اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

الدینیو (LDNIO)

الدینیو یک شرکت چینی است که بر خلاف کمی بدنام بودن کشورش در بی کیفیت بودن برخی لوازم، تولیدات آن بسیار با کیفیت و شناخته شده است. شرکت LDNIO کار خود را از سال 2002 میلادی شروع کرد و عمده فعالیت آن در حوزه ساخت تجهیزات جانبی برای شارژ کردن گوشی موبایل بوده است.

فعالیت و کیفیت خوب ساخت محصولات الدینیو موجب شده تا این کمپانی در بیش از 80 کشور دنیا خدمات خود را ارائه دهد و سالانه حدود 35 میلیون قطعه از تولیدات خود را به کاربران این تجهیزات (تجهیزات دیجیتال) عرضه کند. ایران هم یکی از کشورهایی است که محصولات برند الدینیو در آن به فروش می رسد. الدیینو نیز مانند بسیاری از کمپانی های قدرتمند دیگر اصولی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است که از میان آن ها می توان به «کیفیت بالا، تکنولوژی برتر و محصولات دقیق» اشاره کرد.

الدینیو در ایران

برند LDNIO محصولات گوناگون و فراوانی را دارد و می توان گفت که تقریباً تمام انواع آن ها در ایران نیز مشاهده می شوند. نام الدینیو را بیشتر برای شارژر و انواع کابل هایی که دارد می شناسند اما در تکنوسان محصولات مختلف و متنوع دیگری را می توان از این برند یافت.

نمونه هایی از محصولات LDNIO انواع شارژرهای دیواری هستند که مدل های مختلفی داشته و تعداد پورت های آن ها نیز تنوع گوناگونی دارد تا هر کس با توجه به نیازی که دارد از میان این مدل ها بهترین گزینه و مناسب ترین آن را برای خود انتخاب کند. انواع شارژر همراه و حتی پاوربانک بی سیم، کابل میکرو یو اس بی، کابل لایتنینگ و کابل Type-C نیز از دیگر مواردی هستند که می توان به آن ها اشاره داشت و در فروشگاه اینترنتی تکنوسان یافت.

بعضی از این کابل های رابط، کابل سه کاره هستند و دارای سه کانکتور می باشند که بتوان آن ها را به درگاه های microUSB ،Lightning و Type-C متصل کرد؛ تا هم بتوان به انتقال دیتا میان آن ها پرداخت و هم برای شارژ تلفن همراه از این کابل ها بهره برد. الدینیو محصولاتی دارد که کیفیت خوبی دارند و اگر در مقایسه با بسیاری از برندهای معروف تر آورده شوند، چیزی کم نخواهند آورد و با قیمت مناسب و اقتصادی خود، یک رقیب نیز در بازار تجهیزات جانبی برای برندهای دیگر خواهند بود.

گارانتی محصولات الدینیو - LDNIO

متأسفانه الدینیو در ایران هیچ نمایندگی رسمی ندارد و بیشتر محصولات آن با امکان مهلت تست به مشتریان عرضه می شوند. به همین سبب فروشنده هر محصول به عوان مسئول گارانتی (مهلت تست) کالا محسوب می شود. توجه کنید که تکنوسان به عنوان یک مرکز برای خدمات پس از فروش نیست و تنها نمایندگی فروش محصولات الدینیو - LDNIO می باشد، بنابراین فقط در قبال کالاهایی که خود به مشتری فروخته است مسئول گارانتی (تست) تلقی می شود. لذا از مراجعه حضوری در قبال تست کالایی که از مرکز پخش تکنوسان تهیه ننموده اید، جداً خودداری فرمایید.

تکنوسان، نمایندگی فروش محصولات الدینیو

تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین سایت های فروش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، نمایندگی فروش محصولات الدینیو را بر عهده دارد. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت و خرید عمده محصولات الدینیو با بهترین قیمت نیز به صفحه خرید عمده مراجعه کنید و پس از تأیید حساب کاربری، خرید مورد نظر خود را انجام دهید.