اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان

خریــد عمــده لــوازم جانبـــی موبایـــل و کامپیوتـــر

برای مشاهده قیمت همکاری و خرید عمده باید حساب کاربری تایید شده داشته باشید. برای تایید حساب همکاری مراحلی که در زیر توضیح داده شده را انجام دهید.(کل فرآیند ثبت نام و تایید حساب طی چند دقیقه انجام خواهد شد)در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره021-67524تماس حاصل فرمایید
ثبت نام و ثبت درخواست حساب همکار

چرا خرید عمده از تکنوسان

مرکز پخش تکنوسان با بیش از 8 سال سابقه درخشان در بازار آی تی و دارا بودن گستره ‌ای وسیع از محصولات در حوزه های موبایل، کامپیوتر، برق و الکتریکی، لوازم تحریر و ابزار آلات جهت رفع نیاز همکاران و مغازه داران محترم در تامین کالا و خرید آنلاین به صورت عمده فعالیت دارد. این مجموعه با بیش از 20 هزار کالای موجود، امکان خرید عمده با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن را برای رفع نیاز همکاران و مغازه داران محترم رقم زده است و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده، محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب را در اختیار داشته باشید. تکنوسان در ابتدا با هدف آسان سازی خرید و تامین کالاهای مورد نیاز برای همکاران و مغازه داران کار خود را آغاز کرده و با شناخت صحیح از نیاز بازار و عرضه کالاهای حوزه لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر به هدف خود جامه عمل پوشانده است. در مدت کوتاهی این مجموعه موفق شد با فعالیت مستمر، گسترده و هدفمند، مشتریان عمده را از سراسر کشور جذب کرده و به بزرگترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر کشور تبدیل شود. اگر شما هم مایل به خرید عمده انواع کالاها برای کسب و کار خود به صورت آنلاین هستید و دوست ندارید که وقت طولانی را در مغازه های عمده فروشی صرف پیدا کردن کالاهای مورد نظر خود کنید، تنها کافی است که با طی کردن چند قدم کوتاه در وبسایت تکنوسان عضو شوید، سپس حساب همکاری خود را فعال نمایید و خریدی آسان و به صرفه را تجربه کنید.

major-shoppingابتدا در سایت ثبت نام کنید.
major-shoppingبعد از ثبت نام، ایمیل ثبت نامی خود را به همراه یک عکس از مغازه یا کارت ویزیت خود به شماره تلگرام 09903859936 (Technosun@) یا در چت آنلاین سایت برای تایید حساب همکاری ارسال کنید.
major-shoppingبعد از ارسال عکس و تایید حساب همکاری توسط پشتیبانی تکنوسان، برای حساب کاربری تایید شده شما، تمام قیمت های نمایش داده شده در سایت قیمت همکاری و عمده خواهند بود.

