سری آموزش برنامه نویسی اندروید Part 1 نوین پندار
فصل اول: آشنایی با سیستم عامل اندرویدتاریخچهزبان برنامه نویسی اندرویدنسخه های سیستم عامل اندرویدآشنایی با چند اصطلاحساختار اپلیکیشن اندرویدمعماری اندرویدآشنایی با زبان برنامه نویسی JAVA
فصل دوم: مقدمات
تاریخچهمحیط توسعه یکپارچه (IDE)ایجاد یک برنامه سادهفصل سوم: داده هاآشنایی با انواع داده اصلیروش تعریف متغییر و مقداردهی آنهاقواعد نامگذاری در جاوادریافت مقادیر از کاربرآشنایی با فرمت هافصل چهارم: عملگرهاآشنایی با عملگرهای محاسباتیآشنایی با عملگرهای رابطه ای - مقایسه ایآشنایی با عملگرهای منطقیاولویت عملگرهافصل پنجم: ساختارهای کنترلیساختار تصمیم گیری - شرطساختار تصمیم گیری – انتخابساختار تکرار - حلقه Whileساختار تکرار - حلقه doWhileساختار تکرار - حلقه forآشنایی با دستورات break/countinueفصل ششم: آرایه ها و رشته هاآشنایی با آرایه هاآرایه های چند بُعدیآشنایی با متد های کلاس آرایهآشنایی با کلاس Arraylistآشنایی با کلاس Stringفصل هفتم: متدهاآشنایی با توابع (متدها)توابع بازگشتیفصل هشتم: مدیریت حالت های استثناییمدیریت خطاها و حالت های استثناییفصل نهم: مفاهیم شیء گراییآشنایی با مفاهیم شیء گراییارث بریآشنایی با اندروید استودیوفصل دهم: ایجاد یک برنامه سادهآماده سازی محیطایجاد نخستین برنامهساخت ماشین مجازی و اجرای برنامه====DVD2====فصل اول : ملزوماتنصب SDK , JDKو Android Studioنصب و آماده سازی شبیه ساز Genymotionفصل دوم : آشنایی با Widget های پایهمقیاس ها در اندرویدViewIdwidthheightgravitymarginbackgroundovisibilityTextViewtexttextColortextSizeEditTexthintButtonpaddingToggleButtonCheckedtextOfftextOnImageViewbackgroundImageButtonsrcCheckBoxRadioGroup & RadioButtonRatingBarstepSizeonumStarsratingProgressBarmaxprogresssecondaryProgressSeekBarفصل سوم : آشنایی با layout های پایهLinearLayoutScrollViewTableLayoutRelativeLayoutConstraintLayotتمرینفصل چهارم : ResourceColorStringاضافه کردن زبانStyleShapeSelectorفصل پنجم : Activityچرخه حیات Activityنسبت دادن یک Layout به یک Activityارتباط ویدجت ها با Javaآشنایی با متد OnClickListenerآشنایی با Toastحرکت بین Activity هاputExtraImplicit & explicitStart Activity For Resultفصل ششم : Librariesآشنایی با کتابخانه هااضافه کردن lib با استفاده از jar fileاضافه کردن lib با استفاده از Gradleفصل هفتم : Menuایجاد منو در Activity با استفاده از کد JAVAایجاد منو در Activity به کمک Resourceفصل هشتم : پروژه و خروجی گرفتنتمرین (ساخت بازی دوز)Sign کردن و خروجی گرفتن از برنامه