اطلاعیه
Technosun

دسته بندی

تمام دسته بندی محصولات در تکنوسان
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید
تعداد موردنظر را وارد کنید

هولدر موبایل (پایه نگهدارنده گوشی)

در دنیای امروز که تلفن های همراه به یکی از اصلی‌ ترین وسایل ارتباطی و تفریحی ما تبدیل شده ‌اند، استفاده مداوم از آن‌ ها جزئی لازم از زندگی روزمره ما شده است. از تماس ‌های تلفنی و پیام‌ های متنی گرفته تا گشت و گذار در اینترنت، عکس ‌برداری، فیلم ‌برداری، گوش دادن به موسیقی و حتی بازی، گوشی ‌های هوشمند همواره در کنار ما هستند. در حالی که استفاده مداوم از گوشی همراه امری اجتناب ناپذیر شده، اما در برخی مواقع ممکن است نیاز داشته باشید تا گوشی خود را در جایی مشخص و ثابت قرار دهید. پایه نگهدارنده گوشی و هولدر موبایل در این مواقع به کمک ما می آیند.

پایه نگهدارنده گوشی موبایل برای ماشین، خانه، برای فیلمبرداری و ... تولید شده است. به کمک یک پایه نگهدارنده گوشی (هولدر موبایل) می توانید گوشی خود را به طور ثابت و ایمن نگه دارید و در عین حال دسترسی آسان به آن را داشته باشید. در ادامه به بررسی عواملی که در انتخاب و خرید این محصول تاثیرگذار هستند، می‌ پردازیم. همچنین، به بررسی انواع مختلف پایه ‌های نگهدارنده گوشی، از جمله هولدر خودرو، میزکار، پایه‌ های قابل حمل و ... خواهیم پرداخت.

انواع هولدر موبایل

هولدر موبایل (پایه نگهدارنده گوشی)

پایه‌ های نگهدارنده گوشی (هولدر موبایل) در انواع و اشکال مختلفی در بازار موجود هستند. هر یک از این انواع دارای ویژگی ‌ها و کاربردهای متفاوتی هستند. در زیر، به برخی از انواع رایج هولدر موبایل اشاره می‌ کنیم :

هولدر موبایل برای ماشین

این نوع هولدر موبایل برای استفاده در خودروها طراحی شده است. آن ها به طور معمول به داشبورد، پنجره یا سیستم تهویه هوا متصل می ‌شوند. پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین قابل تنظیم هستند و به شما امکان می ‌دهند گوشی خود را در جای مناسب قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

هولدر موبایل موتور

هولدر موبایل موتور یک نوع خاص از پایه ‌های نگهدارنده گوشی است که برای استفاده در موتورسیکلت ‌ها و دوچرخه طراحی شده است. این نوع هولدر معمولا دارای مکانیزم قفل کننده است که به شما امکان می ‌دهد گوشی خود را در موقعیت مطلوب قرار دهید و آن را در حالت ثابت و ایمن نگه دارید. همچنین، هولدر موبایل موتور معمولا دارای ویژگی‌ های ضد لرزش و ضد آب است تا در شرایط سخت موتورسواری عملکرد مطلوبی داشته باشد.

هولدر موبایل رومیزی

هولدر موبایل رومیزی یک نوع پایه نگهدارنده است که برای استفاده روی میزکار یا سطح صاف دیگر طراحی شده است. این نوع هولدر موبایل به شما اجازه می ‌دهد گوشی خود را در جایی قرار دهید که به شما راحتی و دسترسی آسان به آن را برای استفاده از ویژگی ‌ها و عملکردهای گوشی فراهم کند. این مدل ها معمولا دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه هستند.

هولدر موبایل برای فیلمبرداری 

هولدر موبایل برای فیلمبرداری از بالا

هولدر موبایل برای فیلمبرداری به شما کمک می کند تصاویر و ویدئوهای با کیفیت بالا را با استفاده از گوشی هوشمند خود ضبط کنید. این هولدر‌ها معمولا دارای امکانات و ویژگی‌ های خاصی هستند که به شما کمک می ‌کنند تا استفاده بهینه‌ تری از دوربین گوشی خود برای فیلمبرداری کنید. هولدر موبایل برای فیلمبرداری از بالا نیز در بازار موجود است.

نکات مهم برای خرید هولدر موبایل

برای اینکه خریدی موفق را تجربه کرده و هولدر موبایل باکیفیتی را خریداری کنید، لازم است نکات زیر را مد نظر قرار دهید :

نوع هولدر موبایل

اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، نوع هولدر موبایل است. اگرچه توضیح کاملی در خصوص انواع هولدر موبایل ذکر شد اما به طور کلی سه نوع هولدر موبایل در بازار رایج است : 

هولدر دستی : این نوع هولدرها به صورت دستی نگه داشته می‌ شوند و شما باید گوشی را با دست خود نگه دارید. این نوع هولدرها به طور کلی برای استفاده‌ های سبک و کوتاه مدت مناسب هستند. پاپ سوکت ها در این دسته بندی جای داده می شوند. 

