قیمت پایینتر در خریدهای تعدادی از محصولات. بطور مثال در صورت خرید بیشتر از ده عدد از محصولی قیمت کاهش پیدا کنه.

    ۵- امکان خرید چند باره و تجمیع و ارسال یکباره. با توجه به اینکه خیلی وقتها موجودی کالاهایی که قصد خریدشون رو داریم تا کامل کردن سبد خرید به اتمام میرسند؛ این امکان وجود داشته باشه که بطور مثال در یک مهلت زمانی مشخص (فرضا ده روز) بتونیم چند سفارش ثبت و پرداخت کنیم و در آخر یکباره برامون ارسال بشه. (البته میدونم این مورد چالش بزرگی هست اما اگر عملی بشه خیلی خوب هست).

    ۶- یکپارچه کردن موجودی انبار و سایت. گاهی وقتا سفارشی رو به امید خرید چند محصول خاص ثبت میکنیم، ولی وقتی فاکتور ارسال میشه میبینیم که دقیقا موجودی همون محصولها با اتمام رسیدن.

    ۷- امکان ارائه نمودار قیمت روی محصول برای همکاران.

    ۸- در صورتی که محصولی رو قبلا خریداری کردیم در صفحه اون محصول مشخص بشه. بطور مثال پیغامی نمایش داده بشه که “شما این محصول را قبلا خریداری کرده اید”. یا مثلا گزینه ای برای هر محصول باشه با عنوان تاریخچه سفارشات شما از این محصول که مثلا این محصول رو در این تاریخ ها و با این قیمت ها خریداری کرده اید.

    ۹- امکانی وجود داشته باشه که میزان خرابی محصولات توسط همکاران قابل ثبت باشه و به این ترتیب کالاهایی که درصد خرابی بالایی دارند شناسایی بشن

    ۱۰- اضافه کردن محصولاتِ بیشتر از برندهای معتبر. با توجه به اینکه فروش برندهای معتبر ساده تر از فروش محصولات برندهای جدید هستند.

    فعلا همین موارد به ذهنم رسید و اینها فقط پیشنهادات بنده بود که فکر میکنم در صورت اجرا تاثیر مثبتی هم برای همکاران و هم برای شما داشته باشه.

    باتشکر از توجه شما

    1. ممنون از لطفی که به مجموعه دارید و زمان گذاشتید و پیشنهادهای خیلی خوبی ارائه کردید
      حقیقتش بعضی از پیشنهادهای شما از قبل در سایت پیاده شد و جواب خوبی نگرفت مثل نمودار قیمت که با شرایط فعلی بازار جز آه و حسرت عایدی دیگه نداره چون قیمت نوسان نداره و همیشه رو به بالاست. یه سری از پیشنهادها مثل یکپارچه سازی موجودی رو سایت پیاده شده هست فقط تو برخی موارد وقتی اشتباه انبارگردانی یا نیروی انسانی یا سفارش همزمان یه محصول باشه مشکل ایچاد میشه یا در مورد خرابی هم ما کامنت هایی که توسط خریدار ثبت شده و از کیقتیت محصول رضایت نداره رو هم منتشر میکنیم تا برآورد بهتری برای خرید داشته باشید و وقتی تعداد مشتریان ناراضی زیاد میشه کالا رو خودمون سعی میکنیم بررسی کنیم و اگ قابل قبول نیست، از سایت حذف میشه.
      در مورد تامین کالا واقعا دست ما نیست وقتی مودم ۳۰۰ ۴۰۰ تومانی میشه تو بازار ۶۰۰ ۷۰۰ تومن مطمئنا با موجود کردنش فقط وجهه ما و همکاران خراب میشه چون به هیچ عنوان با کسانی که خرید قبل داشته باشن نمیشه رقابت کرد. در مورد دسته بازی هم موجودی ما نسبت به خیلی از همکاران بیشتر بوده و تعداد هم میفروختیم با سود حداقلی و نتیجش ناموجود شدن مقطعی کالاهاست.
      در مورد بازه ده روزه نگه داشتن سفارش واقعا پیاده سازی این ایده یک انبار و لجستیک سنگین میخواد که فعلا در توان و الویت مجموعه نیست.
      در مورد بقیه پیشنهادها هم راهکارهای شما به بخش های مربوطه برای استفاده انتقال داده میشه.
      ممنون از وقتی که گذاشتید و برای خدمت رسانی بهتر به ما کمک می کنید.

