اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

لوازم جانبی لپ تاپ

برای استفاده بهتر و احساس راحتی در هنگام استفاده از لپ تاپ، خصوصا در استفاده های طولانی مدت لازم است تا یک سری لوازم جانبی هم در هنگام خرید لپ تاپ یا بعد از خرید تهیه کنید. استفاده از لوازم جانبی لپ تاپ شاید الزامی نباشید اما انتخاب درست و تهیه این محصولات می تواند تاثیر زیادی در بهبود تجربه کار و راندمان شما بگذارد. در ادامه با بعضی از انواع لوازم جانبی لپتاپ پرفروش بازار آشنا می شوید.

موس

از معروف ترین لوازم جانبی که در کنار لپ تاپ مورد استفاده قرار می گیرد، موس می باشد. اگر شما نیز از لپ تاپ تان به صورت طولانی مدت استفاده می کنید، حال چه برای وب گردی، انجام پروژه، بازی و یا دیگر موارد… شما حتما به موس نیاز پیدا می کنید، زیرا تاچ پد لپ تاپ معمولا نمی تواند پاسخگوی نیاز طولانی مدت یا حرفه ای شما باشد.

در بازار دو نوع موس سیم دار و بدون سیم وجود دارد. برای لپ تاپ استفاده از موس بی سیم متداول تر می باشد. زیرا برای حمل و نقل آسان تر است و همینطور دیگر محدودیت در نزدیکی لپ تاپ بودن را ندارید و احتمال اینکه سیم موس تان در جابجایی دچار گره خوردن و یا پارگی شود هم از بین می رود.

حال با توجه به قصد استفاده ای که از موس دارید، باید تعیین کنید که اندازه موس تان تمایل دارید بزرگ باشد و یا کوچک. اگر هدف تان بیشتر وب گردی می باشد، معمولا موس های با اندازه کوچک که قابلیت حمل راحت تری دارد، می تواند برایتان مناسب تر باشد.

اما اگر شما یک طراح هستید و موس را بیشتر برای طراحی می خواهید استفاده کنید و یا گیمر هستید، تهیه موس های بزرگ تر و حرفه ای تر که دارای ارگونومی خاصی هستند، چون باعث می شود که در طولانی مدت دست تان کمتر احساس خستگی کند، بیشتر توصیه می شود.

پد موس

اگر سطحی که از موس تان استفاده می کنید، هموار نمی باشد مثل فرش یا پارچه و یا اینکه تمایل دارید دقت موس تان در بیشترین حالت ممکن باشد، با استفاده از پد موس می توانید به این ویژگی دست یابید.

دسته بازی

اگر شما هم اهل گیم هستید و زمانی را در طول روز به بازی کردن با لپ تاپ اختصاص می دهید، مطمئنا برای اینکه در بازی احساس بهتری داشته باشید و صد البته دکمه های کیبورد آسیب نبینند، شما نیاز دارید تا یک دسته برای بازی کردن خریداری کنید.

لیبل کیبورد

بعضی از لپتاپ هایی که خریداری می کنید، ممکن است که حروف فارسی بر روی کیبوردشان درج نشده باشد و اگر شما مسلط به تایپ 10 انگشتی نباشید، نداشتن حروف فارسی برایتان مشکل زا می شود. جهت حل این معضل استفاده از یکی پرفروش ترین و ارزان ترین محصولات لوازم جانبی لپتاپ یعنی لیبل حروف فارسی کیبورد می تواند هم سرعت تایپ تان را بالاتر ببرد و هم امکان اشتباه تایپ کردن را کاهش دهد.

کاور کیبورد

اگر شما عاشق تمیز بودن لپ تاپ تان هستید و تمایل دارید که به هیچ وجه بر روی کیبوردتان گرد و خاک ننشیند، با استفاده از کاور کیبورد می توانید به خواسته تان دست یابید.

اسپیکر: با وجود اینکه لپ تاپ ها دارای اسپیکر می باشند، اما اگر بخواهید که صدای با کیفیت تر و بلند تری را دریافت کنید، خرید یک اسپیکر به شما توصیه می شود.

هدفون و هدست

اگر در جاهای پر صدا و شلوغ از لپ تاپ تان استفاده می کنید و قصد دارید از صدای لپ تاپ استفاده کنید. اما با زیاد کردن صدا به علت شلوغی محیط خیلی از کیفیت آن رضایت ندارید و یا حتی در یک مکان آرام می خواهید به گونه ای صدا برای شما پخش شود که برای بقیه افراد مزاحمت نداشته باشد، تهیه هدفون یه عنوان لوازم جانبی لپ تاپ برای شما بسیار کاربردی است.