هولدر رومیزی : این هولدرها به شما امکان می ‌دهند گوشی خود را روی میز یا سطح صاف دیگری قرار دهید. هولدر داشبوردی یا رومیزی اغلب دارای پایه استوانه‌ ای بوده و به شما امکان می ‌دهد تا زاویه دید مطلوب خود را برای فیلم برداری انتخاب کنید. 

هولدر قابل نصب بر روی سطح : این نوع هولدرها به شما امکان می‌ دهند گوشی خود را بر روی سطحی نصب کنید، مانند دسته ‌های سه پایه، شاسی‌ های ورزشی و غیره. آن ها برای فیلمبرداری در حرکت و فعالیت ‌های ورزشی بسیار مناسب هستند. این نوع هولدرها یا از نوع دریچه ای، یا شیشه ای و یا هولدر مگنتی هستند.

سازگاری با گوشی موبایل

هولدر موبایل برای ماشین

در حین خرید هولدر موبایل، از اینکه هولدر با گوشی موبایل شما سازگار است اطمینان حاصل کنید. برخی از هولدرها قابل تنظیم هستند و می ‌توانند برای گوشی‌ های مختلف مناسب باشند. همچنین، برخی از هولدرها طراحی شده ‌اند تا به طور خاص با برندها و مدل ‌های خاصی از گوشی‌ ها سازگار باشند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که هولدر انتخابی با گوشی شما سازگار است. 

استحکام و پایداری

یکی از اهمیت ‌های اصلی هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشس، استحکام و پایداری آن است. استند موبایل باید گوشی شما را به طور مطمئن نگه دارد و جلوی لرزش‌ ها و جابجایی ‌های ناخواسته در هنگام فیلمبرداری را بگیرد. مطالعه نظرات کاربران دیگر می ‌تواند به شما در این خصوص کمک کند.

قابلیت تنظیم و زوایای دید

برخی از هولدرهای فیلمبرداری قابلیت تنظیم زاویه و ارتفاع را دارند. این ویژگی به شما امکان می ‌دهد گوشی را در جایی قرار دهید که زاویه دید مطلوبی را برای فیلمبرداری ارائه دهد. به عنوان مثال، برخی از هولدرها قابلیت چرخش 360 درجه را دارند تا بتوانید به راحتی زاویه دید را تغییر دهید.

ویژگی‌ های اضافی

برخی از هولدرهای موبایل برای فیلمبرداری امکانات و ویژگی ‌های اضافی مانند اتصال میکروفون، ریموت کنترل، چراغ روشنایی و استابیلایزر را دارند. این امکانات به شما امکان می ‌دهند تا کیفیت صدا و تصویر را بهبود ببخشید و از امکانات حرفه ‌ای برای فیلمبرداری استفاده کنید.

قابلیت حمل و نقل

هولدر رومیزی

اگر می‌ خواهید هولدر موبایل خود را همراه خود داشته باشید، قابلیت حمل و نقل آن نیز مهم است. برخی از هولدرها جمع ‌و جور و قابل حمل هستند و به راحتی در کیف یا جیب شما جا می ‌شوند.

قیمت هولدر موبایل

قیمت نیز یکی از عوامل قابل توجه در خرید هولدر موبایل است. قبل از خرید، قیمت هولدرهای مختلف را مقایسه کنید و به عنوان یک نکته مهم، توجه کنید که هزینه هولدر با کیفیت بالا ممکن است بیشتر باشد اما ارزش سرمایه‌ گذاری را داشته باشد، به خصوص اگر از هولدر موبایل برای ماشین استفاده می کنید.

نظرات کاربران

قبل از خرید هولدر موبایل، به نظرات و تجربیات کاربران دیگر نیز توجه کنید. این نظرات می ‌توانند به شما در درک بهتری از کیفیت، عملکرد و استحکام هولدر مورد نظر کمک کنند.

خرید هولدر موبایل از تکنوسان

اگر به دنبال خرید پایه نگهدارنده گوشی (هولدر موبایل) با بهترین قیمت و گارانتی هستید، تکنوسان می تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد. فروشگاه اینترنتی تکنوسان بستر مناسبی را برای خرید هولدر موبایل در انواع متفاوت و اقسام گوناگون به وجود آورده و مدل های مختلفی از این محصول را گرد هم آورده است. قیمت هولدر موبایل در تکنوسان با کمترین سود ممکن در نظر گرفته شده است تا مشتری خریدی اقتصادی و باکیفیت را تجربه کرد. همچنین اگر به دنبال خرید استند موبایل به صورت عمده هستید، می توانید از تکنوسان خرید عمده این محصول را انجام دهید. برای خرید عمده تنها کافی است در سایت ثبت نام کرده و پس از تایید حساب کاربری، به راحتی خرید خود را انجام دهید.

محدوده قیمت (تومان)
02,050,000