  4. با عرض سلام و احترام و تبریک و تقدیر به مناسب کسب رتبه قابل قبول برای شما و همکاران گرامی
    درخواستی که از شما داشتم این بود که سبد خرید کالا را ارتقا دهید.
    اول اینکه ناموجود بودن محصولات به صورت گروهی نشان دهد نه تک تک .
    دوم موجودی سایت را حتما به روز نگهدارید که بعد از انتخاب کالا با نبود آن مواجه نشویم. (هر چند شما اول فاکتور نسبت به موجودی انبار ثبت و بعد مبلغ را اعلام می کنید.)
    سوم من به عنوان کسی که قطعات کامپیوتر می فروشم نسبت به تامین یک عدد کالا مجبورم به مبلغ دلخواه شما خرید انجام دهم. مثلا اگر برای یک سیستم تنها یک عدد رم لازم داشته باشم مجبورم کالاهای دیگری هم خریداری کنم. همین طور ثبت و بررسی و دادن قیمت و بعد واریز وجه و بعد ثبت توسط حسابداری بسیار زمان گیر است و اگر مشتری برای یک کالا به بنده مراجعه کند باید بگویم یک هفته دیگر جنس به دست من خواهد رسید! حالا این مشتری ممکن است نیاز مبرمی به پاور و یا هارد برای راه اندازی سیستم خود داشته باشد.
    چهارم محصولات جدید صفحه اول سایت را به دوسته موبایل و کامپیوتر جدا در نظر بگیرید. تا در مشاهده جدیدترین محصولات هر صنفی نسبت به جنس خود در بین محصولات شما راحت تر باشد.
    از تمام زحمات شما سپاس گزارم و برای شما آروزی توفیق روز افزون دارم

    1. سلام
      ممنون از پیشنهاداتی که ارائه کردید
      راهکارهای شما برای بررسی و پیاده سازی به بخش های مربوطه ارائه خواهد شد

  5. ضمن تبریک به مناسبت کسب رتبه الکسا و تبریک بخاطر گرداوری یه مجموعه و تیم خوب و دوست داشتنی
    فکر میکنم تمامی موارد لازم رو arshiyavmn عزیز ذکر کردند. ولی یه تفاوت قیمت های فاحشی گاها با سایر همکاران که از ذکر اسم اونها صرف نظر میشه دارید
    بعضی وقتها وقتی همکاری مستند میگه فلان جنس رو فلان سایت همکار این قیمت میده درستش اینه که براش قیمت اصلاح بشه نه بهانه تراشی هایی که ما خودمون هم استادش هستیم…
    یه مسله دیگه هم اینکه من حدود ۴ ساله باهاتونم. هیچ وقت امکان نداشته سفارشی ثبت بشه و ۷۰ درصدش ارسال بشه حداقل. همیشه کمتر بوده مقدار سفارش داده شده و مقدار بار جمع شده و ارسالی شما
    و مسئله مهم و حیاتی گارانتی هم که نگم دیگه که وای از اون روز که مرجوعی یا گارانتی داشته باشیم …
    من شخصا از سال قبل هنوز گارانتی نامعلوم دارم
    ولی در کل خوبید. بهتر بشید یه دونه میشید 🙂

  6. سلام
    یکی از بهترین تجربه هایی که داشتم خرید از این وب سایت بود
    ممنون از تکنو سان برای فروشگاه خوبی که دارند باتشکر از همه کارکنان وب سایت