تکنوسان بزرگترین سایت خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر

تکنوسان توانسته است با تکیه بر اعتماد همکاران و مشتریان خود به بزرگترین فروشگاه آنلاین خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر تبدیل شود. یکی از مهم ترین مزیت های فروشگاه اینترتنی تکنوسان نسبت به سایر فروشگاه های عمده فیزیکی و آفلاین، دسترسی کامل به تمام کالاهای موجود در مجموعه و امکان ثبت سفارش در هر زمان دلخواهی می باشد. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های تکنوسان امکان سفارش تکی از طرح و رنگ های مختلف یک محصول به دلخواه مشتری است و در این زمینه تقریبا هیچ محدودیتی در انتخاب کالاهای موجود روی سایت وجود ندارد و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده تمام کالاهای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کنید. لازم به ذکر است که حداقل مبلغ سبد خرید برای همکاران گرامی 2.5 میلیون تومان در هر سفارش می باشد (به جز هارد و سخت افزار). البته برای محاسبه قیمت خرید عمده برای همکاران نیازی به خرید تعداد بالا از هر محصول نیست و شما می توانید بدون دغدغه تعداد کالای مورد نیاز خود را با قیمت خرید عمده خریداری کنید. علاوه بر این، قیمت گذاری منصفانه و نزدیک به قیمت خرید و تنوع بالای محصولات در دسته بندی های کالایی مختلف در تکنوسان علت دیگری است که همکاران و مغازه داران در طی این سال ها به ما اعتماد نموده اند. همچنین در مورد قیمت گذاری ها سعی شده تا شما بتوانید با پایین ترین قیمت بازار، اجناس خود را خریداری کنید و این تضمین به شما داده می شود که اگر حتی بعد از خرید قیمت پایین تری پیدا کنید، با هماهنگی با بخش فروش، قیمت کالا تا حد ممکن برای شما اصلاح شود. یکی از مهم ترین مشکلات خرید عمده به صورت آفلاین و حضوری، مربوط به ارسال بار و جابجایی کالا تا مقصد است که ممکن است در هنگام جابجایی کالایی جا بماند یا در پروسه ارسال، کالاها دچار آسیب شوند. مجموعه تکنوسان با وجود بهره گیری از روش های متداول پستی از جمله ارسال مرسوله از طریق شرکت های پست، باربری، تیپاکس و... ناوگان اختصاصی خود را نیز در نزدیک به 10 استان کشور دارد که از این طریق سفارش های خریداران عزیز را با سرعت بیشتری در درب محل تحویل خواهد داد. استان های تهران، البرز، گیلان، مازندران، تبریز، گلستان، خوزستان و... در حال حاضر جزو ناوگان تکنوسان محسوب می شوند و در آینده شهر ها و استان های بیشتری نیز به ناوگان اختصاصی تکنوسان اضافه خواهند شد. وجود پشتیبانی همه روزه یکی دیگر از بزرگترین مزیت های خرید از تکنوسان است که در صورت نیاز به راهنمایی برای خرید از دو طریق تماس تلفنی و چت آنلاین سایت می توانید از همکاران ما مشاوره گرفته و خرید بهتری را تجربه کنید. همچنین بخش گارانتی و خدمات پس از فروش نیز برای مشکلاتی از قبیل خرابی کالا و نیاز به تعویض کالاهای معیوب نیز در خدمت خریداران محترم می باشد تا خریدی آسان و بی دغدغه از هر نظر را شما همکاران عزیز بتوانید تجربه کنید.

کانــال تلگــرام پخش عمــده لوازم الکتریـــکی

major-shopping

برای مشاهده کالاهای جدید و پرفروش لوازم الکتریکی و ابزار، می توانید در کانال تخصص فروش عمده الکتریکی تکنوسان عضو شوید . در کانال تلگرام خرید عمده لوازم الکتریکی و ابزارآلات تکنوسان، محصولات جدید و تخفیفات ویژه لوازم جانبی الکتریکی از قبیل لامپ و تجهیزات روشنایی، کلید و پریز، محافظ و چند راهی، ابزار برقی و غیر برقی و … اطلاع رسانی شده و سعی می شود موجودی و قیمت بروزرسانی شود. البته لیست کامل محصولات، موجودی و قیمت در سایت تکنوسان بروزتر و کامل تر می باشد.

تماس با همکاران تکنوسان - لوازم الکترونیکی

کانال تلگرام پخــش عمـده لوازم جانبـــی موبایــل

major-shopping

تکنوسان به منظور رفاه حال همکاران گرامی و اطلاع رسانی محصولات و تخفیفات، اقدام به راه اندازی کانال تگرام خرید عمده لوازم جانبی موبایل کرده است. در این کانال سعی شده است تا قیمت عمده لوازم جانبی موبایل نظیر قاب و گلس ، پاور بانک ، کابل و شارژر ، اسپیکر و هندزفری ، هولدر و مونوپاد و … به صورت بروز نگهداری شود و از ارسال هرگونه پست تبلیغاتی یا موارد مشابه به جز محصولات با قیمت همکاری و عمده جلوگیری می شود. هر چند برای دسترسی کامل به همه محصولات ، موجودی و قیمت سایت تکنوسان مرجع کامل تری می باشد.

تماس با همکاران تکنوسان - جانبی موبایل

کانــال تلگــرام پخش عمــده لوازم الکتریـــکی

major-shopping

با بالا رفتن تنوع کالاها، تکنوسان اقدام به تشکیل سه کانال مجزا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل، خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر و خرید عمده لوازم الکتریکی و ابزارآلات کرده است. در کانال تلگرام خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر تکنوسان ، محصولات جدید و تخفیفات ویژه لوازم جانبی کامپیوتر از قبیل موس و کیبورد ، بازی و نرم افزار ، هدفون و اسپیکر ، مودم و تجهیزات شبکه و … اطلاع رسانی شده و سعی می شود موجودی و قیمت بروزرسانی شود. البته لیست کامل محصولات، موجودی و قیمت در سایت تکنوسان بروزتر و کامل تر می باشد.

تماس با همکاران تکنوسان - جانبی کامپیوتر

سوالات قبل از خرید عمده

سوالات بعد از خرید عمده