اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

فلش مموری

فلش مموری ها به عنوان یکی از ابزارهای ذخیره سازی قابل حمل و کوچک محبوبیت بسیاری در دنیای دیجیتال کسب کرده و در جوامع امروزی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزارهای کوچک، امکان انتقال و ذخیره سازی اطلاعات را با سرعت بالا و قابلیت های فراوان برای ما فراهم می کنند. باتوجه به تنوع فراوان در انواع مدل، برند، ظرفیت، قیمت و سرعت فلش مموری ها، انتخاب بهترین فلش مموری برای رفع نیازهای شخصی و کاری می تواند کاری چالش برانگیز باشد و  در ابتدا باید باتوجه به نیاز خود و سپس در نظرگرفتن این معیار ها، اقدام به خرید فلش کرد. همچنین در خرید فلش مموری بهتر است نکات دیگری همانند کیفیت ساخت، نوع کانتکور و سازگاری با دستگاه ها و خدمات پس از فروش و گارانتی هم به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا تجربه خرید و استفاده بهتری داشته باشید.

نکات مهم در خرید فلش مموری

خرید فلش مموری

همانطور که گفته شد، از آنجایی که امروزه تنوع بسیار بالایی در زمینه فلش مموری وجود دارد، انتخاب یک گزینه مناسب نیز چندان ساده نیست و باید فاکتور های زیادی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین فلش مموری را داشته باشید. در زیر به برخی از این فاکتور ها اشاره می کنیم که باید در هنگام خرید فلش مموری حتما به آنها توجه شود.

ظرفیت فلش مموری

اولین نکته ای که باید برای خرید فلش مموری در نظر بگیرید ظرفیت آن می باشد؛ ظرفیت فلش مموری رابطه مستقیمی با قیمت آن دارد و بنابراین قبل از هر چیزی باید نیاز خود را در نظر بگیرید. اگر به دنبال یک فلش مموری برای ضبط ماشین هستید، فلش مموری 8 گیگ، 16 گیگ یا  32 گیگابایت برای تان مناسب هستند و نیازی به صرف هزینه برای خرید فلش های ظرفیت بالاتر نیست.

اما اگر قصد ذخیره فیلم و فایل های حجیم را دارید بهتر است فلش مموری 64 گیگ یا فلش 128 گیگابایت را خریداری کنید. خوشبختانه امروزه حتی فلش مموری هایی با ظرفیت 256 گیگابایت و 512 گیگابایت هم در بازار موجود اند که ظرفیتی هم اندازه یک هارد کامپیوتر دارند و به سادگی می توانید آن ها را برای حمل داده هایی با حجم بالا خریداری و استفاده کنید.

کانکتور فلش مموری

خرید فلش مموری عمده

نوع کانکتور فلش مموری، فاکتور دیگری می باشد که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. اکثر فلش مموری ها با رابط USB 2.0 به بازار عرضه می شوند و این کانکتور متداول ترین رابط در بین فلش مموری ها می باشد. قیمت فلش مموری های USB2.0 نیز بسیار پایین است و اگر به دنبال یک فلش ارزان قیمت هستید، این محصولات بهترین گزینه برای شما خواهند بود. با این وجود فلش های USB2.0 تنها می توانند سرعتی برابر حداکثر 480 مگابیت در ثانیه (معادل 60 مگابایت در ثانیه) در بهترین شرایط داشته باشند.

این سرعت برای انتقال داده های کم حجم مانند موسیقی، عکس و… مناسب است اما اگر به صورت متداول داده های پر حجمی مانند فیلم را بین فلش مموری و سیستم خود جابه جا می کنید بهتر است از رابط های جدیدتر استفاده کنید. امروزه فلش های USB 3.0 نیز با تنوع بالا در بازار یافت می شوند که سرعت بسیار بالاتری نسبت به نسل های قبلی ارائه می دهند. این رابط می تواند تا 4.8 گیگابیت در ثانیه (معادل 600 مگابایت در ثانیه) نرخ انتقال دیتا داشته باشند که عدد بسیار قابل توجهی است.