  7. سلام
    نمیشه گفت که بهترین فروشگاه آنلاین ایرانه ، ولی به جرأت میگم که یکی از بهترین فروشگاه های آنلاینه و روزانه شاهد پیشرفت چشمگیر در قیمت ها و تنوع جنس این فروشگاه اینترنتی هستیم ، بنده تقریبا ۱۱ ساله فروشگاه کامپیوتر دارم و تقریبا ۹۵ درصد خرید های من از تهران هستش و تا به حال همچین فروشگاهی ندیده بودم که این همه تنوع جنس داشته باشه و با قیمت های خوب که ارائه میدن
    یکی از مشکلات این فروشگاه که خیلی تو چشمه جمع کردن فاکتور و ارسال هستش که خیلی زمان بر هستش و اون هم طبیعی هستش و به خاطر حجم فروش زیاد این فروشگاه هست که زمان میبره فاکتور جمع و ارسال بشه
    این فروشگاه هم در حیطه لوازم جانبی هم نرم افزار و هم سخت افزار با توجه به قیمت و تنوع جنس خیلی خوب داره پیش میره ، و مسئله چشمگیر دیگه این هستش که خیلی از اجناس ارسالی نسبت به فروشگاه های دیگه دارای خرابی خیلی کمتری هستند و این خودش باعث اعتماد سازی بین مشتری و فروشنده میشه و من واقعا خوشحالم که این سایت رو یافتم و اکثر خرید های جانبی کامپیوتر رو اینجا انجام میدم
    حالا چندتا از مشکلات سایت رو بگیم ، هرچند رفته رفته تنوع بیشتر میشه ولی میگم که شاید همکاران دیدن و تاثیر گذار باشه که ما بخش دیگه از خرید هامونو همین فروشگاه داشته باشیم
    ۱ – رم و فلش با برند و شرکت های گارانتی کننده معتبر و پر فروش موجود کنین مثل : adata – toshiba – apacer -galexbit – pny ، اینها نمونه ای از برند ها بودن
    ۲ _ فلش با سرعت usb3 تنوع بیشتر قرار بدین که مشتری انتخاب بیشتری داشته باشه
    چندین شرکت برای فروش بیشتر و تفاوت قیمت باشگاه مشتریان برای رتبه و امتیاز بین همکاران راه اندازی میکنن که هر یک از مشتری ها بیشتر از سایت خرید میکنه امتیاز بیشتر در نتیجه قیمت پایین تر خرید کنه و این کار باعث میشه مشتری های ثابت فروشگاه اینترنتی تکنوسان با یه کم اختلاف قیمت و کم بودن مبلغ اجناس به سایت های دیگر نروند و خرید نکنند
    با سپاس فراوان از دست اندر کاران فروشگاه اینترنتی تکنوسان ، موفق و سر فراز باشید

    1. سلام
      از لطفی که به مجموعه دارید، سپاسگذاریم
      در مورد تامین موجودی، واقعیت اینه که اکثر برندها موجودی خاصی ندارن که بتونیم ازشون کالا تهیه کنیم
      در مورد پیشنهادتون هم ایده شما به مسئول مربوطه برای بررسی انتقال داده شد
      ممنون از وقتی که گذاشتید

  8. سلام بنده یکی از مشتری های قدیمی تکنو سان هستم وخیلی از همکاران رو به شما معرفی کردم به شما خسته نباشید و تبریک میگم امیدوارم روز به روز بیشتر و گسترده تر پیشرفت کنید و تک فروشی باعث نشه در روند کار با همکاران اختلال و کمبود وقت ایجاد کنه . موفق و پیروز باشید

  9. با سلام و احترام خدمت مجموعه بزرگ تکنوسان
    بنده از طرف خودم و سایر همکارانم در تیم کانی شاپ این موفقیت بزرگ رو به شما تبریک عرض می کنم و امیدواریم به رتبه های ۲ رقمی برسید
    باعث افتخار ما هست که با تیم بزرگ و موفق تکنوسان در چند سال گذشته همکاری خوبی داشتیم و داریم

  10. با سلام من فکر میکردم دیگه تک فروشی کردین و مدتها بود ازتون خرید نمیکردم . چون برخی از همکارا در ولیعصر هم میگفتن تکنوسان تکفروش شده

  11. خواهشان فرق قیمت عمده با تک رو یخرده بهتر کنید بعضی اوقات دیجی کالا راه حل خریدمون واسه عمده میشه!!

  12. سلام ممنون از سایت خوبتون کاش راهی برای اعلام موجود شده ها مثل خبرنامه و .. می گذاشتید.
    من قیمت ها و تنوعتون رو تحسین می کنم و امیدوارم تو گارانتی و مرجوعی ها بهتر و قویتر عمل کنید.پاینده باشید

    1. سلام
      ممنون از لطفی که به ما دارید.
      در مورد اطلاع رسانی کالاهای جدید شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام فکر کنم روش خوبی برای ارتباط بین ما باشند سعی می کنیم فعالیت بهتری در آینده در این فضاها داشته باشیم.
      البته در موفقیت در این راه حمایت شما مثل گذشته خیلی کمک کننده هست.

  13. سلام خدمت گروه تکنوسان و عرض تبریک به خاطر کسب این موفقیت
    قیمت و تنوع اجناستون راضی کننده است ولی در بخش پشتیبانی اصلا راضی نیستم
    در بخش بسته بندی که نگو ، نیمی از بار کارتن خالی و کارتن پاره است ، پیشنهاد میدم یه نگاه به بسته بندی و ارسال دیجی کالا بندازید
    ممنون

    1. سلام
      ممنون از لطفی که به مجموعه تکنوسان دارید. در خصوص مشکلات ارسال و گارانتی در حال پیاده سازی راهکارهایی برای بهبود هستیم اما ارسال عمده از طریق باربری با ارسال سفارش تک محصوله کمی متفاوته و در بیشتر مشکلات پیش اومده تو باربری ها کاری از دست ما بر نمیاد واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا