اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

خرید مونوپاد و سه پایه

مونوپاد (Monopod) یکی از تجهیزات کاربردی برای علاقه‌مندان عکاسی است. برای مثال در اوقاتی که در جمع خانواده یا دوستان می خواهید عکس دسته جمعی بگیرید با استفاده از مونوپاد می توانید همه افراد را در یک قاب داشته باشید. در گذشته پایه مونوپاد تنها یک میله بلند با قابلیت جمع شوندگی بود که بیشتر در عکس های سلفی کاربرد داشت اما امروزه با پیشرفت هایی که در ساخت آن بوجود آمده، ابعاد و وزن آن کاهش یافته و کاربردهایی نظیر قابلیت تبدیل به سه پایه هم به این محصول اضافه شده است. با خرید مونوپاد و سه پایه شما می توانید از دست محدودیت های معمول در کادر بندی خلاص شوید!

انواع مونوپاد

قبل از هر چیز باید به این نکته توجه کنید که monopod را برای چه کاری می خواهید تهیه کنید، اگر به دنبال خرید مونوپاد ارزان هستید، مونوپاد سیمی با قابلیت اتصال به گوشی از طریق پورت هندزفری (اگر گوشی شما دارای پورت 3.5 میلیمتری هندزفری باشد) و وجود ریموت بر روی بدنه پایه، پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. هر چند که وجود دکمه شاتر بر روی بدنه مونوپاد سیمی، ممکن است برای شما محدودیت هایی در کادر بندی و مشکلاتی نظیر لرزش و تکان خوردن دست و خراب شدن کادربندی رو به وجود بیاورد. از این نکته هم نمی توان گذشت که معمولا این مونوپادها پایه نگهدارنده گوشی ضعیف تری نیز دارند.

اگر محصولی می خواهید که با آن آزادی عمل بیشتری داشته باشید می توانید از مونوپاد بلوتوثی استفاده کنید. ریموت بلوتوث مونوپاد  معمولا قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد و به راحتی می توانید در فاصله زیاد هم عکاسی خوبی داشته باشید.

همچنین با زیاد شدن لایو های اینستاگرامی، ویدئو کنفرانس و جلسات آموزش آنلاین، تایم لپس و …. 3 پایه نگهدارنده بسیار محبوب شده است. سه پایه (Tripod) به صورت مجزا قابل تهیه است. البته در بدنه مونوپادهای جدید معمولا قابلیت تبدیل به سه پایه تعبیه شده است، که هم به صورت پایه سلفی میتوان از آن ها استفاده کرد و هم نگهدارنده گوشی و دوربین به عنوان سه پایه.

اندازه و ابعاد

اندازه و ابعاد مونوپاد و سه پایه چه در حالت باز چه در حالت بسته، نکته ای مهم برای افردی است که نمی خواهند از فضای زیادی برای حمل مونوپاد استفاده کنند و به دنبال محصولی کوچک و جمع و جور هستند. این قابلیت در حالت بسته مونوپاد باعث آسان شدن حمل و نقل آن می شود به گونه ایی که در هرجا و هر لحظه قابل استفاده می باشد. اندازه مونوپاد در حالت باز هم تاثیر مستقیمی در کادربندی تصاویر دارد.

وزن مونوپاد

نکته با اهمیت دیگری که حتما باید در خرید مونوپاد و سه پایه به آن توجه کنید، وزن آن است. اغلب مونوپاد ها را از میله های آلومینیومی می سازند زیرا آلومینیوم وزن کمی داشته و سبک است. وزن سنگین باعث می شود به هنگام استفاده طولانی مثل فیلمبرداری دستتان اذیت شود، بلرزد و تصاویر تار با شفافیت کم داشته باشید.

گیره نگهدارنده گوشی

گیره نگهدارنده گوشی در مونوپاد و سه پایه نیز باید محکم باشد تا بتواند خیلی خوب گوشی شما را در مکان های کوهستانی و …. نگه دارد و گوشی شما نیفتد و آسیب نبیند.

برند مونوپاد

برندهای معتبری در زمینه ساخت مونوپاد و سه پایه با کیفیت و خوب فعالیت می کنند که تمام استاندارد های لازم برای ساخت بهترین محصولات را رعایت می کنند. ولی این محصولات به نسبت دیگر مدل های متفرقه موجود در بازار قیمت بالاتری دارند. اگر خیلی به دنبال منوپاد حرفه ای و قیمت بالا نیستید خرید مونوپاد و سه پایه ارزان با برندهای نه چندان مطرح و محصولات های کپی نیز می تواند کار شما را راه بیاندازد.

البته باید توجه داشته باشید که انواع monopod & tripod چون مستقیما با گوشی در ارتباط است و قیمت گوشی در جامعه ما بسیار بالاست (مخصوصا گوشی های حرفه ای) اگر از مونوپاد زیاد استفاده می کنید بهتر است تا محصول با کیفیتی تهیه کنید تا از آسیب رساندن به گوشی همراهتان جلوگیری کنید.

مرکز پخش تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان انواع مونوپاد، سه پایه دوربین، کیت فیلم برداری و صدابرداری، سه پایه، گیمبال و … آماده ارائه محصولات خود با بهترین قیمت به شما کاربران گرامی می‌باشد.

در صورت نیاز به راهنمایی ، در چت آنلاین سایت پاسخگو سوالات شما عزیزان هستیم.

محدوده قیمت (تومان)
0600,000