اسکین لپ تاپ

معمولا این دسته  از لوازم جانبی لپ تاپ خیلی متداول نیست و بیشتر افرادی که دوست دارند ظاهر لپ تاپ شان متفاوت باشد استفاده می کنند. اسکین لپ تاپ برچسبی می باشد که بر پشت لپتاپ می چسبد و ظاهری خاص به لپ تاپ می دهد.

قفل لپ تاپ

قطعه ای است که به لپ تاپ وصل می شود و اگر کسی بخواهد لپ‌تاپ را جا به جا کند به صدا در می آید. این قابلیت بیشتر برای مغازه دارهایی که لپ‌تاپ را در معرض دید مشتری قرار می دهند کاربردی می باشد. با این آپشن امنیت لپ تاپ هایی که مشتری می تواند از نزدیک ببیند، حتی اگر صاحب کسب و کار نیز حواسش نباشد، بیشتر می شود.

با استفاده از لوازم جانبی لپ تاپ می توانید عمر مفید لپتاپ تان را بیشتر کنید. سعی کردیم در بالا مواردی را که در کنار استفاده از لپ تاپ رایج می باشند را ذکر کنیم و شما می توانید، قطعاتی که مد نظرتان می باشد را خریداری کنید.

نکات مهم برای خرید لوازم جانبی لپ تاپ

قبل از خرید لوازم جانبی مناسب برای لپ تاپ تان باید یک سری موارد و نکات را مد نظر قرار دهید تا بتوانید محصولی مطابق با نیاز تان خریداری کنید. در زیر به برخی از این نکات توجه می کنیم.

از سازگاری لوازم جانبی اطمینان حاصل کنید

اولین و مهم ترین نکته این است که لوازم جانبی خود را با مدل و نوع لپ تاپ خود سازگار انتخاب کنید. برای مثال، اگر لپ تاپ شما دارای پورت USB-C است، باید فلش مموری، هارد اکسترنال، شارژر و… را با همین پورت خریداری کنید. یا اگر صفحه نمایش لپ تاپ شما دارای رزولوشن بالایی است، باید مانیتور خارجی، پروژکتور و… را با همین رزولوشن گرفته و یا حداقل با آن سازگار باشند.

به کیفیت جنس مورد نظر توجه کنید

دومین نکته این است که لوازم جانبی خود را با کیفیت مناسب و با ضمانت خریداری کنید. بعضی از لوازم جانبی با قیمت پائین، ممکن است دارای عیب فنی، ضعف ساختاری، عدم پشتیبانی و… باشند. برای مثال، چراغ های LED، فن های خنک کننده، کابل های شارژ و… را حتما از برندهای معروف و با ضمانت تر حتما از برندهای معروف و با ضمانت تعویض یا بازگشت خریداری کنید. همچنین، بررسی نظرات کاربران قبلی در مورد لوازم جانبی مورد نظر شما میتواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

نیاز خود را در نظر بگیرید

سومین نکته این است که لوازم جانبی خود را بر اساس نیاز و استفاده خود انتخاب کنید. بعضی از لوازم جانبی ممکن است برای شما ضروری باشند و بعضی دیگر فقط برای تزئین یا لذت بخش تر کردن کار با لپ تاپ. برای مثال، اگر شما معمولا لپ تاپ خود را در جاهای عمومی مثل کافه، دانشگاه و … استفاده میکنید، پس احتمالا نیاز به یک کوله پشتی، یک قفل، یک هدفون و… دارید. اما اگر شما فقط در خانه با لپ تاپ کار میکنید، پس شاید بهتر باشد که به جای این لوازم جانبی، یک مانیتور خارجی، یک صفحه کلید و موس بی سیم و … را تهیه کنید.

بودجه خود را نیز در نظر بگیرید

چهارمین و آخرین نکته این است که لوازم جانبی خود را با توجه به بودجه خود خریداری کنید. لوازم جانبی لپ تاپ با قیمت های مختلف و با کارآئی های متفاوت در بازار موجود هستند. شما باید بین قیمت و کارآئی یک تعادل مناسب پیدا کنید و لوازم جانبی را انتخاب کنید که هم به نیاز شما پاسخ دهند و هم در حدود بودجه شما باشند.

محدوده قیمت (تومان)
030,000