نرم افزار آموزش جامع V.Ray لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا
Gostaresh V.Ray software
مشخصات
شناسه محصول 305496
خرید محصول
نقد و بررسی
نرم افزار آموزش جامع V.Ray لوح گسترش دنیای نرم افزار سینا
شماره مجوز :
۸-۰۰۰۹۳-۰۵۰۹۳۳
V-ray نام پلاگین معروفی است که برای افزایش تواناییها و قابلیتهای ۳DS Max توسط شرکت Chaos Group طراحی و تولید شده است. V-ray به طور کلی یکی از محبوبترین پلاگینهای رندر در برنامههای مدلسازی سه بعدی است که کارایی و سرعت بالایی هم دارد. «آموزش جامع V-ray» نام محصولی است که با حمایت موسسهی دنیای نرمافزار سینا و در قالب ۲ حلقه دیویدی منتشر شده و در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است. سرفصلهای آموزشی پلاگین V-ray در Max 2016 که در این محصول آمده، عبارتاند از: معرفی نرمافزار V-ray و خلاصهای از مباحث آموزش داده شده؛ آموزش اضافه کردن موتور V-ray در نرمافزار ۳D Max و تنظیمات اولیه؛ آموزش ساخت متریال از نوع V-ray و کار با بخشهای Diffuse و Reflect؛ آموزش ساخت متریال شفاف و انعکاسدار به وسیلهی Reflect؛ آموزش استفاده از بخش IOR و قابلیتهای Transluency؛ کنترل روشنایی اشکال و اشیاء سه بعدی و قابلیت Gradientmap؛ کار با بخش Option در پنجرهی متریال و تصویر محیطی؛ آموزش طراحی پارچه و مدیریت متریال Blend و ۲Side؛ آموزش ساخت رنگهای متالیک و ترکیبی و ۵ss2 و پوست انسان؛ آموزش کار با متریال Wapper و شبیه سازی دوربین در فضای پرسپکتیو؛ آموزش کار با انواع Map ها در V-ray و ساخت تصاویر پانوروما؛ استفاده از نور V-ray light و آموزش نورهای مصنوعی و IES؛ آموزش کار با دوربین V-ray و Physical Camera و کنترل تمرکز روی فضاهای دور؛ آموزش کار با بخش Render Setup و VFB و پنجره Render؛ آموزش پنجرهی� Render و زیرمجموعهی Global Setting (تنظیمات عمومی)؛ کار با بخش Image Smaler و بهینه سازی نرمی لبههای احجام؛ آموزش کار با بخشهای Global IIIumination و تنظیمات نور اشیا و تاثیرات آن روی محیط؛ آموزش کار با موتور GI مانند: Cuastices و Light Catch؛ آموزش راهاندازی Vray در نرمافزار Rhino و استفاده از آن؛ آموزش راهاندازی V-ray در نرمافزار Sketchup. سرفصلهای آموزش پلاگین V-ray در Max 2011 نسخهی ۲: نصب نرمافزار ۳DS Max نسخهی ۲۰۱۱؛ معرفی نورهای استاندارد مانند Spot Light همراه با تنظیمات آن؛ بررسی نورهای Standard مانند Skylight ،Direct Spot و Omni؛ آموزش انواع نورهای Photimetric مانند Free Light و Target Light؛ کار با جلوههای نور Atmosphere Effect (جلوههای اتمسفری)؛ استفاده از فایلهای کتابخانهای متریال در کادر Material Map Browser؛ طراحی انواع متریال در پنجرهی Material Editor؛ کار با پنجرهی ویرایشگر متریال و ساخت بافت تصویر؛ ایجاد انواع آجر و کاشی و نقشههای تکثیری و ...؛ ایجاد برجستگی طبیعی و کاشی کف و جلوهی آیینه با استفاده از متریالها؛ استفاده از فتوشاپ در ۳DS Max و ایجاد جلوهی Mask؛ ایجاد متریال شفاف با کمک تصاویر فتوشاپ؛ نصب و تنظیمات اولیهی نرمافزار V-ray 2011؛ ایجاد نور با قابلیتهای V-ray؛ رندر گیری و ایجاد خروجی طبیعی برای فضاهای داخلی؛ ایجاد جلوهی آتش و نور طبیعی شمع؛ کار با تکنیک Video Post برای تولید مصنوعی؛ کار با انواع دوربینها و نماگیریهای مختلف؛ طراحی حرفهای متریال شیشه به وسیلهی V-ray؛ طراحی انواع متریالهای طبیعی سیب، پرتقال و ...؛ ایجاد انواع جلوههای مه و دود طبیعی.