سایر

راهنمای کامل خرید انواع اسپری کلینر و پاک کننده

امروزه تنوع پاک کننده‌ها در حوزه‌های مختلف به قدری زیاد شده که تقریباً می‌توان برای هر محصولی یک پاک کننده متناسب در بازار پیدا کرد. این موضوع توانسته رضایت بسیاری از مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد و به همین خاطر کمپانی‌های تولید کننده مواد شوینده همواره در تلاشند تا محصولاتی با کیفیت برای پاک کردن سطوح و اشیای مختلف تولید و به بازار عرضه نمایند.

تکنوسان مگ در این مقاله قصد ارائه راهنمای کامل خرید انواع اسپری کلینر و پاک کننده به کاربران را دارد تا به آنها بتواند کمک کند بهترین اسپری کلینر را برای پاک کردن صفحه نمایششان خریداری نمایند. پس اگر شما هم قصد خرید اسپری کلینر و پاک کننده را دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن ادامه این مقاله را از دست ندهید.

کاربردهای انواع اسپری کلینر و پاک کننده

راهنمای خرید اسپری کلینر

برندهای مختلفی اقدام به تولید انواع اسپری کلینر و پاک کننده نموده‌اند و موارد کاربرد اسپری‌های تولیدی به وسیله برندهای مختلف با یکدیگر متفاوت می‌باشد. دلیل این امر هم این است که این برندها هر یک از فرمولاسیون مختلفی برای تولید اسپری‌های خود استفاده نموده‌اند و به همین خاطر کارایی و کاربرد آنها با یکدیگر متفاوت می‌باشد. مثلاً برخی از اسپرهای کلینر صفحه نمایش تنها برای پاک کردن صفحه نمایش می توانند استفاده شوند. ولی برخی دیگر از آنها قابلیت استفاده برای تمیز کردن لنز دوربین را نیز دارا می‌باشند.

از آنجایی که لنز و سنسور دوربین از حساسیت بالای برخوردار هستند، برای جلوگیری از آسیب دیدن آنها بهتر است از اسپری‌هایی که برند تولید کننده دقیقاً در هنگام ارائه عنوان نموده که این محصول قابلیت استفاده برای تمیز کردن لنز دوربین را دارا می‌باشد استفاده نمایید. معمولاً برندهایی که محصولاتشان از این قابلیت برخوردار است، به هنگام ارائه اسپری‌های کلینر صفحه نمایش، یک دستمال تمیز کننده مخصوص نیز به مشتری ارائه می‌نمایند تا مشتریان با استفاده از این دستمال‌ها اقدام به تمیز کردن لنز دوربینشان کنند.

معرفی انواع اسپری کلینر و پاک کننده

راهنمای خرید اسپری پاک کننده

در این بخش از مقاله قصد داریم تعدادی از اسپرهای پاک کننده موجود در بازار که از فروش بیشتری برخوردار می‌باشند را برای شما معرفی نماییم:

اسپری روان کننده سطوح

انواع اسپری کلینر

این اسپری‌ها برای پاک کردن و از بین بردن خوردگی آهن آلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر این اگر از این اسپری‌ها بر روی سطوح و قطعات مختلف فلزی اسپری نمایید، می‌توانید از زنگ زدگی آنها پیشگیری به عمل بیاورید. از اسپری روان کننده می‌توانید برای روانسازی و تمیز کردن قطعات مختلفی نظیر پیچ و مهره هم استفاده کنید. علاوه بر این بسیاری از افراد برای پاک کردن قطعات استفاده شده بر روی درب و پنجره‌های خود و قطعات داخلی لوازم مختلف از اسپری روان کننده استفاده می‌نمایند. با استفاده از این اسپری می‌توانید اقدام به جلوگیری از آسیب رسانی به سطوح مختلف کنید.

اسپری چرب

انواع اسپری پاک کننده

اسپری چرب یکی دیگر از انواع کلینرهای موجود در بازار می‌باشد که دارای کاربردهای فوق العاده ای بوده و همین موضوع سبب فروش بالای آن در بازار شده است. اسپری چرب علاوه بر اینکه منجر به کم کردن اصطکاک قطعات مختلف می‌شود، با از بین بردن اکسید و رسوبات سیستم‌های الکترونیکی منجر به بهتر عمل کردن آنها خواهد شد.

از اسپری چرب معمولاً برای پاک کردن لوازم بخش‌های متحرک لوازم الکترونیکی مثل ولوم کامپیوتر و تلویزیون استفاده می‌شود. شما با استفاده از این اسپری‌ها می‌توانید از دستگاه‌های الکترونیکی خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. این اسپری‌ها علاوه بر تمیز کردن دستگاه‌های الکترونیکی شما، با روان کردن بخش‌های متحرک آنها به شما کمک می‌کند تا بتوانید راحت‌تر از این لوازم برای رفاه حالتان استفاده کنید.