البته این سرعت تنها در زمان اتصال به پورت USB 3.0 قابل دست یابی است. علاوه بر این، امروزه رابط های دیگری مانند USB3.1 و USB3.2 نیز وجود دارند که به نسبت از سرعت بیشتری برخوردارند. همچنین اگر قصد دارید فلش مموری خود را به گوشی متصل کنید می توانید فلش های OTG دوسر که در یک سر از رابط میکرو USB، تایپ سی حتی لایتنینگ آیفون بهره می برند را خریداری کنید. این فلش ها به صورت مستقیم به گوشی متصل می شوند و می توانید به داده های آن ها دسترسی داشته باشید.

جنس و نوع بدنه

تنوع بالای انواع فلش مموری موجب شده این محصولات از نظر ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشند، از این رو هر فرد با هر سلیقه ای می تواند یک فلش مموری مناسب خریداری کند. عموما فلش مموری ها را از نظر شکل ظاهری می توان به چند دسته تقسیم کرد:

  • فلش فلزی: این فلش مموری ها مقاومت بالایی در برابر ضربه و خط و خش دارند و از طول عمر بالایی برخوردار می باشند.
  • فلش سیلیکونی: فلش های سیلیکونی عموما به دلیل ظاهر جذاب و بدنه نرم، همواره یک انتخاب خاص می باشند. این محصولات از تنوع بالایی در رنگ و طراحی بهره می برند.
  • فلش عروسکی فانتزی: این فلش ها یک انتخاب مناسب برای کودکان، دختر ها و… می باشند. این محصولات از ظاهری جذاب و چشمگیر بهره می برند و بهترین گزینه برای هدیه دادن می باشند.
  • فلش بند انگشتی: این فلش ها به دلیل اندازه کوچک در بین کاربران محبوب اند، این اندازه موجب می شود فلش های بند انگشتی بهترین گزینه برای استفاده در ضبط ماشین و… باشند.

خدمات پس از فروش فلش مموری

گارانتی و خدمات پس از فروش فلش مموری نیز جزو فاکتور های مهم برای خرید می باشد که باید به آن توجه کرد. بهترین فلش مموری های بازار از گارانتی مادام العمر بهره می برند که طبیعتا ارزش خرید بیشتری دارند.

قیمت فلش مموری

همانطور که پیش تر هم به آن اشاره کردیم، قیمت یک فلش مموری جزو فاکتور های مهم برای خرید آن می باشد. این فاکتور به عوامل زیادی از جمله ظرفیت، نوع کانکتور، برند سازنده و سرعت انتقال داده آن بستگی دارد. عموما برند های مطرح محصولات خود را با قیمت بالاتری می فروشند که این قیمت نتیجه کیفیت بالا، سرعت مناسب و محبوبیت برند در بازار می باشد.

از بهترین برند های حوزه فلش مموری می توان به اپیسر، اچ پی،ای دیتا، ایکس انرژی، دیتا پلاس، سن دیسک، سیلیکون پاور، لکسار، میکروسونیک، وریتی، ویکو من، پاناتک، کداک و… اشاره کرد. عموما اگر از فلش مموری خود انتظار طول عمر بالا و سرعت خارق العاده را ندارید می توانید مدل های ارازن قیمت را تهیه کنید اما فلش های برند با وجود قیمت بالاتر، ارزش خرید بالایی دارند.

بهترین مارک فلش مموری در بازار ایران

بهترین فلش مموری

امروزه فلش مموری ها به دلیل کاربرد فراوان توسط برند های زیادی به تولید می رسند و به همین دلیل انتخاب یک مدل باکیفیت از یک برند شناخته شده کار سختی خواهد بود. در زیر تعدادی از برند های مطرح فلش مموری در ایران را به شما معرفی می کنیم.

سن دیسک SanDisk

این برند یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان فلش مموری در جهان است که در سال 1988 تأسیس شد. سن دیسک فلش مموری‌های با ظرفیت‌ها و سرعت‌های مختلف را عرضه می‌کند که برای انواع کاربردها مناسب هستند. برخی از فلش مموری‌های سن دیسک همچنین دارای ویژگی OTG هستند که می‌توان آن‌ها را به گوشی هوشمند یا تبلت نیز متصل کرد. سن دیسک به خاطر کیفیت بالا و طول عمر زیاد فلش مموری‌های خود شهرت دارد.

ای دیتا ADATA

این برند چینی در سال 2001 تأسیس شده و تخصص خود را در زمینه حافظه‌های فلش دارد. این شرکت فلش مموری‌های با سرعت بالا و طرح‌های جذاب را به بازار عرضه می‌کند که برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مند به طراحی مناسب هستند. بعضی از فلش مموری‌های این شرکت همچنین دارای قابلیت ضدآب، ضدگرد و غبار، ضدضربه و ضدالکترواستاتیک هستند.

اچ پی HP

این برند آمریکایی یکی از پیشروان صنعت الکترونیک است که در سال 1939 تأسیس شده است. اچ پی علاوه بر تولید لپ تاپ، پرینتر، اسکنر و… نیز فلش مموري‌های با کيفيت و قابل اطمينان را به بازار عرضه مي‌كند. عموما فلش مموري‌های HP دارای سطح پلاستيكي نيمه شفاف هستند كه در بخش پایين آن نام HP نقش بسته است. اما اچ پی فلش مموری های بسیار متنوعی به بازار عرضه می کند و با هر سطح نیاز و سلیقه ای می توانید محصولی با کیفیت از این برند بیابید. 

سيليكون پاور Silicon Power

اين برند تايواني در سال 2003 تأسيس شده و يكي از توليدكنندگان حافظه هاي فلش است كه با كيفيت خوب و قيمت مناسب خود جذابيت دارد. فلش مموري هاي Silicon Power با طول عمر بالا، سطح ضدي لغزش، قابليت OTG، حافظه COB (Chip On Board) كوچك و قابل حمل، قابل استفاده در دستگاة USB Type-C، USB Type-A و Micro USB هستند.

ایکس-انرژى x-Energy

این برند چینى در سال 2015 تأسیس شده و يكى از جديدترىن تولیدكننده های حافظه فلش است كه با قیمت مناسب خود  توانسته جایگاه ویژه ای در بازار بیابد. فلش ممورى های x-Energy از نظر طراحی ظاهری زیبا و چشم نواز هستند و می تواند یک گزینه مناسب برای افرادی که به زیبایی فلش مموری اهمیت می دهند یا حتی به عنوان یک کادو و هدیه باشد. 

خرید عمده فلش مموری

خرید عمده فلش مموری

تکنوسان به عنوان وارد کننده و پخش کننده لوازم جانبی در کشور، سبد کالایی گسترده ای از انواع فلش مموری با بهترین قیمت را ارائه می کند. تکنوسان، علاوه بر فروش تکی، به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت همکاری نیز اقدام به فروش فلش در سطح کشور کرده و امکان خرید عمده فلش مموری برای همکاران و مغازه داران عزیز فراهم می باشد.

فروش عمده فلش مموری در تکنوسان به تعداد نامحدود و با قابلیت انتخاب دلخواه برای همکار و مغازه دار صورت گرفته و محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت. برای مشاهده لیست موجودی و قیمت عمده و همکاری فلش کافی است به صفحه خرید عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر مراجعه کنید و مراحل ثبت نام و تایید حساب همکاری را انجام دهید.

در صورت بروز سوال یا نیاز به راهنمایی، در چت آنلاین سایت پاسخگوی شما هستیم.

محدوده قیمت (تومان)
0109,300