چرا از نرم افزار حسابداری استفاده می کنیم؟
امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن شرکت ها استفاده از روش های سنتی جهت انجام فرایند حسابداری، کاری زمان بر و دشوار است . ازین رو کمک گرفتن از کامپیوتر جهت سهولت در امور حسابداری و یکپارچه سازی آن امری غیرقابل اجتناب میباشد. نرم افزار های حسابداری برای انجام فعالیت های حسابداری ، انبارداری و یکپارچه سازی سیستم حسابداری در تمامی مشاغل و سطوح کسب و کار می توانند کمک کننده باشند. اگر اسناد حسابداری به صورت سنتی و دستی انجام گردد در زمان محاسبه سود و زیان ها علاوه بر چک کردن حساب های و اسناد بایگانی شده که پروسه ای زمان بر است سبب بروز خطا در محاسبات حسابداری می شود. به همین دلیل گروه ها و شرکت های مختلفی در صدد برآمدند که این مشکل را به بهترین و مناسب ترین قیمت برای صاحبان کسب و کارهای مختلف برطرف کنند. استفاده از نرم افزارهای حسابداری باعث افزایش سرعت محاسبات مالی، اطمینان از نتیجه حاصل از محاسبات، کاربری آسان در هنگام وارد کردن اعداد و ارقام، محاسبه دقیق موجودی کالا و موجود نقدی، ارزیابی و تخمین شاخص های مالی و ... می باشد. نرم افزار حسابداری آسان نرم افزار حسابداری آسان به شما کمک می کند بدون نیاز به دانش حسابداری، کارهای مربوط به حسابهای خود را انجام داده و فاکتور فروش صادر نمایید. این نرم افزار که به آسان ترین نرم افزار حسابداری ایران معروف است دارای امکانات سریع ثبت فاکتور خرید، صدور فاکتور فروش و صدور پیش فاکتور می باشد. با این نرم افزار می توان فاکتور های خرید، فاکتور های فروش و پیش فاکتور را به سادگی ثبت، ذخیره و چاپ نمود. همچنین، می توان اسناد و چک های دریافتی و پرداختی را به صورت وصول شده یا نشده ذخیره کرد. چندین گزارش از قبیل گزارش موجودی کالاها، گزارش فاکتورهای خرید، فاکتورهای فروش، چک های دریافتی و ... برای مدیران ساخته شده است تا موارد مورد نیاز خود را گزارش گیری کنند. امکانات تهیه پشتیبان و بازیابی آن نیز در نرم افزار وجود دارد. همچنین در این نرم افزار، لیست کاربران نیز تعبیه شده است تا کاربران با رمز عبور وارد نرم افزار شوند. سیستم حسابداری و انبارداری آسان مناسب برای افرادی است که علاوه بر دقت و امکانات بالای نرم افزار نیاز به ثبت عملکردها با سرعت بالایی دارند. سیستم آسان به دلیل کنترل کامل نرم افزار توسط صفحه کلید و حذف موس ، این شرایط را فراهم آورده که عملکردها توسط کاربران به خصوص در محیط شبکه با سرعت و راحتی بالایی ثبت گردند. امکانات نرم افزار حسابداری آسان • مدیریت لیست اشخاص (ذخیره و ویرایش) • مدیریت لیست محصولات در سه سطح (گروه کالاها، زیر گروه و محصولات) به همراه درج سریال، موجودی اولیه، واحد، قیمت خرید و قیمت فروش • ثبت و ویرایش فاکتور خرید و چاپ آن به صورت گرافیکی • صدور و ویرایش فاکتور فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی • ثبت، ویرایش و چاپ پیش فاکتور و تبدیل به فاکتور فروش • ثبت و ویرایش فاکتور برگشت از فروش و چاپ آن به صورت گرافیکی • ثبت و ویرایش دریافت ها و پرداخت ها و مدیریت حساب ها • ثبت و ویرایش هزینه ها و انواع هزینه ها • مدیریت بدهکاران و بستانکاران • ثبت، ویرایش چک های دریافتی و پرداختی و ثبت وصول شدن یا نشدن چک • ثبت، ویرایش اسناد انتقالی • ویرایش پروفایل شرکت یا فروشگاه و ثبت لوگوی فروشگاه جهت نمایش در فاکتورها • گزارشات پایه شامل اشخاص و موجودی کالاها، کاردکس کالا و گزارش مانده حساب ها، سود و زیاد و... • گزارشات اصلی شامل گزارشات فاکتورهای فروش و خرید، برگشت از فروش، دریافت ها، پرداخت ها، هزینه ها، چک های دریافتی و ... به صورت از تاریخ تا تاریخ و براساس شخص • گزارشات دفاتر شامل دفتر معین، دفتر روزنامه و دفتر کل... • امکانات مرتب سازی گزارشات و تبدیل تمامی گزارشات به اکسل • سایر امکانات نظیر دفترچه تلفن، یادآوری ها و راس گیری چک • مدیریت کاربران نرم افزار و تعیین سطح دسترسی کاربران به قسمت های مختلف • تهیه پشتیبان از نرم افزار و بازیابی پشتیبان و بروزرسانی نرم افزار • نصب و راه اندازی نرم افزار در تمامی سیستم ها تنها با چند کلیک