لوازم اداری
به طور کلی لوازم اداری به همه وسایلی گفته می شود که در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دفاتر کسب و کار به طور روزانه و معمول مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه تجهیزات اداری جهت بهبود سرعت عملکرد و افزایش دقت در امور دفتری نقش بسیار مهم و ضروری دارند به طوری که فعالیت هر اداره و شرکتی بدون آن ها کاملا بی نظم و سخت می شود.
انواع لوازم اداری
عموما لوازم اداری را می توان به 2 دسته زیر تقسیم کرد:
- اثاثیه اداری مانند میز، مبل، کمد، گلدان
- ماشین آلات اداری شامل وسایل الکتریکی مانند کامپیوتر، پرینتر، فکس، دستگاه فتوکپی
اما علاوه بر این 2 دسته بندی، لوازم اداری دیگری نیز وجود دارند که جزء محصولات پرمصرف محسوب می شوند. ابزارهای زیر جزو ملزومات اداری و وسایل رومیزی به شمار می روند که در تمامی سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.
کارتابل | گیره پوشه | استامپ و جوهر استامپ |
---|---|---|
سوزن کش | پایه زیر مانیتور | منگنه |
پانچ | کاغذ کاربن | سوزن منگنه |
کش پول | سوزن ته گرد | پونز |
مهر | جامدادی | گیره کاغذ |
ابرک پول | برچسب دور آبی | پایه خودکار |
زیر پایی متحرک | جاکتابی | گیره دوبل |
پایه چسب | سطل زباله | جای کاغذ یادداشت |
در ادامه به کاربرد برخی از این وسایل اشاره می کنیم
- گیره دوبل: این وسیله نوعی ابزار نگهدارنده کاغذ می باشد و برای نگه داشتن دسته های پر تعداد کاغذ ساخته شده است.
- پایه زیر مانیتور: از این پایه برای تنظیم ارتفاع مانیتور به منظور جلوگیری از گردن درد استفاده می شود.
- زیر پایی متحرک: مهم ترین مزیت استفاده از زیرپایی جلوگیری از بروز مشکلاتی مانند ورم پاها (به دلیل آویزان بودن زیاد) و به وجود آمدن رگ های واریسی می باشد.
- برچسب دور آبی: برای نوشتن نام، تاریخ و یا کدگذاری فایل های مختلف کاربرد دارد.
- کارتابل: در سازمان ها و ادارات بزرگ، برای نامه ها و مدارک در انتظار تایید نیاز به پوشه ای است که مدیران دسترسی سریع و آسان به آن ها داشته باشند و پوشه کارتابل به همین منظور استفاده می شود.
- سوزن کش: برای جدا کردن راحت سوزن منگنه از کاغذ ساخته شده است.
مجموعه لوازم اداری رومیزی
ست لوازم اداری از هرگونه بی نظمی و نامرتبی در یک میز اداری جلوگیری می کند و عملکرد سیستم را بهبود می بخشد. تولید کنندگان محصولات اداری به تازگی ست کامل لوازم اداری را طراحی کرده اند که با استفاده از آن ها وسایل ضروری همیشه به راحتی در دسترس خواهند بود و در عین حال به هم ریختگی چندانی به همراه نخواهد داشت. از این وسایل با عنوان مجموعه لوازم اداری رومیزی نیز نام برده می شود که شامل ابزار زیر می باشند.
- جای گیره و سنجاق
- جای خودکار و مداد
- کازیه: این وسیله دارای دو یا سه طبقه می باشد که برای قرار دادن پوشه ها و پرونده ها طراحی شده است.
- جای چسب نواری
- منگنه
- پانچ
- جای تقویم رومیزی
- تخته شاسی : به عنوان زیر دستی برای نوشتن کاربرد دارد.
- فایل کشویی رومیزی : این وسیله معمولا دارای سه طبقه می باشد و برای کسانی که وسایل زیادی دارند کاربرد خواهد داشت.
خرید آنلاین لوازم اداری و رومیزی
فروش لوازم اداری در تکنوسان، هم به صورت تکی و هم به صورت عمده انجام می شود. تکنوسان هم به عنوان یک مرکز فروش لوازم اداری در تهران و شهرستان ها می باشد که امکان خرید راحت و سریع انواع ابزار آلات اداری و دفتری با مارک های معتبر را فراهم کرده است. جهت اطلاع بیشتر از جزئیات خرید وسایل اداری به صفحه هر کالا مراجعه نمایید.
قیمت لوازم اداری در فروشگاه اینترنتی تکنوسان
با توجه به وجود دامنه وسیعی از قیمت ها در این دسته کالایی اعتماد به یک فروشگاه لوازم اداری به صورت آنلاین (سایت لوازم اداری) کمی سخت بوده و تنها با بررسی عملکرد آن فروشگاه آنلاین مشخص می شود. فروشگاه تکنوسان با بیش از 7 سال سابقه در زمینه فروش آنلاین و کسب مجوزهایی همچون نماد اعتماد الکترونیکی، نماد ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی و عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای کشوری مرجع معتبری برای خرید اینترنتی انواع کالا ها مانند لوازم اداری می باشد.
لیست قیمت لوازم اداری در این برگه از فروشگاه تکنوسان ارائه شده است که با وجود کنار هم بودن کالاها شما عزیزان راحت تر می توانید آن ها را مقایسه نمایید و با اضافه کردن محصول به سبد خریدتان اقدام به خرید آن نمایید.