اسپری زینک

کاربرد اسپری کلینر

اگر می‌خواهید از پوسیدگی و اکسیداسیون لوازم فلزی خود پیشگیری به عمل بیاورید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از خراب شدن آنها اقدام به استفاده منظم و دوره‌ای از اسپری زینک بر روی آن‌ها کنید. این اسپری همچنین می‌تواند برای تعمیر قطعات گالوانیزه نیز مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله خصوصیات و ویژگی‌های متمایز این محصول می‌توان به امکان خشک شدن سریع آنها اشاره نمود.

اسپری پاک کننده چسب

کاربرد اسپری پاک کننده

از اسپری های فوق می‌توانید برای پاک کردن چسب دور ال‌سی‌دی گوشی استفاده کنید. همچنین از اسپری‌های فوق می‌توانید برای پاک کردن آلودگی‌ها و چربی‌هایی که بر روی بردهای الکترونیکی به وجود می‌آیند نیز استفاده نمایید. این محصول دارای قابلیت جدا کردن بخش پشتی موبایل را هم دارا می باشد. از اسپری پاک کننده چسب می‌توانید برای جداسازی تاچ و ال‌سی‌دی‌های چسبی موبایل از روی فریم گوشی هم استفاده کنید. این محصول به همراه نی نازل به مشتریان عرضه می‌شود.

اسپری فوم تمیز کننده

اسپری کلینر چیست

این اسپری‌ها دارای قابلیت پاک کنندگی و لکه بری سطوح مختلف هستند و پس از استفاده از آنها نیازی به آبکشی سطوح مورد استفاده نخواهید داشت. از این فوم‌ها می‌توانید برای پاک کردن تلویزیون، کامپیوتر، گوشی، شیشه، آینه و لوازم الکترونیکی مختلف استفاده کنید.

کلینر گوشی و کامپیوتر

اسپری پاک کننده چیست

کلینر گوشی و کامپیوتر را می توان پرفروش تری اسپری کلینر موجود در بازار معرفی کرد. خوشبختانه این محصول در بازار داخلی نیز وجود دارد و شما با مراجعه به مغازه‌های موجود در سطح بازار می‌توانید اقدام به خرید انواع مختلف این اسپری‌های کلینر و پاک کننده‌ها نمایید. شما با تمیز کردن اصولی صفحه نمایش و لنز دوربین خود با استفاده از اسپری‌های کلینر می‌توانید اقدام به میکروب زدایی آنها نموده و با این کار طول عمر مفید آنها را افزایش دهید. اسپری‌های کلینر مناسب‌ترین گزینه برای پاک کردن صفحه نمایش و لنز دوربین می‌باشند.

متاسفانه برخی افراد برای پاک کردن صفحه نمایش یا لنز دوربین خود اقدام به استفاده از دستمال مرطوب می‌نمایند. ولی باید بدانید که اغلب گوشی‌ها فاقد صفحه نمایش‌ ضد آب هستند و استفاده از دستمال مرطوب برای پاک کردن آنها می‌تواند منجر به خراب شدن آنها شود. ولی اسپری های پاک کننده دارای فرمولاسیون خاصی می‌باشند که اگر از آنها بر روی صفحه نمایشتان استفاده کنید، هیچ آسیبی به آنها وارد نمی‌شود. برخی از این پاک کننده‌ها دارای مواد ویژه‌ای در ترکیبات سازنده خود می‌باشند که پس از اسپری کردن آنها بر روی صفحه نمایش، متوجه می‌شوید که صفحه نمایش شما دارای خاصیت ضد لک و ضد اثر انگشت می‌شود و برای مدت طولانی‌تری تمیز باقی می‌ماند.

جمع بندی

انواع کلینر

در این مقاله انواع مختلف اسپری کلینر و پاک کننده‌های موجود در بازار را برای شما معرفی نمودیم تا بتوانید از این پاک کننده‌ها در مواقع لزوم برای انجام کارهای خود استفاده نمایید. خوشبختانه با استفاده از این اسپری‌ها علاوه بر اینکه می‌توانید اقدام به پاکسازی و تمیز کردن سطوح و لوازم مختلف خود کنید، می‌توانید طول عمر مفید آنها را افزایش دهید و از خراب شدن آنها پیشگیری به عمل بیاورید. وجود برندهای مختلف انواع اسپری کلینر و پاک کننده در بازار ممکن است شما را برای خرید این محصول دچار سردرگمی کند.

شما خرید کدام یک از برندهای عرضه کننده اسپری کلینر را به کاربران توصیه می‌کنید؟ دلایل شما برای این انتخاب چیست؟ آیا شما هم اسپری کلینر دیگری را می‌شناسید که در این مقاله به آن اشاره نشده است؟ اگر تجربه استفاده از آن را دارید و فکر می‌کنید کارایی و کاربرد آن خوب و قابل قبول می‌باشد ممنون می‌شویم آن را در بخش کامنت برای ما و بقیه کاربران معرفی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا